*10.rész*

58 4 0
                                    

Reggel egy szuszogó Jungkook mellett ébredtem.Nem szerettem volna felkelteni így halkan kivánszorogtam az ágyból.Bementem a konyhába és csináltam kaját Kookie-nak amint felvittem a szobájába.
-Szívem,hoztam neked reggelit.-mondtam halk élet vidám hangon.
-Köszönöm drágám.-mormogja a takaró alól,ami alól pillanatokkal később fel kell és csókot nyom ajkamra.Elhagyva a helységet sétálok le a konyhába ahol egy most hazaérkezett Jimint találok.
-Hát te?-kérdezzük egyszerre a másiktól.
-Mi az a virág?-nézek rá felhúzott szemöldökkel.
-Ae-é.-válaszolja egyszerűen.
-Miér...? Baszki tényleg!-kiálltok majd felrohanok a fürdőbe és egy vödörbe töltök hideg vizet,amivel berohanok az alvó barátnőmhöz,Jiminnel a nyomomban.Fel állok az ágyra és húgicámra borítom a folyadékot.
-Mi a fasz???-ordítja a szülinapos.
-Boldogságos 19. SZÜLCSINAPCSIT ÉLET!!-kiáltom el magam én is majd ráugrok drága testvéremre.
-Köszi,de most miattad tiszta víz lettem!!-mondta morcosan.
-Upszikaa-mondtam röhögve.
Ezután lementem a konyhába meginni egy kávét.Éppen a kávémat iszogattam amikor két kezet éreztem derekamon.Az ilyedtségtől az italom a pólómon landolt.
-Upsz.....bocsi-nézett rám Kookie.
-Semmi baj-mondtam majd megcsókoltam.
Elmentem a fürdőbe,levettem pólóm majd beáztattam.Egy szál  melltartóba és gatyába mentem Jungkook szobájába.A táskámban kutakodom,amikor valaki belép a szobába.Kookie volt az.Közeledni kezdett felém.Mikor már csak pár centi volt köztünk szenvedélyesen megcsókolt.Falni kezdtük egymás ajkait.Amikor pólóját akartam levenni róla akkor hallottuk,hogy Rap Monster ordított,hogy menjünk le.Felvettem egy pólót majd lementünk.Mindenki lent volt.
-Lányok lesz nektek egy meglepetésünk!-mondta Rap Mon.
-Okés-mondta Ae mosolyogva.
Beszálltunk a kisbuszba és elindultunk.A Big Hit-nél álltunk meg.
-Hogy-hogy ide jöttünk??-kérdeztem meglepődötten.
-Majd meglátod!-mondta Suga.
Bementünk az épületbe.A fiúk az egyik dormba vezettek minket,utána elmentek valamiért.Mi adig beszélgettünk Ae-val.Beléptek a fiúk a két manager-rel.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Jó napot!-mondtuk egyszerre.

-Az összhang meg van!!-mondta mosolyogva a manager.
-Miért is jöttünk ide?-kérdezte Ae.
-Mert megakarjuk nézni,hogy-hogy énekeltek!!És ha úgy alakul akkor leszerződtetlwk titeket a Big Hit-hez és banda lehetek!!-mondta a BTS managere.
-Rendben-mondtam.
-Akkor először Rin énekel egy dalt utána Ae és utána mindketten.-mondta a fiúk managere.
-Rendben-mondtuk Ae-val egyszerre.
-Fighting!-mondta Ae mosolyogva.
Először Jungkook-tól a Working-et énekeltem el.Szerintem jó volt.Most Ae következett.Ő Jungkook-tól és Rap Monster-től énekelte a Fools-t.Szerintem egész jó hangja van.Ezután elénekeltük Suga-tól az August' d-t.Ae-val felváltva rappeltünk.Amikor végeztünk a manager oda jött hozzánk.
-Elképesztően jók voltatok.-mondta a manager.
-Köszönjük szépen!-mondtuk egyszerre majd lepacsiztunk.
Majd jöttek a fiúk is gratulálni.
-Nagyon jól énekeltétek a számomat.-mondta Suga.
-Köszi-mondtuk egyszerre.
-Szóval a döntésem az,hogy......banda lehetek és mostantól a Big Hit-hez vagytok leszerződtetve.-mondta a fiúk managere.
-Úúúúristeeen nagyon köszönjük!!-majd megöleltük a managert.
-Mi lesz a csapat nevetek??-kérdezték a fiúk.
-Nem tudjuk....-mindta Ae.
-Lehetne Bangtan Girls-mit szóltók hozzá kérdezte V.
-Jó lesz!!-mondtam.
-Akkor üdv a Big Hit-nél Bangtan Girls!!-mondta a manager és elment.

Im in love a Bulletproof Boys!!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora