Ashley's P.O.V.Prevrcem se po krevetu vec po ko zna koji put, i nervozno izdahnem.
Celu glupu noc nisam spavala, i imala sam glupu temperaturu, verovatno zbog one ledene vode.Prevrnem ocima na moju misao i
naglo se uspravim i stavim u sedeci polozaj.
Protrljala sam oci kako bih popravila vid koliko god da je to moguce.Pogledala sam na sat, i ja stvarno ne znam kako je tako brzo vreme proslo.
Trebam ici u skolu, sigurno su nastavnici vec javili mom ocu za moje jucerasnje odsustvo.Juce sam htela da se zabavim, ali izgleda da meni nije sudjeno.
Ja sam maler, uvek mi se samo lose stvari desavaju...Uzmem telefon sa nocnog stocica pazeci da ne otkacim punjac jer to uvek radim.
Gledala sam nekoliko minuta u prazan ekran i shvatila da nema nijednog obavestenja, poziva, poruke...Lepo stvarno, ne nije lose biti sam u ovoj ogromnoj vili, mislim da dobro se snalazim sama,
bas mi je lepo, i jos lepse je kada ih boli kurac za mene.Skocim sa kreveta i cekaj, da li bih trebala da idem u skolu?
Celu noc nisam spavala i uz to sam umorna i ne zelim da zaobidjem to da sam imala temperaturu.Da verovatno ne bih trebala...
Sada se ponovo bacim na udoban krevet i pogled prebacim na prozor koji se jasno video sa kreveta.
Ali vreme je prelepo, a i sta cu raditi ceo dan?
Sama u ovoj ogromnoj vili, u kojoj je mrtva tisina kao da sam na groblju.Da ipak idem.
Nevoljno ustanem i zaputim se ka kupatilu.
Obavila sam higijenu i zatim stala ispred ogledala.Rasirila sam oci i otvorila usta gledajuci svoj odraz u ogledalu.
Boze, vidi na sta licim.Bleda sam, usta su mi ispucala, sminka koju sam zaboravila da skinem se razmazala, sa podocnjacima sam za divno cudo prosla dobro sa ozbirom da nisam spavala ni minutu, i kosa je kao moja redovna kosa ujutru.
Sve zajedno je uzas.
Ma sredicu ja to...
Uzela sam puder i stavila jedan sloj, maskarom sam uokvirila svoje plave oci i stavila sam labelo.
Sada izgledam mnogo bolje, i ako
dodje kao da nisam nista stavila.
Zatim sam pustila moju dugu plavu kosu i prosla nekoliko puta cetkom preko nje.Pogledavsi se jos jedanput, nasmesila sam se zadovoljna svojim izgledom.
Malim koracima sam se zaputila ka prostoriji sa odecom, ali me je zvuk vibracije zaustavio u tome.
Prisla sam nesigurno nocnom stocicu nadajuci se da nije on.
Ali jeste on je.
Prekinem vezu i isfrustrirano bacim telefon na krevet.
Teraj se Luke.Podjem gde sam i trebala, zanemarujuci poziv, hm sta bih mogla da obucem?
Imam zelju da se obucem provokativno, na kraju krajeva mozda se posle skole vidim sa Lukeom.Uzela sam kratku sivu majcicu koja je otkrivala moj savrseno ravan stomak i na kojoj je pisalo
'I'm the good girl with sexy body...'
Ovakve majce nisam kupovala dugo, a i ta faza me je odavno prosla, ne znam sta mi je sad.Uzela sam uske strukirane crne pantalone koje su mozda bile i previse uske.
Obula sam crne duboke starke,
i dodala sam srebrnu narukvicu sa privezkom na kom je pisalo
'Cute'.Kada sam zavrsila pogledala sam se u veliko ogledalo na zidu.
Boze, izgledam kao neka drolja.
Pomislim i zatim se nasmejem na moju sledecu misao.
I svidja mi se.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm runing from you
FanficZasto bezis od njega? Zasto kada znas da bez njega ne mozes? Vi ste ste suprotne licnosti,suprotne duse,suprotni ste na toliko nacina, a opet ste tako slicni. Nemoj da bezis sve ce te stici, ako ne danas hoce jednom. Ma koliko ti bezala on te uvek...