Félve felvettem a telefont, majd beleszóltam:
- Hallo?
- Szia Rebi John vagyok - John az ügynökség igazgatója - azért hívlak mert lenne egy munkalehetőség Amerikában. Ha érdekelne gyere be az ügynökségre fél hatkor addig még van egy két elintéznivalóm - nagyon meglepődtem, hogy munkát ajánl. Hisz még csak 3 hónapja vagyok a cégnél. Más modellek éveket dolgoznak azon, hogy külföldön kapjanak munkát én pedig itt vagyok néhány hónapja és már külföldi munkaajánlatot kapok. Eléggé meglepő.
- Persze bemegyek, érdekelne ez az egész. - mondtam még mindig sokkolódva.
- Oké, akkor fél hatkor találkozunk. Szia. - ezután még én is elköszöntem majd beszaladtam Lilinek elújságolni a hírt.
- Lili, Lilii, Liliii, Liliiii - ordibáltam, mivel eltűnt a nappaliból. Felszaladtam a szobájába még mindig a nevét ordibálva. A franciaágyán feküdve meg is találtam amint épp telefonált. Ránéztem a "gyorsan tedd le, mert fontos közlendőm van" nézésemmel. Ami hatott is mert elkezdett elköszönni.
- Okés Kev, akkor egy óra múlva... Oké csini leszek.... Jajj de édes vagy. - na igen ilyen az, amikor Lili szerelmes. Néha az agyamra megy de jó boldognak látni. - Na jó mostmár tényleg leteszem mert Rebi itt áll az ajtóban és eléggé félelmetesen néz rám... - nevetett a telefonba, ami engem is mosolygásra késztetett - Rendben szia Kevin - és végre letette a telefont, majd felém fordult - na mi az? - mosolygott rám.
- Képzeld el felhívott a főnököm, hogy lenne egy állásajánlat Amerikában, és rám gondolt érted. Ráám!!! Lili én annyira örülök. - a vigyora csak egyre nagyobb lett az arcán. Tudta, hogy ez az álmom. Egyszer Amerikában dolgozni. Ez így is van. Mindig is vágytam arra, hogy kikerülhessek a megszokott Magyarországi közegből. Ez sikerült is. 15 évesen felfedeztek, még otthon. Néhány évig modellkedtem egy cégnél, de egyszer - 20 éves koromban megkeresett egy híres londoni ügynökség egyik vezetője, hogy szeretne alkalmazni. Elfogadtam hisz nem nagyon szerettem abban az országban élni. Eljöttem Londonba, de itt a cég igazgatója, aki a munkát ajánlotta visszavonta az ajánlatát. Így elkezdtem portfóliókat készíteni, önéletrajzokat írni, a magyarországi cég igazgatójától kértem egy levelet, hogy ajánljon be a leendő munkahelyemen, és így rátaláltam Josh cégére körülbelül 4-5 hónapja, alkalmazva pedig 3 hónapja vagyok. De nekem még ez sem elég, szeretnék még jobban kitörni innen és világhírű modell lenni, és ez az ajánlat pont kapóra is jött most.
- Jaj, nagyon örülök neked. El sem hiszed mennyire. Mikorra kell bemenned? - kérdezte.
- Fél hat mert Joshnak még van egy kis elintéznivalója ezzel kapcsolatban. - válaszoltam kérdésére.
- Nekem pedig 1 óra múlva randim lesz Kevinnel szóval, ha most megbocsátasz elszaladok készülődni. - rápillantottam az órára és már négy óra volt. El kéne kezdenem készülődni a Niallel való találkozásra, illetve már nem jövök haza mielőtt megyek az ügynökségre.
- Jó én is megyek készülődni, mert mindjárt öt óra. - erre csak bólintott és már szaladt is a gardróbjába, hogy kiválassza a ruháját. Igazán aranyos látványt nyújtott. Nagyon fel van pörögve. Remélem Kevinnek komolyak a szándékai és nem töri össze szegény lány szívét. Annyi csalódáson ment már keresztül. Egy biztos, ha Kevin összetöri a szívét, én is összetöröm az álmait és visszavonom az engedélyem, hogy az én képeim használja a pályázaton, amin annyira szeretne nyerni, hogy elismert fotós legyen. Na jó, azért ennyire kőszívű nem vagyok, de igenis gondolja komolyan Lilivel.
Időközben átértem a szobámba és elkezdtem nézni a szekrényem tartalmát, hogy mit is vegyek fel. Hosszas válogatás után egy fekete alapon piros rózsás haspólóra és egy hozzá passzoló fehér meglehetősen rövid szoknyára esett. Hozzá felkaptam a kedvenc magassarkúm - mivel úgyis sétálok mert sem a kávézó, sem az ügynökség nincs olyan messze. Felkaptam még három karkötőt és egy fekete napszemüveget, beköszöntem Lilinek és elindultam. Útközben azon járt az agyam, hogy hogyan fogom Niallnek megmondani, hogy lefeküdtem a legjobb barátjával és hogy igazából rajongok érte, de ő egy bunkó fasz volt velem. Majd valahogyan elkezdem és majd eljutok a végére.
YOU ARE READING
From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}
Romance"- Menjünk bulizni!" "- Egy olcsó kis szajha vagy remélem tudod.." "- Lenne Amerikában egy állásajánlatod.." "- El kell mondanom valamit.. Kérlek ne haragudj hogy csak most szólok." © 2018 KrisztinaSznsi