Çileklerden olanları toplayıp bahçeden çıktım ve yavaşça eve doğru ilerlemeye başladım. Kapının önüne elimdeki torbayı bırakıp tulumumun cebindeki anahtarı aldım ve kapının kilidine soktum. O sırada duyduğum sesler merak duygumu uyandırıp kapıyı açmamı engelledi. Anahtar hala kilitteyken yavaş adımlarımla sesin geldiği yöne doğru ilerledim.
"Hyung cidden bırakır mısın?" Tae'nin sesi. Onlar ile evimizi ayıran tek şey olan ağaca yaslandım ve izlemeye başladım. Tae arkadaşının elindeki çileği almaya çalışırken arkadaşı çoktan ağzına atmıştı.
"Ah cidden." Taehyung elindeki çilek dolu poşeti çantasına atıp saçlarını karıştırdı ve ağaca doğru yürümeye başladı. Bir an beni gördüğünü zannedip hızla geri çekildim ve sırtımı ağaca yasladım. Ama o sadece ağacın diğer tarafına yaslanarak oturmuştu.
"Bir çileği çok mu görüyorsun bana Taehyung-ah?" Bu arkadaşını tanıyordum. Okulda baya popülerlerdi. İsmi Min Yoongi'ydi sanırım.*hiç hikayemden eksik olur mu?*.
"Hyung cidden anlamıyorsun." Taehyung'un mızmızlanan sesini duymam kalbimin ritmini artırmıştı. Çileklerimi önemsiyor muydu?
"Anlat o zaman." Arkadaşı da onun yanına çömelmişti. Yani anlayabildiğim kadarıyla öyleydi.
"Çilekleri bırakanın Eun Hee olduğunu düşünüyorum." Cidden.Beni.Deli.Ediyor. Eun Hee gibi bir sürtük bunu nasıl akıl edebilir Taehyung? Gözlerimi kapatıp dolmalarını engelledim. Şu an sinirimden gebermek üzereydim.
"Salak mısın Taehyung? O kız seninle bildiğin dalga geçen sürtüğün teki. Bunu nasıl düşünürsün?" Taehyung'un derin bir nefes verdiğini duydum.
"Bu aralar öyle davranmıyor Hyung." Yine bir çıkar içindedir de o yüzden. Sana zarar gelmesini istemiyorum Taehyung. Hem de hiç. Sadece gerçekleri fark et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberry ❆ kim taehyung✔
Fanfiction❝Gözlerinin önünde olmama rağmen o beni hiç görmedi.❞ '250716