*6.rész*

75 5 0
                                    


Rin szemszöge:

(Káromkodások, +16)
Jiminnel megbeszéltük hogy üvegezzünk mert miért ne ugyis jó dolgok fognak belöle kisűlni.
-Srácok mit szolnátok ha üvegeznénk?-kérdeztem.
-Benne vagyook!-szaladt ki a medencéből Jungkook.
-Én is.-rohant Hoseok. Kerestem egy műanyag palackot majd bementem a fürdőbe megtölteni. Majdnem tele volt mikor két meleg kezet éreztem derekamon. Majdnem tele volt, de ilyedségemben a földön landolt meg a pólómon.
-Bazdmeg JungKook..
-Sajnálom. De tudod vizesen kurva jól nézel ki.-mosolyog.
-Anyudat.-mormogom.
-Köszi szépen jól van.-még mindig vigyorogva egy csókot nyom nyakam hajlatába. Éppen közeledne mikor hangokat hallunk kintröl.
-Naa mivan már?!-hallok egy V-t mire indulnék kifele de elkapja a kezem.
-Ezt még befejezzük.-perverzeskedik.
Csak egy mosolyt küldök felé mire gyors szobámba sietve pólót cserélek. Vissza érve a többiekhez helyet foglalok TaeHyung es Jungkook között. Középre helyezem az üveget majd eldöntik melyiköjűk kezdje. YoonGi-ra esett a választás mire pörgetett.
-Ae.. Felelsz vagy Mersz?
-Felelek.
-Szóvaal.. Szűz vagy még?
-Ömm.. Khmm. I-igen.-motyogja ki. Igen.. Soha nem engedtem neki hogy elvesztítse. Kishugomként tekintek rá. Nem akarom hogy megbánja mint én.
-Nem sokáig. -suttogta Jimin kicsit hangosan. Barátnőm csak ilyen "fogdbebazdmeg" pillantással nézett rá, majd ő pörgetett.
-JungKook. Mit érzel Rin iránt?-kérdezte Ae mire amit időközbe ittam vizet megakadt torkomon.
-Kkkhmmmmmm...-fulladoztam.
-Elbűvölő egy lány. Mindig is a nálam idősebbeket kedveltem. És azt hiszem megtalátam ki a nagy ő. Csak még ki kell ismernünk egymást.
-Embereeek. Találtam piát a hűtőben. Ééés dohányt.-szólal meg Jin a konyhából.-Honnan van piátok?
-Rin Unnié.-mondja barátnőm.
-És a sok cigi?
-Az is..-csuklik el Ae hangja. Mire Jimin oda siet hozzá és átöleli.
-M-mi a baj? Rosszat kérdeztem?
-Sok mindenen mentűnk keresztül..-szólalok meg könnycseppekkel a szemembe.
-Szeretnél róla beszélni? Jobb lessz ha kiadod magadból.-jön hozzám Kook, majd magafelé fordítva ölel magához. Én hátát a körmömmel kezdem kapirgálni mire fejem mellkasába temetem és kifakadt belölem a sírás.-Chss.. Semmi baj szívem.. Semmi baj.-ez most nagyon jól esik tőle.
-A-amikor 15 éves voltam.. Meghalltak a szüleim autóbalesetben. Anyámmal nem voltam olyan jóba.. Ő túl élte a balesetet de a kórházba életét vesztette. Apám mindig arról beszélt hogy anyám ágáról van egy báttyám. De soha nem hittem neki mert mindig ivott. Miután már nem voltak velem egyedül éltem. Nyári munkára jártam. Egyik műszakom után kopogtak az ajtómon. A 14 éves Ae kisírt szemekkel borult az ölembe hogy kidobták otthonról. Át sétáltam hozzájuk. Berontottam az ajtón és üvöltőzni kezdtem a szüleivel hogy ezt hogy merték megcsinálni szegény gyerekkel. Felrohantam a szobájába, összepakoltam az összes cuccát majd elhagytam a házat. Együtt éltünk. Csak ketten. Viszonylag sokat kerestem de Ae-nak beugrott hogy csináljunk YouTube-ra tánc videokat. Felkerestek minket sokan. Sok pénzünk lett. Megtudtunk élni belőle. Közbe rá szoktam a cigire. Sokat piáltam. Ami miatt rengetegszer voltam kórházba. Roszz időszak volt mindkettőnknek.. -csuklott el az én hangom.
-Őszinte részvétem.-suttogja Kookie hajamba majd puszit nyom fejem bubjára.
-Fáradt vagyok.-szólal meg drága barátnőm.
-Én is.-mondja Jimin perverz mosolyra húzva száját.
-Na nem!-kiabálok rá.
-Miért?!
-Mert nem. Nem akarom hogy megbánja.
-Nem fogja..-könyörög Jimin. Ae csak ilyen "márnagyvagyoknemkellvigyáznirám" fejjel néz. Mire megadom magam.
-Ahhj.. Rendben. De ha valami rosszat csinálsz neki vagy megbántod.. Csúnya világ lessz Park JiMin!
-Okés. Szóval mindenki fáradt. Akkor menjünk haza mindanyian hozzánk.-szólal meg V.
-Elleszünk mi itt.-mondom.
-Ae velem jön! -kiált Jimin.
-Akkor egyedül leszek.
-Na nem. Szépen velem jössz. Még van elintézni valónk nem emlékszel?-mondja Jungkook mire mindenkinek egy "omgmilesszitt" szót formál a szájuk.
-Okké..-felmegyek a szobámba és összeszedem a fontos dolgaim. Majd betérek barátnőm szobájába és neki is rakok pár cuccot. Lent Kookie vár majd megfogja kezem és úgy sétálunk el a kocsiig. 6perc múlva oda érünk a Big Hit-hez. Bemegyünk, lepakolunk, beszélgetünk majd vissza térünk üvegezni.
-Nálam tartottunk ugye?-kérdezi Jungkook.
-Aha.-mondja NamJoon. Pörget Kook ami nálam áll meg.
-Na Hercegnőm.. Felelsz vagy Mersz?
-Merjek?- a többiek bólogatnak.- Jóh..
-Csókolj meg!-mondja ki egyszerűen. Megpróbálom hergelni így ölébe ülök és vadul nyomom ajkam ajkaira. A srácok csak ujjonganak majd csókunkat a csengő hangja zavarja meg. TaeHyung áll fel kinyitni az ajtót.
-ANYAA!! Mit keresel itt?-áradozik V.
-Gondoltam meglátogatlak.
-Gyere bemutatom neked az új táncos lányokat.-éppen hogy beér a hölgy a szobába mire elakad a lélegzetem.
-Anya..?!?
-Mi a fasz?!-lép mellém Ae.
-Nah bazdmeg...-szólal meg végre.

Im in love a Bulletproof Boys!!!Where stories live. Discover now