Díj

13 1 4
                                    

Először is nagyon szépen köszönöm ElisabethHoran1993-nak a  díjat és ne haragudj hogy még csak most csinálom meg de a gépem szervizbe volt és most került haza.
És a kedves olvasóimnak is köszönöm hogy ekkora kihagyás után is olvastok. :)

A szabályzatot talán tudjátok.. Na jó én sem tudom.. De azért megpróbálok valamit a mintára összehozni :D

10 tény rólam:

1. Most lettem 10.-es
2. Ügyvitelt tanulok, de pszichológus szeretnék lenni
3. Olyan szerencsétlen vagyok hogy a gyógyszeres dobozt mindig azon a felén nyitom ki ahol a papír van.. (ne kérdezzetek)
4. Már most elegem van az iskolából.
5. Imádok enni.. és ez meg is látszik rajtam sajnos
6. Sokat bántottak általános iskolába a kinézetem miatt, és van hogy még most is kapok néhány beszólást.

7. Apró dolgokon nagyon ki tudok akadni.
8. 1,5 éve együtt vagyunk a barátommal.

9. Szeretem a mulatós zenét.
10.  Szeretem a traktorokat.. (lool falusi vagyok amúgy -tooo much information :D)

Válaszaim:

1. Mi tesz téged igazán boldoggá?
         Ha a barátom aranyos velem és nem baszogat :))

2. Ha lenne egy boríték a halálod dátumával, megnéznéd?
         Nem hinném... Mindig úgy kell élni mintha nem lenne holnap.

3. Mi leszel ha nagy leszel? 
         Háát izé.. Ezt fentebb már említettem

4. Élnéd egy híresség életét?
         Attól függ  hogy ki az a híresség. Mert mondjuk Harry Styles életét élném de Eleanoét nem nagyon.. (remélem mindenki érzi a különbséget)

5. Ha csak egy dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre mi lenne az? (lakaton kívül)
          Egy telefont sok mobilnettel és sok pénzzel.. 

6. Társasági ember vagy?
          Szeretek új embereket megismerni és a régi barátaimat is szeretem és tartom velük rendszeresen a kapcsolatot, eljárok ide-oda szóval mondhatjuk azt hogy társasági ember vagyok.. 

7. Mi az, amit először megnézel egy emberen?
          A cipője ( ne nézzetek hülyének)

8. Ki a kedvenc szereplőd a saját történetedből?
         Talán Rebi, de mindenkit ugyan úgy szeretek.

9. Hogyan jellemeznéd magad?
        Hisztis.. :DD

10. Mi motivált arra hogy feltöltsd ide a történeted?

        Őszintén semmi.. Unatkoztam és elkezdtem írni és ez lett belőle. Ami pedig motivál jelenleg hogy talán eljut sok emberhez a történetem és több visszajelzést is kapok, és talán az emberek megszeretik és szívesen olvassák a történetem. 

Kérdéseim:

1. Honnan jött az alapötlet a történetedhez?
2. Szeretsz abban az iskolában tanulni/azon a munkahelyen dolgozni ahol jelenleg? Miért?
3. Szereztél Wattpadon barátokat?

4. Boldog vagy ebben a pillanatban?

5. Vertek már át olyan emberek akik a világot jelentették neked?

6. Ha az előző kérdésre igen a válaszod, mesélsz róla?

7. Ki a kedvenc énekesed?

8. Volt már halálközeli élményed?

9. Van jelenleg kedvenc zenéd? Ha igen mi?

10. Mi volt eddigi életed legjobb, illetve legrosszabb élménye?

Jelöltjeim:

Tiltott pillantás - @TMira75

The Chemistry Beetwen us - @louislittleshit

Carolina[h.s. hun] - @crylittle

Köszönöm szépen még egyszer a díjat. <3 Hamarosan jön az új rész is :)

From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}Where stories live. Discover now