Ashley's P.O.VFrom xxx:
Ouccc,neprijatna situacija... :)Citam poruku dok otvaram velika bela vrata vile.
Poruka je poslata jos malopre kad sam bila kod onog kafica.
Okej.
Ko je ovo?Sta zeli?Dan mi je bio i previse cudan,sve se odvilo jako brzo a ja ne znam ko mi salje ove glupe poruke i bas taj neko prati mene u stopu i zna svaki moj pokret.
I ceo moj zivot.
Izdahnula sam i vratila telefon u torbu."Madisoon..."
Deremm se dok ulazim iz prostorije u prostoriju.Nigde je nema pa gde je ta devojka?
"Stigla sam."
Rekla sam malo tise i popela se uz stepenice kretajuci se ka svojoj sobi.Ok.
Nema veze svakako bi me bombardovala pitanjima da je tu.
A ona zna da prepozna kada lazem.
I onaj put je prepoznala kada sam otisla iz kluba da joj nisam rekla istinu.
Ali jednostavno samo vidi da joj ne zelim reci i samo popusti."T-ata?"
Iznenadjeno sam rekla i u neverici sam rasirila oci.Sedeo je na mom krevetu vidno odsutan.
Trgao se,i okrenuo se prema meni.
"Ashley,stigla si."
Rekao je brizno."Am da,nisi se najavio da li je nesto hitno,mislim nisam znala da dolazis."
Zbunjeno sam rekla.On uvek kada dolazi najavi se a i za taj jedan dolazak moram ga moliti danima.
"Ne nije nista hitno,pa samo sam zaboravio da se najavim."
Oukeeej da li mu je neko uzeo pamet?
Pa ti se uvek najavis.
I ne nikad ne zaboravljas.Prisao mi je i dao mi kratak zagrljaj a ja sam uzvratila.
Ovo definitivno nije on...
"Pa,Ashley..."
Ocigledno zeli o necemu ozbiljnom da razgovaramo.
Uvek je sa tim "Pa Ashley.." svaki jakoo ozbiljan razgovor pocinjao...
Kada smo poslednji put razgovarali o bilo cemu?
Svu paznju sam prebacila na ono sto ce reci."Imas li malo vremena da izdvojis i da porazgovaramo?"
Znala sam.
Suzdrzala sam se a da ne preokrenem ocima...
Da.
Pa ja imam svo vreme ovoga sveta.Ma daj nisam planirala ozbiljan roditeljski razgovor.
Za danas je sve bilo previse zelela sam samo da se opustim pod ledenom vodom.
Ali nista od toga.
Pa sam samo klimnula glavom.(...)
"I sto se tice skole,kako je?" Upitao me je.
Slegnula sam ramenima i nervozno prosla kroz kosu.
"Kako bih moglo da bude?"
Rekla sam sada vec nervozna jer pricamo punih pola sata."Jos uvek vazi ponuda da se prebacis u bilo koju drugu skolu.Znas to?"
"Da,ali ostalo je jos samo dve godine i zelim da to izguram do kraja,a i navikla sam"
Ubrzano sam rekla i napravila pauzu da bih uzela malo vazduha."Pa postoji li neki decko koji ti se svidja?"
Cemu ovo pitanje?
Zna da sam sa Lukeom?!"Ne razumem pitanje."
Presecem ga i vratim pogled na televizor gde se pustao neki film.Nisam obracala paznju na film koji se emitovao,vec sam se samo pravila da gledam.
Malo se nakasljao i progovorio.
"Mislim znam da si sa Lukeom,ali da li ti se jos neko svideo,usputno.
Znas vec?""Naravno da ne.
I zasto me to pitas?!"
Rekla sam hladno i dalje gledajuci u televizor.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm runing from you
FanficZasto bezis od njega? Zasto kada znas da bez njega ne mozes? Vi ste ste suprotne licnosti,suprotne duse,suprotni ste na toliko nacina, a opet ste tako slicni. Nemoj da bezis sve ce te stici, ako ne danas hoce jednom. Ma koliko ti bezala on te uvek...