Ik glimlach zelfverzekerd nog snel naar Serena en wend me dan weer tot de rest. Maar de grote grap is dat ik niet eens weet hoe je dit spel speelt. 'Ik weet niet hoe je dit speelt' fluister ik in Nina's oor. 'Dat dacht ik al. Ik vat het even kort voor je samen terwijl de rest de bekertjes vol schenkt. Oke we zijn met 8 man, 4 jongens 4 meisjes. Om de beurt vraag je zomaar iets, maar waarvan je vermoedt dat de rest het wel eens heeft gedaan. Je maakt een zin, 'Never have I ever gespeeld met een barbie dit jaar nog' ofzo, je mag alles doen wat je wilt. Wie het dan wel heeft gedaan, neemt een slok van zijn drinken en het spel houdt op wanneer een persoon's beker leeg is. Die heeft verloren en moet dan iets doen wat de groep zegt.' Ik slik hoorbaar maar bedank Nina voor de uitleg met een knikje. 'Wat hebben jullie ingeschonken?' vraagt Kate. Ik ruik aan mijn drinken en het ruikt echt heel sterk. 'Whiskey, duh' zegt Matt, en hij rolt met zijn ogen. Hij is zeker de meest sarcastische persoon die ik ooit heb gezien.
'Okè, dames gaan voor. Matt begin jij maar.' Zegt Stefan. 'Na kinderen.' kaatst Stefan terug. Ik lach om deze droge mensen. Kate, begin jij maar.' Zegt Stefan op zijn beurt. 'Oke, Never have I ever gezoend met iemand die ik niet ken' ze glimlacht speels maar eerlijk gezegd schrik ik niet van haar vraag. Dat verwacht je gewoon van deze mensen. Eerlijk gezegd valt het nog tegen. Ik heb het niet gedaan en zo te zien ben ik de enige die niet drinkt. Iedereen kijkt naar mij, lekker dan. Ik kijk vragend hun kant op, maar niemand zegt iets. 'Oke, Sebastian jij mag' zegt Kate. 'Never have I ever een joint gerookt' zegt hij lachend. 'Kom op man!' zegt Jace lachend terwijl hij een slok neemt. Serena en Kate nemen ook een slok. Matt ook. Ik ben opgelucht dat Nina geen slok neemt. 'Oke, nieuwe, jij mag' zegt Sebastian. Shit, wat ga ik ze vragen? 'Ten eerste is mijn naam niet nieuwe, het is Isabelle' zeg ik om tijd te rekken 'Whatever' zegt Serena terwijl ze met haar ogen rolt. 'Never have I ever vreemdgegaan?' vraag ik. Serena heeft doordat ik deze vraag voor haar stel. 'We spelen dit spel eerlijk he, niet vergeten dat de geesten je leven verpesten als je liegt' zegt Stefan en iedereen lacht, behalve Serena. 'Ze zullen je tot in je slaap volgen, en zelf in je dromen komen.' Jace kijkt haar even vragend aan maar lacht toch me. Serena en Sebastian nemen allebei een slok en ik kan een lachje niet onderdrukken. Ik zie Jace haar een vragende blik toeschieten en ze mijdt zijn blik. 'Stefan jij mag' zeg ik. Waarschijnlijk omdat ik Jace niet durft te benaderen. 'Never have I ever gearresteerd door de politie' zegt hij. Shit, ik wel. Omdat ik door rood fietste en geen ID bij had. Bang kijk ik naar mijn beker, in de hoop dat het een grapje is en dat er gewoon water in zit. Ik neem een slok en Jace neemt er ook een. Onze blikken kruisen elkaar even, maar ik kijk snel weg, de beker in. Dit spul prikt als een gek op mijn tong en in mijn keel, en geeft me een brandend gevoel in mijn slokdarm. Het is echt vies. Ik hoest super hard, het doet gewoon pijn en ik voel tranen in mijn ogen. Waarom drinken mensen dit voor de lol? Ik negeer de vragende en verbaasde blikken door op de klok te kijken. Als ik die kan vinden in de afschuwelijke ruimte. 'Nina, jij mag' zegt Stefan. 'Hmm, Never have I ever naar een stripclub gegaan' zegt ze lachend en Sebastian neemt een slok. 'Moet jij geen slok nemen?' zegt Sebastian tegen Matt lachend. Ik weet zeker dat ik je vorige week zag strippen'. Matt steekt zijn middelvinger op en neemt geen slok. De humor is in ieder geval hetzelfde als die van mij. 'Jace, jij mag.' zegt Nina. 'Never have I ever iemands ondergoed geleend' zegt hij lachen en kijkt naar Matt. 'ha-ha, ik lach me dood' zegt Matt terwijl hij een slokje neemt. Ik heb ooit in de eerste op kamp een ondergoed geleend omdat die van mij super nat waren door de regen, dus ik drink ook maar. Kate, Nina, Stefan en Sebastian nemen ook een slok. Volgens mij is het echt een jongens ding ofzo, ondergoed lenen. Ik heb maar 2 slokjes genomen en voel dat het nu al naar mijn hoofd stijgt, alsof ik teveel water heb gedronken. Sebastian heeft het meest gedronken van ons allemaal. Hij hoeft nog maar een slokje en dan is dit verschrikkelijk spel afgelopen. 'Jij mag' zegt Jace tegen Serena. 'Eindelijk. Never have I ever verliefd geweest op iemand die bezet is?' zegt Serena terwijl ze mijn kant opkijkt.
------------------------------------------
Vegeet niet de ster in te drukken! ♥
JE LEEST
Unexpected.
Teen Fiction'De keuze is aan jou, nieuwe' zegt Jace met een scheve, intimiderende glimlach. Ik walg echt erg van hem. Sebastian is echt niet lelijk, maar ik gun ze het plezier niet. En nooit dat ik zoveel ga drinken. Sebastian kijkt me aan met zijn helder blauw...