Evet arkadaşlar. Merhaba öncelikle. Yeni bir bölümle karşınızdayım. İnşallah bu bölümü de beğenirsiniz. Multimedya Doruk'un ve Kumsal'ın kıyafeti var. İyi okumalar. 😊
"Derin senin sabah sabah işin yok beni uyandırmaya mı geldin" dedim uykulu sesimle. Hâlâ gözlerimi açamıyordum. Ve Derin sürekli ayağımı gıdıklayıp duruyordu. Hâla devam ediyordu gıdıklamaya. Artık dayanamadım ve kalktım. "Derin ben san-" dedim ve kaldım. "Doruk sen ne arıyorsun burda" dedim. Doruk sesli bir şekilde güldü. Evet karşımdaki Doruk'tu. Altına siyah pantolon üstüne de beyaz bir t-hshirt giymişti. "Saat on. Biz de size kahvaltıya geldik. Seni de kahvaltı için uyandırmaya geldim" dedi gülümseyerek. "Tamam sen çık ben de geliyorum az sonra" dedim. "Tamam aşağıda seni bekliyoruz" dedi ve odadan çıktı. Ben de hemen banyoya gittim. Yüzümü yıkadım. Dişimi fırçaladım. Sonra odama gittim. Üstüme mürdüm rengi bluz altıma da beyaz renk bir pantolon giydim. Saçımı da açık bıraktım ve aşağı indim.
Herkes masaya oturmuştu. Herkes dediğimde Selda abla, annem ve Doruk. Ben de "Hoşgeldiniz" dedim ve masaya oturdum. Ayağım hâlâ biraz ağrıyordu. O yüzden aşağıya biraz zor indim. "Ayağın nasıl oldu Kumsalcım" dedi Selda abla. "Bugün biraz daha iyiyim" dedim gülümseyerek. Sonra kahvaltımızı yapmaya başladık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Yürüyebilecek misin" dedi Doruk. Annemleri evde bırakıp biz sahilde yürümeye gitmeye karar verdik. "Evet Doruk. Bu soruyu 3. kez soruyorsun" dedim gözlerimi devirerek. "İyi tamam sen bilirsin" dedi ve yola koyulduk.
Sahile gelmiştik. Gidip bir banka oturduk. "Yoruldun mu" dedi Doruk. "Fazla değil" dedim gülümseyerek. Sonra gözlerimi kapattım ve denizi dinlemeye başladım. Bir kaç dakika böyle kaldıktan sonra gözlerimi açtım. Gözümü açar açmaz önümde pamuk şekerini gördüm. "Pamuk şeker" diye bağırdım. Doruk gülümsedi. Sonra pamuk şekerini yemeye başladım. "Yavaş ye" dedi Doruk. "Sanane ya istediğim gibi yerim" dedim gülerek. "Senin pamuk şekerin nerde" dedim. "Ben sevmem" dedi. Pamuk şekeri sevmiyormuş. "Nasıl sevmezsin" dedim. "Sevmiyorum işte Kumsal" dedi. "En son ne zaman yedin" dedim. "7 yaşındayken. O zamandan beri yemiyorum" dedi. Önüme döndüm. Sonra elime bir parça pamuk şeker aldım ve Doruk'a uzattım. "Bi kere yesen" dedim. "Hayır Kumsal yemeyeceğim" dedi. "Benim için. Lütfen" dedim. Nefesini verdi ve elimdeki pamuk şekeri aldı. Eliyle biraz oynadıktan sonra "Ben bunu yemem" dedi. "Sen bilirsin" dedim.
Pamuk şekerini bitirmiştim. Suyumdan bir yudum aldım ve Doruk'a döndüm. "Doruk beni sevgilinle tanıştırır mısın" dedim. "O nerden çıktı Kumsal" dedi. "Bilmiyorum. Sadece merak ettim" dedim. "Tamam tanıştırırım seni" dedi. Biraz bekledikten sonra "Onu seviyormusun" dedim gözlerine bakarak. O da gözlerime baktı. "Kumsal bunları neden soruyorsun" dedi ciddiyetle. "Şey dedim ya işte merak ettim" dedim. Ama son kelimeler de biraz kekelemiştim. Sonra gözlerimi Doruk'tan çektim. "Biraz daha yürüyelim" dedim ve ayağa kalktım. Önden önden yürümeye başladım. Doruk da bana yetişmişti. Biraz daha yürüdükten sonra bir kafeye oturduk. "Bizimkileri de mi çağırsak" dedim. "Bilmem. Almila ve Oğuz birlikte olacaklarmış. Mete kuzeninin yanına gideceğini söylemişti" dedi. "Tamam o zaman" dedim. Derin de bizim kafeye gidecekti. Çağrı'yı görmek için. Garson gelmişti. Ben bir pasta söyledim. Doruk da kahve söyledi. Pastam ve Doruk'un kahvesi gelmişti.
Doruk'tan
"Doruk beni sevgilinle tanıştırır mısın" dedi Kumsal. "O nerden çıktı Kumsal" dedim. Birdenbire benim sevgili konusuna ne ara gelmiştik. "Tamam tanıştırırım seni" dedim. Zaten ona herşeyi anlatacaktım. Ama hâlâ kendimi hazır hissetmiyordum. "Onu seviyormusun" dedi gözlerime bakarak. Neden soruyordu ki bunları şimdi. Bende onun gözlerine baktım. "Kumsal bunları neden soruyorsun" dedim ciddi bir şekilde. "Şey dedim ya işte merak ettim" dedi. Kekelemişti biraz. Sonra ayağa kalktı. "Biraz daha yürüyelim" dedi ve önden önden yürümeye başladı. Biraz daha yürüdükten sonra bir kafeye girdik. "Bizimkileri de mi çağırsak" dedi. "Bilmem. Almila ve Oğuz birlikte olacakmış. Mete kuzeninin yanına gideceğini söylemişti" dedim. "Tamam o zaman" dedi ve garsona siparişleri verdik.
Kumsal'dan
"Tamam Almila. Ağlama artık" dedim bıkkınca. Biz Doruk ile kafedeyken Almila aradı ve Oğuz'a bir kız ile gördüğünü söyledi. Ben de hemen bize gitmesini söyledim. Ben de eve gelmiştim ve tam yarım saattir Almila'yi dinliyoruz. Derin ve ben. "Nasıl ağlamayayım Kumsal. Gittiğimde bir kıza sarılıyordu diyorum" dedi Almila. Ama Oğuz öyle bir şey yapmaz ki. Almila'dan başkasını gözü görmez. O sırada kapı çaldı. "Ben bakarım" dedim ve aşağı indim. Karşımda Doruk ve Oğuz duruyordu. "Kumsal Almila nerde" dedi Oğuz içeri girerken. "Benim odamda" dedim. Oğuz hemen yukarı çıktı. Arkasından da biz. "Almila" dedi Oğuz. "Git burdan Oğuz. Hem ben yokken başka kızlara sarıl sonra da buraya gel" dedi Almila. "Almila o kız benim arkadaşım. Onun da sevgilisi vardı. Seninle tanıştıracaktım. O da sevgilisini benimle" dedi. "Gerçekten mi" dedi Almila. "Evet. Ayrıca benim senden başkasını gözüm görmezken bunu yapabileceğimi nasıl düşünürsün" dedi. Almila ayağa kalktı ve Oğuz'a sarıldı. Hemen sarıldı Almila. İnsan biraz daha süründürür. Biraz daha naz yapar. Bu ne böyle.
Hep birlikte onları izliyorduk. Derin bana yaklaştı ve "Yaa çok romantik" dedi. Ben de Derin'e "Offf Derin. Oğuz Almila'dan özür diliyor neresi romantik" dedim. "Sen ne anlarsın zaten" dedi Derin. Sonra Oğuz ve Almila ayrıldılar. Oğuz Almila'yi küçük bir öpücük kondurdu ve hep birlikte aşağı indik. Dışardan pizza çağırdık ve hep birlikte onu yemeye başladık.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Az önce herkes gitti. Ortalığı topladım. Saat 20.13'dü. Annem ile babam geldi. Ben tok olduğum için yemek yemedim. Odama çıktım. Biraz telefonla uğraştıktan sonra Derin aradı. "Efendim Derin" diyerek açtım telefonu. "Kumsal sen bugün kafeye gelmedin ya ben gittim. Çağrı da oradaydı. Bir kızla konuşuyordu. Sonra sarıldılar felan kız gitti. Çağrı beni görmemişti. Ben de kendimi topladım ve Çağrı'nın yanına gittim. Hoşgeldin felan dedi konuştuk. Ben de 'Çıkan kız da çok güzelmiş' dedim ağzını aramak için. 'Evet güzel' dedi sırıtarak. Benim iyice moralim bozulmuştu. Sonra 'Tabii güzel olacak benim kardeşim' dedi. Ama Kumsal sevgilisi var diye çok korktum" dedi Derin. "İyi" dedim sadece. Moralim bozuktu. Nedenini bilmediğim bir huzursuzluk vardı içinde. O da moralimi bozuyordu. "Kumsal sen iyi misin" dedi. "İyiyim sadece uykum var" dedim. "Saat daha çok erken" dedi Derin. "Derin yarın konuşuruz. İyi geceler" dedim ve kapattım telefonu. Daha saat erkendi. Ben de biraz kitap okumak iyi gelir diye bir kitap aldım ve okumaya başladım.
Saat 22.36 mı? Ne ara geçti bu zaman. Kitabı bitirmiştim. Gerçekten güzel bir kitaptı. Uykum da çok gelmişti. Daha fazla dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım.
Evet arkadaşlar. Bir bölümün daha sonuna geldik. İnşallah bu bölümü de beğenirsiniz.
Bölüm ile ilgili yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. 🐢🐢🐢
Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın. 💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Egoist
Teen FictionAşka inanmayan bir kız ve Kızı aşka inandıracak bir erkek... Kumsal ve Doruk