2

1.4K 167 56
                                    

"Nasıl yani? Beş yıldır beni mi takip ediyorsun? Anlayamıyorum, bu çok saçma." Beş yılın özetini bir saate sığdırmış olmanın verdiği gururla cevapladım.

"Senden ricam, polise falan gideyim deme. Beş yıldır sana zararımdan çok yararım dokundu. Tam 7 kez işten kovulamana engel oldum. Teşekkür falan beklemiyorum. Sadece sapık olduğumu düşünme yeter."

"Ama bu sapıkça!" Park Jimin alttan almayı bilmeyen birisiydi...

"Tehlikede hissetmeni istemiyorum. Seninle tanışmasam aynı düzen devam edecekti ve ruhun bile duymayacaktı." Düşünürken parmaklarıyla oynardı. Olumlu düşündüğünde ise kolunu kaşırdı. Bu onun tespit ettiğim küçük bir alışkanlığıydı...

Kolunu kaşıdığında derin bir nefes vedim. "Peki ben sana neden söz verdim? Niye sana yardım etmemi istiyorsun?"

Sanırım maskemi çıkarmamın zamanı gelmişti. Zaten beni tanıyor, kitaplarımı okuyordu. İmza günüme bile gelmişti. Onunla ilk kez konuşma fırsatını, üç yıl önce imza günümde yakalamıştım.

Daha fazla bekletmeden yüzümdeki maskeden kurtuldum. Gözlerini kısarak bana baktı. Fazlasıyla şaşırmıştı.

"Yazar Na Shin?! İnanamıyorum, siz misiniz?"

"Jimin benimle resmi konuşma lütfen." Bu canımı sıkıyordu. Ona herkesten daha yakın olmak istiyordum.

Sevgilisi Min Ha'dan bile...

"Seni tanıyorum, kitaplarının hepsini bitirdim." Heyecanlanmıştı. Ve büyük ihtimalle ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu. Oldukça şaşkındı. Hatta şoktaydı.

"Senden istediğim kitabıma son yazman Jimin. Bana bunun için söz verdin." Hiçbir şey anlamadığında sözlerime devam ettim. "Yazdığım son kitap seni anlatıyor Jimin. İkimizin hikayesi. Sen bizim hakkımızda hiçbir şey bilmesen de ben 500 sayfalık romana bile sığmayacak kadar çok şey biliyorum. Bana yardım et. Bir son yaz."

"Ama nasıl? Anlayamıyorum... Az önce beş yıllık bir gizli hayranım olduğunu öğrendim. Biraz yavaşla, lütfen."

"Zamanım yok, Jimin. Sadece yardım etsen olmaz mı?" Bedenini masaya yapıştırdı.

"Nasıl edebilirim? İki cümleyi bir araya getirip zor konuşuyorum ben. Kitap yazmak, beni aşar."

"Sana kitap yaz demiyorum. Kitabıma son bul diyorum. Sadece sen yapabilirsin çünkü kitap senin ağzından." Ellerini saçından geçirdi. Sters olduğunda bunu yapardı.

"Bu zamana kadar nasıl yazdıysan sonunu da öyle bul. Bak seni kırmak istemiyorum ama, gerçekten yapamam."

"Pekala Jimin. Tehdit yönetemlerime baş vurmak istemezdim ama başka çare bırakmıyorsun." Zaten ikinci plana geçeceğimden emindim. Park Jimin kolay ikna olan birisi değildi.

"Ne tehditinden bahsediyorsun?"

"Sevgilin Min Ha'ya ondan hoşlanmadığını söyleyebilirim mesela. Başka kızlarla öpüştüğünü, hatta dün gece fazla ileriye gittiğinizi..."

"Sarhoştum!" Sinirlenmişti ve telaşa kapılmıştı.

"Ya da son üç aydır bütün maaşını içkiye yatırdığını baban öğrenebilir." Sinirle ve alayla güldü.

"Hiçbir kanıtın yok." Gülme sırası bendeydi.

"Sence o kadar aptal mıyım?" Gözleri büyüdü.

"İnsan yıllardır sevdiği birine bunu yapamaz."

"Ya sevdiği kişi ona çok acı çektirmişse? Belki intikam almak istiyordur..." Amacım intikam almak falan değildi. Böyle bir şey yapmazdım sadece blöftü. Ama o buna kanabilecek kadar saftı.

Uzun bir süre düşündükten sonra istemeyerekte olsa kabul etti. "Kitabını okuyacağım ve sonunu elimden gelebildiğince saçma yapacağım. Pişman olacaksın." Gülümsedim.

"İyi günler Jimin." Kalkmaya yeltendiğimde kolumdan tuttu.

"Ne yani hemen gidiyor musun?"

"Kalmamı istemezsin sanıyordum." Dediğim şey onu kendine getirmişti.

"Ah, evet. Bir an önce şu saçma kitabı bana yollasan iyi olur. O iğrenç sonu yazmak için sabırsızlanıyorum." Kolumu serbest bıraktığında gitmek için arkamı döndüm. Bu sefer beni durduran sözleri olmuştu.

"E-posta hesabımı-"

"Biliyorum Jimin. İnan bana, hakkında her şeyi biliyorum." Sözünü keserek konuştuktan sonra maskemi takarak yürümeye devam ettim.

Beş yıl sonra bu gün, seninle tanışmıştım. Beni tanımıştın.

Belki başına bela olan gizli bir hayrandım ama artık sadece koca bir hiçten ibaret değildim.

***

Bir önceki bölüm 1. bölüm olmasına rağmen bir sürü yorum geldi, bende bekletmeden atayım dedim *-*

Yorumlarınız için teşekkürler (:

Eğer becerebilirsem her gün bir bölüm atmak istiyorum. Umarım olur hahajajajajs

our story • pjmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin