5. díl

133 23 3
                                    

"GD...jak to teď bude?" objal ho blonďáček.

"Já nevím. Rád bych s tebou chodil, ale...nevim co by tomu řekli ostatní a jenom přeci...jsi Maknae, na to nezapomínej. Neměl by jsi nabalovat leadera." zasmál se GD a rozcuchal mladšímu vlasy.

"Já vím, ale...už dlouho jsi můj vzor a...mám tě hodně rád." objal ho mladší chlapec kolem pasu.

"Zelo...zkusíme to, ano? Ale...nikdo to nesmí vědět." políbil blonďáka na rty.

JunHong celý šťastný přikývl zabořil obličej do GDho hrudi.

"Tak pojď zlato. Už je tu docela tma." chytil ho za ruku starší a propletl si s ním prsty na ruce.

Vrátili se zpět do tábora a GD vedl mladšího za svou chatku, kde mohli být sami a nikdo je nemohl vidět. Starší chlapec natiskl Zela na stěnu a přisál se na jeho krásný krček.
Mladší mu omotal ruce kolem pasu a přitiskl si ho víc k sobě.
Zelovi uniklo pár nepatrných vzdychů.

Když GD dokončil, co začal, tentokrát byl natisklý na stěně on.
JunHong si přivlastnil jeho rty a prsty mu vjel do jemných vlásků.
Po chvíli se mezi ně někdo postavil.

"To snad nemyslíš vážně JunHongu?!" vyjekl naštvaně černovlásek.

"Přestaň s tím už. Smiř se s tím, že mám rád někoho jinýho a nám dej pokoj." řekl mu blonďáček.

"Tak moment...Zelo...mezi tebou a YongGukem..."

"Ano! Nikdy nic nebylo, protože si pán usmyslel, že když mě furt otravuje, tak jsem jeho. Jenže něco si tu neuvědomuješ...je to taky moje rozhodnutí, takže si jdi zase po svých, ano?" vyjekl blonďáček.

"Ne tak rychle. GD...co by jsi řekl, kdyby všichni viděli tuhle fotku? Asi by to nebylo moc dobré, že? A ke všemu je Maknae ten dominantní..." ušklíbl se YongGuk.

"Co chceš?" zeptal se ho GD a blonďáčka si schoval za sebe.

"Jednoduchou věc. Nech Zela na pokoji." ušklíbl se černovlásek.

Staršího chlapce čekalo těžké rozhodnutí. Buď si zachová pověst a své postavení nebo bude se Zelem.

"Junnie...je mi to líto, ale..." políbil blonďáčka a YongGuk už se vítězně usmíval.

"...ale Zela neopustím. Dělej si s tou fotkou co chceš." oba chlapce jeho odpověď opravdu šokovala.

YongGuk věděl moc dobře, že už teď má opravdu malou šanci, aby JunHonga získal, ale nevzdával to. Pořád nějaká ta malá šance je.
"Fajn." zavrčel černovlásek a naštvaně odcházel.

"Tobě to nevadí?" špitl zmateně blonďáček.

"Junnie...dal bych cokoliv za to, abych s tebou mohl být dál." usmál se GD a políbil mladšího na rty.

Zelovy se rozzářily oči a celý šťastný objal staršího chlapce.





Annyeong BABYZ! :)

Sorry za...hooooodně krátký díl, ale brzy by měl být další, oke? :)

Fakt sorry :( Ale dneska mám suprovou náladu a nejsem schopná srozumitelně psát ^-^

Tak snad se vám i tohle krátký nic líbilo xD

Votujte a komentujte gomawo :)

Saranghae :*

Saranghae :*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Letní Tábor ✔Where stories live. Discover now