A zuhany alatt csak gondolkoztam.
Gondolkoztam azon, hogy hogyan jutottam el idáig, hogy hogyan kerültem Harry Styles ágyába, hogy miért ennyire barátságtalan velem és miért gondol egy olcsó szajhának. Azt hiszem Lili soha többet nem vesz rá, hogy elmenjek vele bulizni.
Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy csörög a telefonom. Gyorsan kiszálltam a zuhany alól és elvettem a szennyestartóról a telefonom, amin, Lili neve villogott.
A hangja eléggé nyugodt volt, de érezhető volt, hogy nem nagyon akar ott lenni, ahol most van. Közölte velem, hogy akármit csinálok - külön kihangsúlyozta, hogy az sem érdekli ha épp haldoklom - ha igazán szeretem most kocsiba ülök és elmegyek érte arra a címre, amit leír sms-ben. Megegyeztünk hogy én felöltözök ő pedig addig elküldi a címet. Ez így is történt. Mire kiértem a kocsimhoz addigra megérkezett a helyszín, ahova mehetek összeszedni a legjobb barátnőm. Gyorsan bepötyögtem a GPS-be a címet majd elindultam. Megpróbáltam sietni hisz tényleg szeretem Lilit és nem akarom, hogy cikis helyzetbe kelljen neki hosszú ideig lennie. Körülbelül fél óra alatt odaértem a megadott helyre, ahol a barátnőm (99%-os valószínűséggel) az éjszakát töltötte. Ez a hely nekem két okból is fura volt. Az egyik az, hogy elég puccos környéken volt ez a ház. A másik dolog pedig, hogy nagyjából másfél órája hagytam itt ezt a helyet.
Ohh hogy mikbe keveredünk mi itt Lilivel. És azt sem értem, hogy miért nem találkoztunk, amikor én eljöttem. Mondjuk ebben a házban nem nehéz nem találkozni. De hogy kinek van erre pénze. Jah megvan 4 világhírű pop-énekes lakik itt, akik közül az egyik egy bunkó a másik teljesen aranyos, a többieket pedig szerencsére nem ismerem. Jobb is ez így. Nincs szükségem arra, hogy ismerjem őket. Egy modell vagyok. Sokra vihetem még én is. Egyenlőre még csak néhány hónapja fedeztek fel. Majd most jönnek az óriási felkérések és talán Kevin pályázatával is sokra vihetem. Megint megcsörrent a telefonom. Felvettem és Lili haragos hangja ütötte meg a fülem:
- Kedves Rebeka! Hol a büdös francba vagy már? - kérdezte cseppet sem finoman.
- Már a ház előtt drága szívem. Be is menjek érted, mint anyuci a kislányáért mikor valami rosszat csinált? - próbáltam poénkodni vele.
- Igen anyuci, kérlek gyere be értem - mondta, majd bontotta a vonalat. Na jó erre nem számítottam. Biztos csak poénkodik. Oké Rebi, bemész, köszönsz, megkérdezed hogy hol van a barátnőd, odajön hozzád Lili és hazamentek. Ilyen egyszerű ez az egész. Odamentem az ajtóhoz és megnyomtam a csengőt. Nagyjából 3 másodpercet vártam mire kinyílott az ajtó és egy szőke aranyos arcú srác állt előttem.
- Szia, bizonyára te vagy a híres Nabelick Rebeka, modell és Lili legjobb barátnője. Én Niall vagyok, bár gondolom tudod, már nem azért, hogy most nagyképűsködjek, vagy mi, de egy csomóan ismernek és hát na jó ez nagyon nagyképűen hangzott ebből már nem mosom ki magam, ne haragudj - mondta miközben levegőt sem vett. Nagyon jót nevettem rajta, igazán aranyos volt. Nem néztem nagyképűnek mert tényleg ismertem és igazából mindenki ismeri nem csak őt, hanem az összes fiút a bandából. - Hahó Rebi közöttünk vagy még? Bejöhetnél.
- Jah igen, bocsi kicsit sokkolódtam, persze én vagyok Rebeka, Lili barátnője már-már annyira jóban vagyunk, hogy talán már a tesójaként is tekint rám. És nem hatott nagyképűen a kijelentésed és aranyos volt ahogy mentegetted magad. - itt mindketten elmosolyodtunk, majd folytattam tovább - Ha lehet inkább itt maradnék és megvárnám Lilit.
- Hát Lili még készülődik, szóval muszáj lesz bejönnöd. Bent vannak a fiúk is bemutatlak nekik téged még Lili készülődik. Mit szólsz? - na jó erre nem számítottam. Akkor tényleg be kell mennem. Csak előtte közlöm vele, hogy a bandája 2/4 részét már ismerem, az egyiket nagyon is közelről.
- Figyelj Niall, ez nagyon aranyos és hívogató, de az a helyzet, hogy Liamen kívül... háát hogy is mondjam már mindenkit ismerek, és Harryvel nem igazán szeretnék találkozni. - láttam az érdeklődést és a megértést a szemében.
- Okés, látom, hogy tényleg van valami ezért menj haza nyugodtan - szólásra nyitottam a szám de ő inkább folytatta - Lilit hazaviszem mindkettőtöknek van a másikkal szerintem elég megbeszélni valótok. Aztán ha gondolod nekem is mesélhetsz utána, a közeli kávézóban mondjuk 5 körül? Én ott foglak várni. Remélem eljössz - rettentő hálás voltam neki ezért.
- Köszönöm Niall mindenképp ott leszek. Szia. Puszilom Lilit és siessen haza. - köszöntem el. Ő mosolygott egyet, intett majd elmotyogott egy halit és bement. Én is haza indultam. Gyorsan hazaértem és a gondolatok megint úgy cikáztak a fejemben.
Nagyon kedves fiú ez a Niall. Már alig várom, hogy Lili hazaérjen és elmesélje azt, hogy mi történt vele az éjszaka. Bár azt hiszem ezek után már nekem is bőven lesz mesélni valóm Lilinek.
Már délután kettő óra és Lili még mindig sehol sincs. Kezdek aggódni, és még mindig hajt a kíváncsiság. Na jó, annyira talán nem aggódok mert jó helyen van, de akkor is jó lenne már, ha hazatalálna. Kint zörgésre lettem figyelmes - gondolom Lili hazatalált. Ahogy ezen elmélkedtem már nyílt is a bejárati ajtó és egy energiabomba pattant be rajta, aki nem volt más, mint az én imádott barátnőm. Láttam rajta, hogy már mesélne és ő is nagyon kíváncsi ezért csak annyit mondtam neki:
- Kezdd te! - de mire ezt kimondtam ő is abban a pillanatban mondta ugyan ezt. Erre csak nevettünk és hosszas civakodás után (hát igen mi ilyeneken is tudunk vitázni) megegyeztük hogy ő kezd. El is kezdte.
- Nos hol is kezdjem. Arra emlékszel, hogy én tegnap este elmentem piáért? -kérdezte, erre egy aprót bólintottam- aztán láttam a pultnál, hogy milyen jól eltáncolgatsz egy sráccal, aki történetesen Harry Styles volt a One Directionból - na itt egy picit elvörösödtem - és hát ezek után én nem is mentem vissza hozzád gondoltam, hogy majd megoldod elég nagylány vagy már ezekhez. De mivel én nem akartam bepasizni - mert ott van nekem Kev - inkább lehúztam még néhány felest és gondoltam eljövök haza és alszom. Igen ezt így gondoltam csak aztán a számításaimat Niall keresztülhúzta mert odajött és meghívott még néhány pohárka italra. A tizediktől már nem is számoltam - na itt az állam már a földet csapkodta, hiszen Lili sosem szokott ennyit inni, de csak ezek után jött a java - és innentől igazából kiesett minden. Reggel a te kiabálásodra keltem - ezért is hittem azt, hogy itthon vagyok - de aztán amikor meghallottam mellettem a fájdalmas férfi nyögést gyorsan rá kellett jönnöm, hogy én bizony nem otthon vagyok. Tökre megijedtem, amikor megláttam, hogy fehérneműben feküdtem Niall mellett, de aztán a kis szöszi megnyugtatott, hogy annyira be voltam rúgva, hogy először azt mondtam vigyen haza és haza is hozott csak közöltem vele, hogy nincs nálam kulcs, de nagyon fáradt vagyok és - hogy Niall szavaival éljek - úgy hisztiztem, mint valami kisgyerek, hogy aludni akarok ezért elvitt hozzájuk. Arra kérdésemre, hogy miért fekszem fehérneműben az volt a válasza, hogy azért mert rinyáltam hogy szorít a ruhám ezért levetkőztetett majd elaludtunk. - ezen már csak nevetni tudtam. - Most mit nevetsz? Rebiii ez nem vicces. Nagyon tuti, hogy nagyon gáz volt.
- De, szerintem igazán vicces. Nekem nem volt ilyen kellemes estém. Vagyis amikor megtörtént biztos kellemes volt, de most így visszagondolva soha nem ismételném meg. - mondtam. Erre érdeklődve figyelt. Ezért belekezdtem. Elmeséltem neki, hogy lefeküdtem Harryvel, azt, hogy milyen bunkó volt, illetve, hogy Niall elhívott magával kávézni. Ezután pedig megmagyaráztam neki, hogy miért nem vártam meg. Mindezt persze annyira részletesen amilyen részletesen csak tudtam.
- Huhh - csak ennyit tudott kinyögni, szerintem őt is sokkolták a történések.
- Igen szerintem is huhh. Nem tudom, hogy mi lesz most - hirtelen elkezdett csörögni a telefonom. Megnéztem, hogy ki az, akinek szombat délután háromkor ilyen fontos vagyok, majd miután megláttam ki hív kicsit kétségbe estem - Ne haragudj Lili de ezt fel kell vennem. De még van néhány kérdésem az estéddel kapcsolatban. - erre csak bólintott majd kivette a zsebéből a telefonját és elkezdte nyomkodni.
Kimentem a teraszra és felvettem a telefont. Az ügynökségtől hívtak. Remélem nincs semmi gond. Soha nem szoktak hétvégén hívni...
YOU ARE READING
From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}
Romance"- Menjünk bulizni!" "- Egy olcsó kis szajha vagy remélem tudod.." "- Lenne Amerikában egy állásajánlatod.." "- El kell mondanom valamit.. Kérlek ne haragudj hogy csak most szólok." © 2018 KrisztinaSznsi