~7. rész~

19 1 0
                                    

Reggel négykor már csörgött a telefonom, jelezve hogy fel kéne kelni mert hamarosan itt lesz Niall. Miután kikászálódtam  az ágyból a fürdőbe mentem. Egy gyors zuhany után felvettem a tegnap este kikészített ruhám, ami egy kék-fehér csíkos ujjatlan pólóból és egy kék rövidnadrágból állt. Kiegészítőként felvettem egy órát és egy tengerész stílusú nyakláncot. A fürdőben feldobtam az  arcomra egy natúr sminket, majd összefogtam a hajam lófarokba. A tükörbe nézve eléggé meg voltam elégedve azzal ami visszaköszönt rám. Ránéztem az órára és már háromnegyed öt volt. Niall azt ígérte hogy ötre érnek ide. Mire ez a gondolat végigszalad az agyamon már csengettek is. Túl pontosak. Na mindegy. Leszaladtam és egy puszival üdvözöltem mindkettejüket.

- Jó reggelt. Hoztunk nektek kakaós csigát a közeli pékségből. - mosolygott rám kedvesen Niall. 

- És kávét is. - csatlakozott a beszélgetéshez Liam is miközben beterelegettem mindenkit a konyhába.

- Köszi fiúk. Mindjárt jövök csak megnézem hogy Lili felkelt-e már. - mosolyogtam rájuk, és elindultam Lilihez. - Szolgáljátok ki magatokat nyugodtan! - szóltam vissza még a lépcsőfordulóban. Miután felértem, bekopogtam Lili szobájába, majd egy halk gyere után beléptem. 

- Jó reggelt csajszikám. Jót aludtál? - kérdeztem mosolyogva. Ránézésre kialudta magát.

- Szia Reb, aha azt hiszem  sikerült kialudnom magam. Jól hallottam hogy itt van Niall és Liam is? - kérdezte. Hihetetlen mennyi energia van ebben a lányban hajnali ötkor is.

- Igen itt vannak, gyere le hoztak kaját és kávét is. 

- Okés, mindjárt megyek csak befejezem a hajam vasalását, aztán leszenvedem a bőröndjeimet, és eszek. - vigyorgott. 

- Szólok a fiúknak a bőrönddel kapcsolatban. - kacsintottam. - Siess. - küldtem egy puszit a levegőben neki amin csak nevetett. Lementem a fiúkhoz. - Liaam - nyavalyogtam neki - Nem szeretnéd lehozni a bőröndjeinket? - rebegtettem meg a szempilláim.

- Megyek is. - mosolygott. Kis aranyos. Elővettem a zacskóból a kakaós csigám és a kávém, leültem és elkezdtem megreggelizni.

- Ti ettetek? - kérdeztem Nialltól. Csak nemlegesen megrázta a fejét. Még neki is reggel van. Szegénykém. Majd meghálálom neki egyszer. - Kérsz? - mutattam felé a fenséges ételt. Heves bólogatásba kezdett ezért felé tartottam és harapott belőle egy egész nagy falatot. Nem sajnáltam tőle, én ilyenkor amúgy sem tudok annyit enni. Inkább csak megittam a kávém, ami egyébként nagyon jól esett. Miután kis éhenkórász barátommal megosztoztunk a reggelimen Lili is lejött a lépcsőn nyomában Liammel akinek az arcán látszott a meggyötörtség. Jót nevettem rajta. 

- Én megmondtam hogy segítek lehozni , de te erősködtél hogy erős vagy és elbírod a három bőröndöt. Akkor szenvedj. - nevetett rajta Lili is. - Farkaséhes vagyok. Hol az a reggeli? - kérdezte. Odaraktam elé a kakaós csigát, amit jóízűen kezdett enni.

- Siess mert indulni kell az ügynökségre. - mondtam Lilinek. Felmentem a saját bőröndjeimért, amit segítettem bepakolni Liamnek az autóba. - Mehetünk? - kérdeztem immár miután mindennel kész lettünk. Erre mindenki csak bólintott egyet. Gyorsan leellenőriztem hogy áramtalanítva van-e a ház majd bepattantam a kocsiba. - Irány az ügynökség. - mondtam unottan. Erre csak egy halk kuncogást hallottam magam mellett.

- Igenis főnökasszony. - nevetett Niall. Mosolyognom kellett rajta. Nagyon aranyos volt. 10 perc alatt odaértünk úticélunkra. Mivel még sötét volt az épület tetején az MCM felirat ki volt világítva ami egy különleges hangulatot adott az egésznek. Bementünk az ügynökségre, ahol Caroline már a helyén ült. Hajnali fél hatkor. Úr isten. Ezt nem bírnám. 

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 05, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora