Ae szemszöge:
Éppen a repülön ülünk Rin-nel,aki az ablakon át nézi a szép tájat,amikor valaki megpöcköli a vállam. Ijedtségemben oldalra fordulok és meglátom Rap Monster-t a BTS-ből. Nagyon örültem neki de,fangörcs rohamom miatt meg szólalni nem tudtam. Rap Mon rám vigyorgott és megszólalt:
-Sziasztok lányok a nevem Kim NamJoon,azaz Rap Monster a.......
-BTS-ből vágtuk rá egyszerre Rin-nel.(aki időközben ide figyelt,de ha bezzeg ÉN szólok neki akkor nem figyel....😞)
-Ezek szerint ti is A.R.M.Y-k vagytok-mosolygott ránk.Amúgy a jegyem pont ide szól, de ha már ti ismertek engem akkor mesélyetek nekem egy kicsit magatokról.
-Rendben szerintem kezdje Rin-mosolyogtam Nam-ra aki közben elfoglalta a helyét mellettem.
-Okés-mosolygott Rin.19 éves vagyok,Shin Rin Rin-ek hívnak de csak Rin,szeretek táncolni,szüleim meghaltak autóbalesetben,Ae-val lakom,az ő házában.
-Értem....és részvétem-mondta Nam.
-Köszi-mondta Rin.
-Most gondolom én jövök-mosolyogtam.
-Igen-mondta Nam mosolyogva.
-18 éves vagyok,Kwon Ae Chan-nak hívnak de, az Ae-t jobban szeretem,szeretek olvasni,szüleimmel nem tartom a kapcsolatot,szeretek táncolni és énekelni és jól tudok színészkedni-mosolyogtam.
-És hogy-hogy Koreába jöttök??-kérdezte Nam.
-A manager-ünk mondta,hogy szervezett nekünk fellépéseket Koreába és ezért jöttünk.-mondta Rin.
-Az jó és melyik Entertainment-hez mentek gyakorolni??? És mivel is foglalkoztok??-kérdezte Nam.
-Mi ketten alkotunk egy "bandát" Ae-val-mosolygot Rin.
-Ja és mi táncolunk.-mondtam.
-Az tök szuper!! Remélem majd meghívtok engem/minket!!-vigyorgott ránk-Nam.
-Hát persze-vágtuk rá egyszerre Rin-nel.
Mind a hárman hangos nevetésben törtünk ki.
-A gép két óra múlva le fog szállni.-mondta a stuardes.
-Én lefekszem aludni ere a két órára ha nem baj.-mondtam.
-Rendben jó éjt.-mondta Nam és Rin egyszerre.*2 óra múlva*
Valaki a vállamat kezdte bökdösni,hogy keljek fel.Mikor nagy nehezen felébredtem Rin-t pillantottam meg.
-Miért keltettél fel??,És mennyi az idő??-kérdeztem morcosan.
-Mert leszállunk és 00:00-van.-mondta.
-Ja okés-mondtam.
-Jó reggelt-nevetett Nam.
-Köszi-mosolyogtam rá.Sziasztok!!!!
Remélem tetszett es nyugodtan írjatok kommentbe vagy kérdezzetek!!!😙😙😙😙😘😍😍😍😍
YOU ARE READING
Im in love a Bulletproof Boys!!!
FanfictionElkezdtünk @tthdrn021112 vel egy BTS ficit amit ketten fogunk írni!!☺☺☺ Röviden arról fog szólni,hogy van 2 lány akik táncolni szeretnének és 1 ügynökségnél fognak "dolgozni",utána a manager-ük kiviszi őket Koreába ahol,találkozni fognak majd a BTS...