Bölüm-8

51 7 3
                                    

Evet arkadaşlar. Merhaba önce. Yeni bir bölümle karşınızdayım. Multide Kumsal ve Derin'in kıyafetleri var. İyi okumalar. 😊

"Bilmiyorum Derin. Doruk'a uzak olmak istiyorum. Bir sevgilisi var. Ben ona karşı bişey hissetmek istemiyorum" dedim nefesimi vererek. "Belki de Berke'ye bir şans vermeliyim" dedim. Derin gözlerini açarak bana baktı. Ben de ona baktım. "Kumsal sen ne dediğinin farkında mısın? Berke'ye şans vermekten bahsediyorsun! Sen gerçekten iyi değilsin" dedi. Biraz bağırmıştı. Allah'tan evde kimse yok. "Derin gerçekten sağlıklı düşünemiyorum. Doruk bana ne kadar egoist gelse de kafamı çok karıştırıyor" dedim. İçimde çok büyük bir huzursuzluk vardı. "Sevgilisi olduğundan emin misin" dedi. "Evet. Hatta beni sevgilisiyle de tanıştıracak" dedim bıkkınca. Bir kaç dakika hiçbir şey demeden öylece durduk. "Kumsal hadi kalk. Biraz dışarı çıkalım. Kendine gelirsin hem de" dedi ayağa kalkarak. "Derin ben dışarı çıkmak istemiyorum" dedim yatağıma yatarken. "Hayır Kumsal hadi git banyoya elini yüzünü yıka. Ben de sana giyecek bir şeyler çıkarayım hadi" dedi beni kaldırırken. "Off Derin ya off" dedim ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp odama gittim. Derin bir kot pantolon üstüne de siyah askılı bir t-hsirt verdi elime. Kendi de "Hadi giy şunları. Seni aşağıda bekliyorum" dedi ve dışarı çıktı. Ben de hemen giydim. Saçımı da açtım ve aşağı indim. "Tamam hadi gidelim" dedim ve dışarı çıktık. Evimiz sahile yakın olduğu için sahile gittik ve bir banka oturduk. "Kafanı biraz topla diye dışarı çıktık unutma. Çünkü evde dediklerin çok saçma şeylerdi" dedi Derin. Ben de kafamı salladım. "Yarın pazartesi" dedi Derin. Gözlerimi devirdim ve "Hem moralim düzelsin diye buraya getiriyorsun beni hem de moralimi bozuyorsun" dedim. Derin sesli bir şekilde güldü.

"Naber kızlar" dedi arkadan birisi. Bu Mete'nin sesiydi. Geldi ve ortamıza oturdu. "İyidir senden naber" dedim gülümseyerek. "İyi işte ne olsun" dedi Mete gülümseyerek. Bu çocukta bugün bir şeyler var. Çünkü ağzı kulaklarında. "Mete sende bir şey var" dedi Derin. "Bakın kızlar sadece size söylüyorum" dedi ve bizi kendine biraz daha yaklaştırdı Mete. "Şuradaki kafe varya" dedi eliyle kafeyi göstererek. "Orda bir kızla tanıştım. Orda çalışıyor. Babasının kafesiymiş. Bugün de onunla buluşacaktık. Ben de oraya gidiyordum. Sizi gördüm size bi söyleyeyim dedim" dedi. "Mete çok sevindim" dedim. "Nasıl birisi kız" dedi Derin. "Siz de gelin benimle. Başka bir masaya oturur bakarsınız kıza" dedi. Derin ile aynı anda "Olur" dedik ve hep beraber gittik kafeye. Mete bir masaya oturdu. Biz de en yakın masaya oturduk.

Kız 5 dakika sonra geldi ve Mete'nin yanına oturdu. Kız güzeldi. Mete ile de yakışırdı. Derin bana döndü ve "Kız çok güzel" dedi gülümseyerek. "Bence de" dedim. Sonra Mete'ye güzel anlamında baş parmağımızı gösterdik. O da gülümsedi.

Bişeyler içtiler. Sonra kız telefonu ile bişeyler yaptı ve kalktı. Biz de kızın çıkmasını bekledik. Kız kapıdan çıktıktan sonra hemen Mete'nin yanına gittik ve "Anlat" dedik aynı anda.  Mete'nin ağzı kulaklarındaydı. "Telefon numaralarımızı aldık" dedi. "Adı ne" dedim. "Melis" dedi. Mete çok mutlu görünüyordu. "Mete bizimkilere söylemeyi düşünüyor musun" dedim. "Yarın söylerim" dedi. Sonra biraz daha oturduk ve çıktık kafeden.

⬆ Mete'nin tanıştığı kız Melis⬆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mete'nin tanıştığı kız Melis

Eve giderken "Kumsal, Berke'ye şans vermeyeceksin değil mi" dedi Derin. "Bilmiyorum" dedim. "Kumsal saçmalama" dedi Derin. "Derin neyse bu konuyu konuşmak istemiyorum" dedim. Biraz daha yürüdükten sonra eve geldik. Derin'e kocaman sarıldım ve eve girdim. Annem mutfaktaydı. Yemek yapıyordu. Gittim ve anneme sarıldım. "Hoşgeldin kızım" dedi. "Hoşbulduk" dedim. "Yardım ister misin" dedim. "Evet. Masayı hazırlayabilirsin" dedi. Bende gittim ve masayı hazırladım. Babam da geldi ve yemeye başladık. Sonra anneme masayı toplamakta yardım ettim. Sonra televizyonun karşısına geçtik. Bir iki saat sonra odama gittim. Biraz telefonla oynadıktan sonra uykum geldi ve kendimi uykunun ellerine verdim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah yine yeniden alarmın o iğrenç sesi ile uyandım. Ayaklarımı sürüyerek banyoya gittim. Hemen duş aldım ve odama gidip formamı giydim. Saçımı da açtım ve çantamı hazırladım. Telefonumu da aldım ve aşağı indim. Annem vardı. "Günaydın" dedim. "Günaydın canım. Ben geç kalıyorum sen yemeğini ye" dedi ve çıktı. Oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım. Sonra kalktım. Çantamı ve telefonumu da alıp yola koyuldum. Ama dışarıda bir kızın bağırışları vardı. Ne söylediği bağırdığı için anlaşılmıyordu. Ve bu sesler Doruk'ların bahçesinden geliyordu.

Bahçeye doğru gitmeye başladım. Doruk ve tanımadığım bir kız tartışıyordu. Dediklerini duyabileceğim bir duvarın arkasına geçtim. "Doruk sen anlamıyorsun galiba. Seni seviyorum" diye bağırdı kız yine. "Miray ben seni sevmiyorum. Sen çok kötü birisin" dedi Doruk. Çok sinirlı görünüyordu. "Senin yüzünden kötüyüm" dedi kız. "Bak Miray seni sevmiyorum. Sevdiğim bir kız var" dedi Doruk. "Hâla Melek'i unutamadın mı? O öldü artık Doruk. O yok artık. Onu unut" dedi kız. Doruk derin bir nefes aldı. Çenesi kasılıyordu. Elini yumruk yapıp sıktı. "Miray git burdan. Bir daha da Melek'in adını ağzına alma. Yoksa çok kötü olur. Şimdi git burdan" dedi Doruk bağırarak. "Yine görüşeceğiz Doruk" dedi kız ve oradan uzaklaştı. Doruk öylece duruyordu. Hiçbir şey yapmıyordu. Ayrıca Melek kim?

Evet arkadaşlar. Bir bölümün daha sonuna geldik. İnşallah beğenmişsinizdir. 😊

Bölüm ile ilgili yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. 🐢🐢🐢

Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın. 💖💖💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yakışıklı EgoistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin