*12.rész*

107 7 1
                                    

Rin szemszöge:

Fáj a fejem.Nagyon fáj a fejem.Lassan megpróbálom kinyitni a szemem,és a látvány eléggé meglep.Ez egy gyönyörű szoba.Hatalmas TV,rend...várjunk csak...én hol a picsába vagyok? Nagy ásítással és fáradtan kelek ki az ágyból,és hagyom el a terepet.
-Hol van Ae és Jimin?-kiált HoSeok.
Én csak tarkóm megvakarva döcögök le a lépcsőn.
-Rin....jól vagy?-kérdezi báttyám.
-Igen...azt hiszem.Mi volt este?
-Hát.....öhh....Engem le fogdostál,Jin-t le smároltad,Kook-ot megmotoztad ott alul.,(itt kacsintott)-Sugával aludtál,de nyugi nem volt semmi és kb. ennyi.
-Te jó ég.....-akad el a lélegzetem.
-Hát ja.-mondja TaeHyung.
-Tényleg.Hol van Jungkook?
-Nem tudni.-jön le Suga.
-Megkeresem.-köpöm a szavakat.
-Veled megyek!-ordít V.
-Nem kell!
-Dehogy nem!-veszi fel pulcsiját és nyakamat átkarolva megyünk elő keríteni szerelmem.

*Már egy ideje uton vagyunk de eddig semmi.....
Pár könnycsepp utat is törmagának.Partneremet megállítva magammal szemben megölelem olyan szorosan ahogy csak tudom.
-Hugi....mi a baj?
-Hogy mi a baj?TaeHyung....Más szobában ébredek fel,lefogdosok mindenkit....A legjobb barátnőmet nem találom.És.....és....Jungkook-ot sem....itt már rendesen kitört belőlem a sírás.Nem tudtam abbahagyni.
-Hagyjatok békén!-kiáltja egy ismerős hang.
-Jungkook!-vágja rá V,mire elkezdünk futni.Egy zsákutcában megállva látom szerelmemet a földön vérben feküdve.Azonnal oda megyek támadójához és kapucniát hátra húzva terítem le a földre.Mikor már fekszik csúnya szavakat használva gugolok le mellé és kezdem el püfölni mire kezeket érzek derekamon.
-Kicsim! Hagyd abba már vége!-hallom meg Kook-ot mögülem.Megfordulok ölelésében és szenvedélyes csókot nyomok puha ajkaira.
-Szeretlek!-mondom majd felálunk.-Köcsög fasz.-köpöm a szavakat és egy utolsót bele rugok a prostiba.Megfordulok mire egy tátott szájú Sugát,Jint és V-t látok.
-Rin....Te hogy tudsz így verekedni?-kérdezi Hyung.
-Hát könnyen.-mosolygok.
-Én csajom.-karol át Kook.
-Mid fáj?-kérdem.
-Mindenem.-savanyú mosolyt vág.
-Na tűnés haza,hogy lekezeljük ezt a szerencsétlent meg a kezem.

*Otthon
-Nah végre.-áll fel Nam és nyitná szóra a száját de nem hagyom.
-Majd később mesélek.Ae és Chim?-kérdem.
-Semmi nyom.-mire kiejti ezt a két szót újra könnyek telepednek szemembe.
-Nem lesz semmi baj.-súgja fülembe szerelmem.
Aprót bólintok,majd felmegyek közös szobánkba.Levetközök és indulok fürdeni.Gyorsan végzek és nyomás is az ágy.Nagyon ideges vagyok,hogy mi van a srácokkal.
-Guys!Elmentünk megkeresni őket!-ordítja Hobi.
Mivel megzavarta az álmodozásomat a kis drága így elővéve telefonomat a képeimet kezdem nézegetni.Csak lapozgatva a fotókat  megakad a szemem egyen.Ezen ketten vagyunk Ae-val.Kint vagyunk Magyarországon hátul a kertbe.A kezemben egy lufi van.Az van ráírva,hogy RinRin 13.Valószínű a szülinapomon volt.A szülinapomon....Tényleg.....Gyorsan kilépek minden alkalmazásból és megnézem a naptárat.3 nap múlva 20 éves leszek.Te jó ég milyen öreg vagyok.Majd egy nagy mosollyal térek álomra.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 10, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Im in love a Bulletproof Boys!!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora