~6. rész~

22 2 0
                                    

Reggel amikor felkeltem rögtön eszembe jutott hogy nem foglaltam jegyeket a repülőre másnapra. Ezt gyorsan be is pótoltam egy gyors reggeli kávé után. Reggel 9-kor indul a gép, reggel hatra kell mennünk az ügynökségre. Így körülbelül 11 órára Pesten leszünk. Gyorsan írtam anyunak hogy délre jöjjenek ki értünk, hiszen mire a csomagjainkat összeszedjük az elég sok idő, és inkább mi várjunk mint ők. 

Átmentem Lilihez hogy elmondhassam neki hogy hétfőn indulunk haza a 9-es géppel. Csak azzal nem számoltam hogy Kevin nálunk aludt és akkora erővel érkeztem a szobába hogy mindkettőjüket felébresztettem. 

- Jézusom ne haragudjatok nem tudtam hogy itt aludtál - szabadkoztam. - Inkább megyek és csinálok reggelit. Meg kávét. Addig készülődjetek össze. És bocsi. - mondtam még egyszer. Igazából maga a szitu eléggé vicces volt így visszagondolva. De inkább lementem a konyhába hogy süssek egy kis palacsintát reggelire. Mire kész lettem a reggelivel, pont lejöttek Liliék is. Már ők is csak nevettek a reggel történteken. Gyorsan megreggeliztünk majd Kevinnek mennie kellett mert még dolga volt a képeimmel.

- Rebii - mondta Lili elnyújtva az i betűt. Már vagy fél órája szenved. Megnéztünk egy filmet és elmondása szerint most unatkozik. - Menjünk el plázázni!! Holnap megyünk haza úgyis találkozunk a csajokkal, vegyünk nekik valami kis apróságot az Oxford Streeten és menjünk vegyünk néhány ruhát meg lehet hogy valami kaját is kéne itthonra venni, meg holnap az útra is. Naa légyszii - olyan aranyosan mondta hogy nem lehetett neki ellenállni, szóval belementem. Meg hát igaza is volt.

- Nyomás öltözni 20 perc múlva itt találkozunk! - amint ezt kimondtam mintha rakétából lőtték volna ki szaladt fel a szobájába, gondolom készülődni. Még nagyjából 5 percig ültem a kanapén mire rávettem magam arra hogy én is felmenjek átöltözni a szobámba. 2 perc alatt kiválasztottam a ruhámat. Igazából nem vittem túlzásba, egy szürke lengébb felsőt amin egy "make love" felirat van , egy szaggatott farmert és egy fekete sportcipőt vettem fel.  Belenéztem a tükörbe és elkönyveltem hogy így tökéletes leszek. Főleg vásárláshoz. Jó ötlet volt Lilitől hogy  a rég nem látott barátnőinknek is vigyünk valami kis apróságot. Természetesen a családomnak is szeretnék vinni valamit hiszen őket is nagyon rég láttam. Ez egy kicsit le fogja húzni a pénztárcám, de a családért és a barátaimért mindent. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn, és elkönyveltem magamban hogy Lili még nincs kész. Mondjuk mit vártam tőle. Mire leért Lili addigra én már a garázsban voltam, mivel úgy gondolom szükségünk lesz a kocsira.

Lili azt javasolta hogy kezdjünk az Oxford Streeten. Kitaláltuk hogy a lányoknak a Lush üzletből szerzünk be egy ajándékcsomagot. A Lush ami az Oxford Streeten van eszméletlenül nagy, imádok itt vásárolni. Bejártuk mind a három emeletet mire találtunk mind az öt lánynak ajándékcsomagot. Nagyon jól hangzott ami benne van. Megnéztük a csomagoláson azt írták hogy van benne egy habfürdő, egy kéz- és testápoló, egy tusfürdő, egy testvaj, egy szilárd sampon, két fürdőbomba, egy arckrém, illetve egy hajkondicionáló. Tudom, hogy a lányok imádják a Lushból származó dolgokat, mondjuk meg is értem őket, mikor tehetem én is itt vásárolok, és a legtöbb arc- és bőrápolási termékem innen van. Így még beszereztünk mindketten néhány terméket amiből már kifogyóban vagyunk és el is hagytuk a Lush-t.

Következő úti célunk az Aldo volt. Szeretek itt cipőt vásárolni, tök divatosak és sokáig is bírják. Habár nem biztos hogy a legolcsóbb bolt, de teljes mértékben megéri. Beszereztem magamnak egy rózsaszín, nem annyira magassarkú cipőt, egy barna szandál szerű magassarkút, egy barna bokacsizmát aminek picit magasított a sarka, illetve egy világos rózsaszín edzőcipőt is. Lili itt nem vett semmit sem. 

Ezek után betértünk a Berskába, ahol mindketten nagyon bevásároltunk. Lili vett magának egy sárga buggyos ruhát ami nagyon jól állt rajta. Ez mellé még a kosarába került néhány short és pár eszméletlen jó felső is. Én inkább farmerokat és felsőket vettem.

From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}Where stories live. Discover now