Bölüm-1

115 8 6
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk kitabım inşallah beğenirsiniz. Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışıyorum. İlk başlarda sıkıcı gelebilir ama diğer bölümler çok güzel olacak arkadaşlar. Lütfen bölümleri beğenip bölümle ilgili yorumlarınızı yazın.
(Multimedya karakterler var)

"Dede, anneanne ben geldim" diyerek içeri girdim. Dedem ve anneanne mutfaktan yanıma geldiler. Ellerini öptüm onlarsa bana kocaman sarıldılar. Burası dedemlerin kafesi. Hafta sonları onlara yardım etmek için giderim hem de dedemleri görmek için. "Nasılsın yavrum" dedi anneannem. "İyiyim anneanne siz nasılsınız?"dedim. "Bizde iyiyiz. Annenler nasıllar?"dedi dedem. "İyiler galiba" dedim. Yüzüm asıldı. Annem doktor babam da mühendis. Yüzlerini göremiyorum diyebilirim. İşleri o kadar yoğun ki. "Limonata yaptım ister misin?" dedi dedem. Yüzümün asıldığını anladılar ve beni mutlu etmeyi biliyorlardı. "İsterim dedecim" dedim. "Çağrı nerede?" dedim. Çağrı benim kardeşim sayılır. Çok iyi anlaşırız. Dedemlere yardım etmek için o da boş vakitlerinde gelir.

"Markete kadar gitti gelir şimdi." dedi anneannem. "Usta dediklerini aldım. Ooo Kumsal Hanım da buradaymış." dedi Çağrı. Elindeki poşetleri yere bırakıp yanıma geldi. Sarıldık birbirimize. "Hoşgeldin oğlum " dedi anneannem. "Hoş bulduk Halime Sultan" dedi Çağrı. Dedem de limonataları alıp yanımıza geldi.

"Bizim mutfakta işimiz var. Siz burda oturup limonataları için " dedi dedem. Onlar mutfağa giderken bizde limonataları içmeye başladık. "Geçen hafta neden gelmedin" dedi Çağrı. "Yazılı haftasıydı." dedim. "O yüzden gelemedim."diye devam ettim.

O sırada 'Kumsal' diye bir ses duydum. Bu Derin'in sesiydi. Derin benim en yakın arkadaşım. 3.sınıftan beri tanırım Derin'i. "Selam" dedi Derin gülümseyerek. "Selam" dedik Çağrı ile birlikte. Derin Çağrı ile geçen sene tanıştı. Ve ilk görüşte aşık oldu. Ben aşka inanmam. Hatta saçma gelir aşk bana. Çağrı Derin'in kendini sevdiğini bilmiyor ya da bilmemezlikten geliyor. Çünkü anlamaması imkansız. Neden mi? Çünkü Çağrı'ya asılan bi kızı öldüresiye dövmüştü hem de Çağrı'nın gözünün önünde. Bi de 'Kızım bana bakın o benim ona yan gözle bile bakmayacaksın anladın mı?' demişti. E Çağrı da bunu duydu tabi. Bi kere de 'Çağrı beni ne zaman göreceksin' diye mırıdanmıştı ama Çağrı yine duymuştu. Çağrı da "Buradasın ya işte görüyorum" demişti. Derin kıpkırmızı olmuştu.
Ben de onları nasıl yanlız bıraksam diye düşünürken bir müşteri geldi. Bende "Ben müşteriye bakayım" dedim. Derin'e de göz kırptım. Anlamış olacak ki gülümsedi. Pastalara bakan genç biriydi. Benim yaşlarımda felan. Baya iri ve kaslı birisiydi. Uzun boyluydu benden çok uzun birisi. "Beni incelemen bittiye şu pastayı paket yapar mısın?" dedi sırıtarak. "Efendim?" dedim gözlerimi kısarak. "Diyorum ki gözlerini benden alamadın." bu defa bana biraz daha yaklaştı ve eğildi. Allah'ım gerçekten kısayım. "Kendini fazla büyük görüyorsun. Maşallah sen 2 metresin egon 3" dedim. Bu cesaret nerden geldiyse bana. Kaşları çatılmıştı. Ben de hemen istediği pastayı paket yaptım. "25 TL" dedim soğukkanlılıkla. Parayı önüme koydu ve kapıdan çıkıp gitti. Bende Çağrıların yanına gittim. Derin gitmişti. Bizde etrafı topladık. Dedemler de az önce çıktılar. Biz de kafeyi kapattık. Çağrı beni eve bırakırken "Çağrı sevdiğin bi kız var mı" dedim. Derin için soruyordum. Çünkü Çağrı'yı gerçekten seviyor. "Bilmem" dedi. Nasıl bilmem. "Nasıl bilmem. Var mı yok mu" dedim.Derin nir nefes aldı ellerini saçlarının arasından geçirdi ve "Kumsal, Derin kafamı karıştırıyor." dedi. Gülümsedim. İçimden sevinç çığlıkları atıyordum. Eve de gelmiştik zaten. Yarın ilk iş bunları Derin'i anlatacaktım. Allah bilir ne kadar sevinir. Eve geldiğimde annem çıkıyordu. "Kızım ben çıkıyorum dolapta yemek var yersin babam da yorgun yukarıda uyuyor"dedi ve yanağımdan öpüp gitti. Ben de aç değildim. Gidip üstümü değiştirdim ve yatağa yattım. Bugun yorucu bir gün olmuştu. Yarın pazartesi ve okul var. Maalesef.

Evet arkadaşlar. İlk bölümü bitirmiş bulunuyorum. İnşallah beğenirsiniz. Bu kitaba çok özeneceğim. Kapağını yapan arkadaşıma çoooookkk teşekkür ederim çok begendim. Ve karakterleri bulmama yardım eden diğer arkadaşıma da çook teşekkürler. Neyse arkadaşlar bu bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum.

Yakışıklı EgoistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin