>>12

683 76 129
                                    

Ashton, yere oturmuş bir şekilde uyuyakalan Luke'u kucağına alırken Luke homurdansa da umursamamıştı. Onu odasına götürdü, yatağına bıraktı ve birkaç dakika yanında kalıp tapılası yüzünü inceledikten sonra girişe döndü. Michael hala şu uzun koltukta uzanıyordu. Luke yerdeki kurumuş kan damlalarına bakıp suratını buruşturdu. Bir an onları temizlemeyi düşünse de artık Luke uyumuştu ve Ashton'ın da burada işi yoktu. Kapıyı açtığında soğuk rüzgar sertçe suratına çarptı ve hiç beklemediği birinin sesini duymasıyla kapıyı geri kapatması bir oldu.

"Gidiyor musun, Fletcher?"

Ashton kaşlarını çattı ve koltuktaki Michael'a döndü. Hala koltuktaydı, oturur vaziyetteydi ama kafası Ashton'a dönüktü ve Ashton onun kafasını koparmak istedi. "Evet."

"Hiçbir şeyin hesabını sormadan, öylece çekip gidecek misin?"

Ashton yumruğunu sıktı ve boğazını tıkayan öfke dolu sözcükleri söylememek için kendisini zor tuttu. Luke için.

"Öğreneceğim kadarını öğrendim ve bence sen de artık çeneni kapamalısın."

Michael güldü. "Çenemi kapatmayacağımı çoktan öğrenmiş olmalıydın."

Ashton öfkeyle onun yanına yürüdüğünde Michael da ayağa kalkmıştı. Masa ile koltuk arasından çekildi ve Ashton'ın yanına doğru ilerledi. Birkaç adımda birbirlerinin karşılarında dikilmişlerdi. Michael gülümsüyordu, her zamanki gibi gayet rahattı ama Ashton öfkesini kontrol edebilmek için tüm enerjisini kullanmak zorundaydı. Karşısındaki yeşil saçlı çocuğun suratına birkaç yumruk atıp iç organlarını çürütene kadar tekmelemek istiyordu.

"Küçük Ashton Fletcher Irwin" dedi Michael pis bir gülümsemeyle. "Hadi ama, karşımda başarılı bir doktor duruyor. Sinirlerine hakim olman gerekmiyor mu senin?"

Ashton zoraki bir biçimde gülümsedi. "Sadece sikik bir özür ile bütün o olanları durdurabileceğini bilmene rağmen aptal gururunu ortaya koyamadın, Michael. Acınası durumdasın."

"Neden yapmacık bir özür sergileyeyim ki?" Michael güldü, ardından yüzüne ciddi bir ifade yayıldı. Ashton onun gözlerindeki alaycılığı görebiliyordu. "Aileni katlettiğim için pişman değilim. Geçmişe dönme şansımız olsaydı, bunu tekrar yapardım."




michael

"sweet serial killer"

ve medya öfşldsngkjşsdnhfjgdskşjfhdsjkgblfsdjknghkjsd

bu olayları yazarken medyaya neden öyle bir şey koydum bilmiyorum ama müthiş ögşldfsnlgjhfdsşjkhgdfsh

than he can || muke/lashton (+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin