Sziasztok! :)
Nos, sosem szeretem ha egy történetben az író a részek között egy csomó ilyen üzenetet hagy..
Most mégis én is ezt csinálom.
Ezért ne haragudjatok ígérem ez lesz az első és nagyon remélem hogy a következő már csak az "utószó" lesz..
Amit meg nem mostanába tervezek.Úgy éreztem hogy néhány dolgot el kell mondanom az egész történetről.
13 éves korom környéken elkezdtem ezt írni, még bloggerben.. Aztán tavaly az első két részt - ami meg volt írva - átmásoltam ide wattpadra. Ezek után az egész könyv feledésbe is merült, mivel kicsit eltávolodtam a wattpadtól. De tegnap előtt eszembe jutott a sztori és hogy én ezt még anno körülbelül 20 részesre terveztem (ami azóta jócskán változott), és egy csomó dolog meg volt tervezve egy kis füzetben.
Jelentem ezt a füzetet előkerestem és innen is merítek ihletet, a 13 éves énemtől, illetve abból ami most a fejeben van.
Magáról a történet alakulásáról előre semmit sem mondok, mert csak 1 biztos dolog van benne, amit nem árulok el mert ettől lesz érdekes az egész.
Az első 2 részt péntek este átírtam, kijavítottam a helyesírási hibákat, 1-2 mondatot kivettem, 1-2 mondatot hozzáraktam, és a végeredménnyel eléggé meg vagyok elégedve.
Illetve tegnap kikerült a harmadik rész is, a negyedik is készülőben van, már át is olvastam, csak ki kell javítanom a tartalmi illetve helyesírási hibákat.
Természetesen ettől függetlenül maradhat benne értelmetlen tartalom, de ezeket próbálom kiküszöbölni.
Illetve helyesírási hiba is tuti hogy marad benne 1-2, nem szándékosan.
Az utolsó dolog pedig, hogy úgy tervezem hogy minden szombaton fog kikerülni új rész, ezzel is egy kis rendszert hozva az egész történetben.
A mai nap folyamán még kirakom a 4. részt, mert igaz hogy tegnap volt rész, de mivel csak 3 rész van kint egyenlőre, ezért ma még kirakok egyet, hogy aki véletlenül erre téved legyen mit olvasgatnia illetve hogy kedvet kapjon ahhoz hogy berakja a könyvtárába a könyvemet és mikor új részt teszek ki a telefonja, vagy gépe, értesítést küldjön.
Szóval, ma várható a 4. rész, jövőhét szombaton pedig az 5. is.Köszönöm szépen hogy szántál időt arra hogy elolvasd ezt a kis tájékoztatót, és azt is hogy olvasod a történetem.
Visszajelzéseket szívesen fogadok.
Kriszti
KAMU SEDANG MEMBACA
From adventure to love {HARRY STYLES FANFICTION}
Romansa"- Menjünk bulizni!" "- Egy olcsó kis szajha vagy remélem tudod.." "- Lenne Amerikában egy állásajánlatod.." "- El kell mondanom valamit.. Kérlek ne haragudj hogy csak most szólok." © 2018 KrisztinaSznsi