~1. rész~

62 3 11
                                    


- Gyere már-noszogattam ki Lilit reggel az ágyból

- Ma megyünk bulizni! Rémlik???-erre rögtön kipattant a szeme. Ismerem Lili-t 1. osztály óta. Kicsit néha az agyamra megy, de azért szeretem. Tudom mikor mire van szüksége. Ott voltam az első csalódásánál, amikor újra megtalálta a szerelmet, és amikor azt is elvesztette és ez kölcsönös. Tegnap éppen azt beszéltük meg hogy ma bulizni megyünk este, de előtte még be kell mennem az ügynökségre, ahova Lili is jön velem. Mivel én nem egészen bírom az alkohol hatását de Lili szeret bulizni ez volt az ára... - Gyere öltözz már 8 óra van és 9-re be kell érni az ügynökségre.

- Tényleg... - és kipattant az ágyból. Hát igen ő ilyen. Kimentem a szobájából át az enyémbe. Megfürödtem és felöltöztem. A hajam borzalmasan állt és az arcom is eléggé nyúzott volt, de ezen gyorsan segítettem mert kifésültem a hajam és tettem fel – egyenlőre, csak egy kicsi - alapozót mert a fotózásomon ami 10-től kezdődik a sminkesem úgy is jobban kisminkel... Ez csak egy kis szépítés volt... Lementem a nappaliba, ahol már ott volt Lili.

- Mehetünk?? - kérdezte. Nem tudom, hogy hogyan tud kb. fél óra alatt ilyen jó nőt varázsolni magából. Szépen ki volt sminkelve és haja szépen fel volt fogva lófarokba. És egy virágos egybe ruha volt rajta amire egy farmerdzsekit vett fel.

- Megyünk?? - kérdeztem meg tőle.

- Persze - felállt, kikapcsolta a TV-t, amit eddig nézett, kivitte a konyhába a tányért, amin reggelizett, és felvette a cipőjét. Mikor kiért bezártam az ajtót.

- Gyalog megyünk?? - kérdezte és láttam a szemében, hogy reménykedik. Nagyon szeret gyalogolni és az ügynökség is csak negyedórára volt na meg csak fél 9 volt szóval miért is ne?

- Persze! - mosolyogtam rá. Elindultunk miközben beszélgettünk.

- És hova megyünk este?

- Nem tudom majd járjuk Londont! - mosolyogtam.

- Okéé - mondta miközben elhúzta az é-t. Én csak nevettem rajta. Közben megérkeztünk az ügynökségre. Felmentem az öltözőmbe egyedül, mert Lili Kevinhez ment. Fogadni mernék, hogy ebből lesz valami. Gondolkodásom közepette megjött Cara a sminkesem és a stylistom, illetve a fodrászom szerepét is ő játssza.

- Szia Cara! - köszöntem mikor beért az öltözőmbe

-Szia Reb. Gyere kezdjük el mert Kevin bal lábbal kelt - nevetett miközben a székre mutatott -Megcsinálom a sminked és a hajad a ruhád pedig maradhat, mert ma Kev egy montázst fog neked csinálni, amit egy Galériába fognak kitenni! - mosolygott rám majd elkezdte a sminkem és hajam csinálni.

-Rendben. - és átadtam magam Cara-nak. Ilyenkor mindig el szoktam lazulni. Gondolkodtam. Soha nem szoktunk kimenni. De most biztos csak a montázs miatt megyünk. Remélem. Na mindegy majd meglátjuk! Miután kész lett a sminkem elindultunk.

A nyers képek elkészítése után Kevin azt mondta, hogy hétfőre megszerkeszti és összeválogatja a képeket és hétfőn mindenképp behozza megmutatni. Kiderült, hogy azért volt morcos Kev mert egy versenyen vesz részt amire az én, ma készült képeimmel nevez. Még a fotózás előtt megkérdezte hogy ez zavar-e engem. Természetesen nemet mondtam, hiszen ez egyfajta megtiszteltetés nekem, hogy a sok modell közül az ügynökségen pont engem választott ki erre a feladatra. Ez azt jelenti, hogy lát bennem esélyt, mint modell és hisz abban, hogy azokkal a képeivel, amiken én szerepelek meg tudja nyerni a versenyt.
Egész hazafele úton ezt beszéltük ki Lilivel. Lili arról ábrándozott, hogy Kevin milyen kedves és aranyos srác és meghívta randizni, én pedig arról áradoztam neki, hogy milyen nagy megtiszteltetés az, hogy pont engem választ ilyen feladatra. Közben természetesen mindketten örültünk a másik örömének, sikereinek.

Amint haza értünk elkezdünk készülődni a bulira. Megbeszéltük, hogy egy új szórakozóhelyre megyünk, aminek ma este lesz a megnyitója. Bementem a fürdőbe és elkezdem fürdeni. Jólesett ez a kis forróvizes fürdő. Miután kiszálltam megszárítottam és kivasaltam a hajam. Ezután megcsináltam a sminkem és felvettem a felül fekete, alul pedig halványzöld egybe ruhám és kész voltam. Lementem a nappaliba, ahol már Lili várt ugyanolyan ruhába, mint én voltam csak neki felül fehér volt és hátul jobban kivágott. Mindig is nyilvánvaló volt, hogy Lili a vadabb csaj.

- Mehetünk?? - kérdezem tőle miután mindketten megdicsértük egymást és elnevetgéltünk azon, hogy egyre gondoltunk. Pedig össze se beszéltünk.

- Persze csak előtte csináljunk egy képet! Légyszii!! Olyan szépek vagyunk. - ugrándozott.

- Oké oké- egyeztem bele, és már vette is elő a telefont. Nálunk afféle szokás, hogy buli előtt csinálunk egy képet magunkról a folyosón levő tükörben.

-Mosolyogj! - mondta és meg is csinálta a képet.

- Nézd! - mutatta felém a képet - Olyan cuki lett!

- Nagyon. Instára? - kérdezem

- Mint mindig. - kacsintott rám.

- Okés, főnökasszony - felrakta a népszerű közösségi oldalra, és már rezgett is telefonom, gondolom megjelölt. Megnyitottam az Instagrammot, és elolvastam mit írt alá.

"Egy jó buli kezdete... @nabelich_rebi Ma kirúgunk a hámból "

Gyorsan kommenteltem alá egyet:

"Alig várom <3"

és indultunk is. Aránylag gyorsan oda is értünk. Rögtön mentünk a bár részhez és kértünk egy-egy vodka-narancsot lehúztuk meg még egyet meg még egyet meg még egyet vagy 5 felest lehúztunk és mentünk táncolni. Lili szólt, hogy ő elmegy iszik még egyet és kérdezte, hogy megyek-e vele. Azt mondtam, hogy most nem mert túlságosan is benne vagyok a táncolásba, de ő menjen csak. Miközben táncoltam egyre jobban kezdtem elengedni magam. Éreztem, hogy valaki nekem simul hátulról és táncol velem. Nem igazán zavart, sőt tetszett is. Már vagy 5 perce táncolhattunk mikor a fülembe súgta:

-Jól mozogsz cica...Gyere igyál velem valamit... - tompán hallottam a hangokat, mivel már nem voltam nagyon magamnál, ezért csak kinyögtem egy igent... És innen minden kiesett.

From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}Where stories live. Discover now