Ae szemszöge:
Amikor felkeltem a szobánkba voltam.Kivettem a telefonomat a zsebemből és Rint kezdtem el hívni de, nem vette fel a telefont nem tudom mi történt velem.....meg próbáltam jungkook-ot felhívni de, ő se vette fel.Megnéztem az üzeneteket hátha rájövök mi történt.Nem kellett volna......amikor megláttam az üzeneteket,földhöz vágtam a telefonomat.Ma péntek van ma lenne a koncertünk..de a sok zűrzavar miatt lemondtuk.Vasárnap lesz a szülinapom és a 19.-et töltöm.Bementem Jimin szobájába és egyedül éreztem magam nem volt itt senki és anyira megviseltek a történtek hogy,bementem a fürdőbe és megmostam az arcom.Vissza mentem és leültem a szoba közepére és innentől képszakadás....
Jimin szemszöge:
Mikor megláttam Ae-t a földön.. a sirás kapott el..vajon mi történt vele....remélem jobban lesz nem akarom elveszíteni.Amióta megláttam már azóta beleestem és nem akarom hogy Ő csak egy, egy éjszakás kaland legyen..teljes szivemből szeretem...nem tudnék nélküle élni de, én hülye még nem nagyon léptem.Félek,hogy elutasít vagy a bandábol más jön be neki..Rap Monster be vitte jin szobájába és ott jin "megvizsgálta".Azt mondta,hogy nem evett eleget és elájult de,holnap reggel már felébred.Hála az égnek...meglepetés reggelivel fogom várni.
*Másnap*
Ae szemszöge:
Amikor felébredtem már nagyon éhes voltam és nem tudtam mi történt...felültem az ágyon és éppen akkor jött be Jimin egy tányér nagy adag gofrival.
-Jó reggelt Jimin-mosolyogtam rá.
-Jó reggelt hercegnőm-viszonozta mosolyom.
-Nem vagyok hercegnő!!,amugy nem tudod mi történt velem??-kérdeztem.
-De az vagy!!,elájultál mert alig ettél valamit..amugy hoztam neked reggelit!!,a kedvencedet!!!-mosolygott rám és leült mellém.
-Honnan tudod,hogy ez a kedvencem???
-Rin mondta-mosolygott rám.
Köszi Rin-mondtam magamba.
-Eszel velem??-kérdeztem jimint kiskutya szemekkel.
-Persze-mosolygott.
Úgy ettünk,hogy én adtam Jiminek egy szeletet és utána ő is nekem.Amikor befejeztük a reggelizést a tálcát lerakta az éjjeli szekrényre és felém fordult.Végig egymás szemébe néztünk amikor arca elkezdett közeledni felém 2 centi volt köztünk... én már nem bírtam tovább..ölébe ültem és megcsókoltam, viszonozta a csókom.Jimin szemszöge:
Elkezdtem közeledni felé...amikor már csak 2 centi volt köztünk ölembe ült és megcsókolt.Azok az ajkak....mézédes ajkaiból én csak még többet akartam.Vadul kezdtem el falni ajkait amit viszonzott is.Lefektettem az ágyra majd attértem nyakára,egy-két helyen meg is szívtam amitől jól esően nyögött egyet.Majd megint csókolozni kezdtünk.Éppen pólóját vettem volna le róla amikor megálított.
-Jimin..még nem állok készen rá.-mondta elkeseredetten,én persze megértettem.
-Várni fogok rád!!-mondtam majd megcsókoltam.
Ő csak bólintott és jól esően nézett rám.
-Figyelj Ae...amikor megláttalak már akkor belédszerettem és azóta epekedek utánad....Ae..Lennél a barátnőm???-kérdeztem.Ae szemszöge:
Nagyon meglepődtem amikor Jimin elmondta mit érez és hogy,lennék-e a barátnője.Én nagyon szeretem Jimin-t sőt...Imádom.
-Persze,hogy leszek a barátnőd!!-mondtam neki mosolyogva majd megcsókoltam.Elmentem a fürdőbe átöltözni majd kézen fogva lementünk a nappaliba.A többiek a kanapén ültek Rin,Jungkook ölébe foglalt helyet.Amikor észrevettek minket mindenki felénk pillantott.
-Mi hivatalosan is együtt vagyunk!!-mondta Jimin boldogan,majd megcsókolt.
A többiek újongani kezdtek és odajöttek gratulálni.Ma szombat van ami azt jelenti,hogy holnap lesz a szülinapom!!!A többiek visszaültek a kanapéra és mi is csatlakoztunk.Mivel nem volt már hely,így Jimin ölébe foglaltam helyet.A film nagyon unalmas volt így elaludtam.
YOU ARE READING
Im in love a Bulletproof Boys!!!
FanfictionElkezdtünk @tthdrn021112 vel egy BTS ficit amit ketten fogunk írni!!☺☺☺ Röviden arról fog szólni,hogy van 2 lány akik táncolni szeretnének és 1 ügynökségnél fognak "dolgozni",utána a manager-ük kiviszi őket Koreába ahol,találkozni fognak majd a BTS...