4. díl

130 24 7
                                    

Skoro všichni byli na zelené louce, krom jedné osoby.

"Zelo, kde je YongGuk. Jste spolu v pokoji, tak kde je?" zeptal se ho zvědavě GD.

"No...on si musel vy..."

"Omlouvám se, že jdu pozdě, ale musel jsem si něco vyřídit." řekl udýchaně černovlásek.

"Jo, přesně." pokýval hlavou blonďáček.

"Šikovný chlapec." prohrábl GD blonďáčkovi vlasy.

"Tak...jsem rád, že zrovna ve svém týmu mám nejmladšího člena jak naší skupiny, tak i celého tábora." YongGuk se ušklíbl při této větě, vycházející ze rtů G-dragona.

Věděl, kdo to je. Jen to nechtěl dávat tak najevo.
Devět lidí si hned začalo cosi šeptat.

"Ten dotyčný pak půjde se mnou a večer bude mít možnost se bavit se všemi vedoucími, nebo jak bude chtít. Mě je to vlastně jedno." řekl GD a většina pohledů patřila nevinně tvářícímu se JunHongovi.

"A je to jasný." šeptl černovlásek a Zelo se na něj nechápavě podíval.

Blonďáček jen sklopil hlavu a nic neříkal.

"Tak...dnes začneme jen tak zlehka a zítra už to bude tvrdé cvičení." řekl GD a přemýšlel nad umístěním svých "žáků".

Zela dal jako prvního hned dopředu. YongGuk jen pokroutil očima.
Toho dal hned za Zela, takže černovlásek měl aspoň hezký výhled na jeho dokonalý a pevný zadeček.

Začali dělat kroky podle GDho a Zelo se skoro u konce hezky rozmázl na zemi.

"Bože, Zelo...jsi v pohodě?" hned k němu přiběhl GD.

"Umm, nezdá se ti, že se o něj staráš až moc na to, že jsi jen vedoucí?" zabil ho YongGuk pohledem.

GD jen protočil oči a pomohl Zelovi vstát.

"Pozor na nožky. Budeš je ještě potřebovat." usmál se na blonďáčka mile.

On jen přikývl a zkoušeli dál.

"Je to dobré. Pro dnešek končíme, máte rozchod. Za jodinu ve středu tábora." řekl GD a opustil je.

Zelo šel pomlau do své chatky a černovlásek za ním.

"Hej Zelo...co ti je?" zastavil ho YongGuk.

"Co mi je? Ty GDmu řekneš tohle a ptáš se co mi je?!" vyjekl mladší z chlapců.

"Řekl jsem jen pravdu. Neměl by se k tobě chovat jinak než k ostatním. Ať jsi maknae nebo ne." řekl podrážděně YongGuk.

"No a? Ať se stará o koho chce. Mě je to jedno. A tobě by taky mělo. Nech ho být." odsekl mu blonďáček.

"Nenechám. Junie...ty budeš můj a já tě GDmu prostě nedám." řekl mu s jistotou černovlásek.

"Tak to se ještě uvidí." odfrkl si blonďák a šel do chatky.

"Uppie!!!" vyjekl radostně Zelo a skočil mu kolem krku.

"Taky tě rád vidím ty moje malý dítko." zasmál se JongUp a objal ho hodně pevně.

"Tak...oblíkat a půjdeme se chvilku projít." řekl JongUp a Zelo jen přikývl.

Oblékl si nějaké tepláky a vytahané tričko.
JongUp si s ním propletl malíček a šli pomalu do lesa.

"Tak co? Dobrý?" pohladil ho JongUp po tváři, když už byli sami.

"Ale jo, jen...to nic." smutně se blonďáček usmál.

"Zelo, mám tě rád jako svého mladšího brášku...copak se děje?" s bolestí v očích se na něj hnědovlásek podíval podíval.

"Já nevím...kluci mi pletou hlavu." řekl smutně Zelo.

"Aaaa, tak Junie má problém s láskou...tak povídej." objal ho hnědovlásek.

"Je to složitý. YongGuk mě chce, ale já...já chci..." zarazil se blonďáček.

"Ale ty chceš...koho?" pohladil ho hnědovlásek po tváři.

"Já...chci GDho..." zamumlal zoufale Zelo do JongUpovi hrudi.

To ale nevěděl, že GD je sleduje a kousek dál zase YongGuk.

"Ach ty moje dítko zlatý...ty to taky nemáš lehký." povzdychl si hnědovlásek.

"Chci mu to dneska říct." řekl tiše blonďáček.

"Jasně, jen do toho zlatíčko...nemůžeš nic ztratit." usmál se JongUp a dal Zelovi pusu na rty.

"Hele pojď...za chvíli nás budou hledat." chytil mladšího za ruku a když se kluci otáčeli k odchodu, potkali GDho.

"No konečně. Pojďte." usmál se GD a šli s kluky do středu tábora.

Kluci si sedli vedle sebe a celou dobu se k sobě chovali velice dobře a to se GDmu nelíbilo.
Zelo šel po chvíli k Rap Monovi a začali si spolu povídat.

"Tobě je fakt sedmnáct?" zeptal se asi už po několikáté mladšího chlapce.

"Jo, je." kývl s úsměvem blonďáček.

"Neuvěřitelný. Tak mladej a už víš, co chceš dělat a umíš toho víc než ten pitomec Suga." řekl v nevíře.

"Něco proti?!" zavrčel kolemjdoucí zelenovlásek.

Rap Mon se neubránil lehkému úsměvu.

"Zelo...můžeš na chvilku?" zeptal se ho GD.

"Jo, jasně." pousmál se blonďáček.

"Půjdeme se projít do lesa." řekl starší.

"Dobře. Ale nenecháš mě tam že ne?" zeptal se nejistě blonďáček.

"Ne, neboj." zasmál se krásně GD.
Kluci šli do lesa a povídali si o prvním dni.
Pak Zelo ale zastavil a otočil se k GDmu.

"GD...já..." zhluboka se JunHong nadechl.

Vzpomněl si na JongUpova slova. Nemohl nic ztratit.
Z ničeho nic už byl nalepený na G-Dragonovi.
Ten si ho přitáhl za boky blíž k sobě a spolupracoval.

"Tak dost!" vykřikl YongGuk a odtrhl Zela od GDho.

"O co se sakra snažíš YongGuku?" zeptal se nechápavě GD.

"Pleteš tomu klukovi hlavu." řekl černovlásek.

"On patří mě." dodal naštvaně.

"Nemluv o něm jako o věci, kterou vlastníš." vyjekl GD a přitáhl si Zela k sobě.

"Gukkie...promiň, ale...já chci GDho. Ne tebe. Nesnáším tě."  

"Hmm....Fajn." odsekl a naštvaně odešel.

"Zelo..." pohladil ho GD po tváři.

"Ne...nic neříkej prosím." zašeptal blonďáček a přitiskl své rty na jeho.



Annyeong BABYs! :)

Tak tu je další díl. Snad se líbilo. Ano, trvalo to, já vim ^-^

No...teď není nic moc co říct než.... Komentujte a Votujte gomawo ;)

Saranghae :*

Saranghae :*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Letní Tábor ✔Where stories live. Discover now