Den před odjezdem:
"YongGuku, už to máš?" zeptal jsem se mile a omotal mu ruce kolem pasu.
"Jo, skoro i jo. Dneska večer to bude hodně veliký." ujistil mě a dokončoval naší dvouměsíční práci.
"Dobře." dal jsem mu pusu na tvář a já šel do lesa trénovat.
Nemusím to, aby mě někdo viděl při tréninku. Zvlášť, když to není dodělané.
Po chvíli sem ale kdosi přišel. Byli to dva kluci. Jeden mi někoho hrozně připomínal, znal jsem ho, ale nevzpomenu si."Zelo?" zeptal se menší hnědovlásek a podle hlasu jsem ho poznal.
"Jaei? Ani jsem nevěděl, že tu jsi." zasmál jsem se nervózně.
"No jasně, že jo. Proč by ne? Neviděli jsme se dlouho co?" objal mě kolem ramene.
"No to teda. A...?" můj pohled smiřoval k vysokému černovláskovi.
"To je Kim HimChan. Jsme spolu ve skupině." usmál se nadšeně YoungJae.
"Super. No....já jsem Choi JunHong. Ale spíš jen Zelo." pousmál jsem se."Yaaaay, ty jsi sladký." vyjekl a hned mě mačkal v objetí.
"Chane, pusť mi mého budoucího manžela." ozvalo se a já se podíval za tím hlasem.
YongGuk. Jak jinak.
"No ne. Tak brzo?" řekl překvapeně.
"Hmm, no jasně. Proč by ne?" zasmál se YongGuk a políbil mě na rty.
Hned jsem si schoval obličej do jeho hrudi. Hrozně jsem se styděl.
"No....a jste dneska připravení na večer? Budou tam i naši vedoucí." ušklíbl se YoungJae.
Později přišli i JongUp s nějakým klukem. Byl divnej. Hrozně divnej. Nějak mi neseděl.
"Ahoj kluci? Vy tu jste taky?" pozdravil nás JongUp a poté se podíval na YoungJae s HimChanem.
"Kluci....napadla vás taky šílená věc co mě?" zeptal se nepřítomně YoungJae.
"Jaká?" podíval jsem se na něj zvědavě.
"Co kdybychom z tohohle....utvořili skupinu?" všechny nás sjel pohledem.
"Tak to ne, já nechci. Do toho mě nikdo nedostane." hned jsem začal protestovat.
"Brouku....nic jinýho ti nezbývá." pleskl mě přes prdel JongUp.
"Já protestuji." trval jsem na svém.
"Fajn, když ne, tak ti znásilním YongGuka. To je lepší ne?" zasmál se HinChan.
"Jak se budeme jmenovat?" zaculil jsem se hned nevinně.
"Najednou to jde, co?" zasmál se JongUp.
"Když jde o něj..." zazubil jsem se a omotal YongGukovi ruce kolem pasu.
"Jako....ty jsi maknae a jsi nejvyší?" optal se nechápavě blonďáček.
"Ale DaeHyunie...já už si zvykl." zasmál se JongUp.
"Vypadá to tak." zazubil jsem se a s kluky jsme šli tedy tvořit tu naší slátaninu.
Jejich texty byly celkem dobré. Po několika hodinách jsme to složili a řekli jsme si, kdo co bude dělat. Kdsž jsme měli vše promyšlené, tak přišla řada na název skupiny.
To se tam kluci překřikovali jeden přes druhého."Ticho u satana." vyjekl jsem po paár minutách, kdy už to zacházelo do extrému.
"A tebe snad napadá něco lepšího?" zeptal se mě DaeHyun.
YOU ARE READING
Letní Tábor ✔
FanfictionDalší povídka na ship BangLo. Příběh tentokrát bude vyprávět o tom, jak dva chlapci, milující hudbu a tanec, pojedou na stejný tábor. YongGuk si Zela oblíbí hned na první pohled, ale Zelo ho bude zezačátku nenávidět. Budou ubytovaní ve stejné cha...