*3.rész*

91 5 1
                                    

Ae szemszöge:

Amikor kinyitottam a szemem egy kanapén ébredtem. Észrevettem a BTS-t, Rin-t és a manager-ünket.
-Jól vagy?-kérdezte Rin.
-Aha.....bár kicsit fáj a fejem.Jó napot manager-sshi.
-Szia Ae látom jobban vagy, csak azt szeretném mondani, hogy holnap és holnap után 17:00-18:30-ig bekéne jönnötök próbálni, ebbe a terembe lesztek-mondta a manager.
-Rendben-mondtam.
-Ja és pénteken fellépésetek lesz!-mondta és elment.
-Hogy kerültem a kanapéra és hol vannak a cuccaim!!!????-kérdeztem.
-Hát.....elájultál amikor meglátad a BTS-t és Jimin hozott ide, és a cuccaid a házunkban van amit a manager-től kaptunk-mondta Rin.
-Rendben,ja és Jimin-nézett rám az említett-köszönöm!!-pirultam el.
-Nincsmit!!!-kacsintott rám.
-Amugy mitcsináltok ma fiúk??-kérdeztem.
-Hát....ma szabadnapunk van-mondta Nam.
-Arra gondoltam mivel még nem láttuk Koreát ezért,körbe vezethetnétek minket-mosolyogtam rájuk.
-Nekünk megfelel-vágták rá a fiúk.
-Okés de előtte haza vinnétek át öltözni??-kérdeztem.
-Persze-mondta Jin.
-Amugy ti nem akartok átöltözni vagy valami??-kérdezte Rin.
-Nem-vágták rá egyszerre.
-Okés-mondta Rin.
Fellálok a kanapéról,ki megyünk az ajtón és a lifthez sétálunk. Beszáltunk és megnyomtuk a 0. gombot. Leértünk a lifttel és a kocsihoz sétáltunk. A fiúk beszálltak előttünk mi is beszálltunk,de nem volt több hely.
-Mi hova ülünk?-kérdezte Rin.
-Mivel nincs több hely ezért valamelyik fiú ölébe-válaszolta Jin.
-Rendben-mondtuk Rin-nel.
-Rin ide jössz??-kérdezte Jungkook.
-Persze-feleli Rin kicsit vörösen.
-Ae te gyere ide!!!-kiabált J-Hope.
-Okés,köszi-mosolygok rá.
Elfoglaltuk a helyünket.Láttam Jiminen, hogy kicsit rosszul esett neki, hogy nem az ő ölébe ültem.J-Hope nekem olyan mint a bátyám,a "hülye" bátyám.Sokat hülyéskedtünk a kocsiba. Amikor a házunkhoz értünk a fiúk tátott szájjal nézték a házat még én is. Rin kinyitotta az ajtót és bementünk. A fiúk leültek a nappaliba.

 A fiúk leültek a nappaliba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Im in love a Bulletproof Boys!!!Where stories live. Discover now