*11.rész*

77 3 0
                                    

Ae szemszöge:

Nagyon nagyon örültem,hogy mostantól a Big Hithez tartozom.Én már nagyon régóta híres akartam lenni meg az életem a tánc és az ének,na meg a rap.Miután elment a manager odaszaladtam Jimin-hez és megcsókoltam amit viszonzott.
-Enyire örülsz??-kérdezte mosolyogva.
-Nem tudom megmondani menyire-mondtam neki.
Odamentem a fiúkhoz és mindenkit megöleltem valamint megköszöntem nekik,hogy lehetővé tették hogy híresek legyünk.
-Rin Unnie,teljesűlt az álmom!!!-mondtam neki boldogan.Ő csak mosolyogva ugrált velem.
-Még nincs vége a napnak!!!-mondta Jin.
-De jóóóó-mondtuk Rin-nel.
Jimin jött ide hozzám és felvett a hátára amit én nagyon élveztem.Így mentünk ki a kocsihoz.Ölében ülve kezdtem el birizgálni fekete haját.Ő csak szorosan ölelt magához.Amikor haját kisöpörtem szeméből oda ragadt a tekintetem.Azok a szemek.Közeledni kezdett felém amikor a kisbusz egy hatalmasat fékezet és én a földön landoltam.A többiek hangos nevetésben törtek ki de még én is szakadtam a röhögéstől.A mi házunkba mentünk.Bementünk a lakásba és mindenki leült a kanapéra.
-Elmehetnénk fürdeni vagy bulizni!!-hozta fel az ötletet Jungkook.
-Egyetértek,Nem értekegyet-mondtam Rap Monster-rel egyszerre.
-Lécci NamJoon.....bármit megteszek csak had menjünk bulizniiiiii.-kérleltem a fiúk Leader-ét.
-Na jó.....legyen,de ne csinálj semmi hülyeséget!!!-mondta fenyegetően.
-Rendben.-mondtam aegyozva.A többiek leültek tévétnézni én pedig felmentem a szobámba.A bulira kerestem megfelelő ruhát de nem találtam semmit.Így lementem.Rin Unnie-hoz mentem.
-Rin Unnie.....eljössz velem ruhát vásárolni??
-Aha,mehetünk.-mondta.
-Fiúk elmentünk majd jövünk!!-mondtam és ChimChim-nek gyors adtam egy szájra puszit.
Egy nagy plázába mentünk.Öt boltot végig jártunk eddig,de még nem találtam meg a megfelelő ruhát magamnak.Éppen a következő boltba mentünk amikor a kirakatba megláttam a megfelelő ruhát.

Éppen a következő boltba mentünk amikor a kirakatba megláttam a megfelelő ruhát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Meg is vettem gyorsan a hozzá illő cipővel és kiegészítőkkel.Haza fele ettünk egy fagyit.Mikor hazaértünk már 17:00 volt.Én bementem a konyhába enni.Utána felmentem a cuccaimmal a szobámba.Elmentem a fürdőbe és kb. 1 órán át fürödtem.Felvettem a köntösöm és leültem az ágyra.Megszáradtam és kb másfélórán keresztül készülődtem.Mikor kész lettem lefényképeztem magam és ment is a kép az instámra.Hallottam,hogy Suga kiabál hogy már csak rám várnak így lekéne mennem.Lementem és Jimin kitágult szemekkel nézett rám amire én csak elpirultam.
-Nagyon csinos vagy!!!-mondta Jiminie.
-Köszönöm.-feleltem kipirult arccal.
Mindanyian beszálltunk a kisbuszba.Jin vezetett.Elég hamar odaértünk a klubbhoz amit kinéztünk.A bejáratnál biztonsági őrök álltak.Elég hamar beengedtek minket.Nagyon sokan voltak bennt.Leültünk egy asztalhoz és elkezdtünk egy kicsit dumálni közben ittunk.Én felálltam és a tánc parkettre mentem táncolni,majd mikor elkezdtem szomjas lenni a nagy melegben leültem a pulthoz és elkezdtem egyre alkoholosabb ittalokat inni.Éppen a következőt rendeltem a Jack Daniel's-ből amikor drága Unnie-m elvette előlem a poharat.
-Héééééjjj,add vissza!!-mondtam.
-Nem..full részeg vagy!!-mondta flegmán.
-Had érezzem már egyszer jól magam,menj el!!-mondtam neki durván.
-Jó,rendben de ha bármi problémád lesz én megmondtam!!-mondta majd eltűnt.
-Nem kell nekem megmondani,hogy mennyit igyak és mennyit ne.....-mondtam halkan.
Felláltam de a sok pia megtette a hatását.Megláttam Jimin-t a tömegben így odamentem hozzá.Háttal fordultam neki és elkezdtem fenekemet dörzsölni ágyékához amire ő megfogta derekamat és maga felé fordított.Tovább folytattam tevékenységemet majd elkezdtem vadul falni ajkait.Ő ugyanúgy habzsolta ajkaimat.Elkezdtem rosszul lenni így szóltam Jiminnek,hogy haza szeretnék menni.Amennyire tudtunk részegen menni úgy mentünk hazafelé.Majd mikor a lakásunkhoz értünk és bementünk az ajtón.Utána fenekemnél fogva megemelt majd a hálószobába vitt.Lefektetett az ágyra majd elkezdtem levenni pólóját.Ami a szoba végében végezte.Ő levette ruhám amit szintén ő is eldobott valahova.Vadul faltam ajkait.Én még többet akartam.Levettem nadrágját majd elhajítottam a pólója mellé.Ő levette melltartómat és mellbimbóimat kezdte masszírozni.Megcsókolt majd áttért a nyakamra amit jó erősen megszívott.Ettől egy nyögés hagyta el a számat.Levettem boxerét ő pedig bugyimat.És innentől képszakadás.

Remélem tetszett!!!😊😊Ha igen akkor vote-oljatok valamint kommenteljetek!!😘😘😍❤❤

Im in love a Bulletproof Boys!!!Where stories live. Discover now