"Neydi şimdi bu içimdeki çarpıntı?"
Neydi şimdi bu Nehir? Kendine gel!!!
+Buyrun
dedim karşımdaki çocuğa
-Sende kimsin? die sorunca ne cevap versem bilemedim.
-Nehir mi yoksa?
Kafamı sallamakla yetindim sadece.Kapıyı kapatıp tekrardan bana döndü.
- Halanın oglu Barış ben dedi tebessüm ederek
Demekki evlatlık olan çocuk buymuş.Kendime engel olamadım ve baştan aşagıya süzme istegi uyandı bir anda.Tek kelimeyle harika bir çocuk.En çok dikkatimi çeken kusursuz burnu.Bir erkekte aradığım en güzel özellik burnu.Bir anda gözlerim sag kolundaki yıldızlı dövmesine kaydı.Dövme sevmeyen birisiyim ama gerçekten onda çekici durmuş.Ne diyorum ben ya kendine gel hemen kızım.
+Bahçede seni bekliyorlar gidelim istersen
Kafasını hafifçe sallayarak arkamdan yürümeye başladı.Bahçeye geçtigimiz zaman herkezle selamlaşıp karşımdakı koltuģa oturdu.
-Bir an bende bu kız nerde kaldı, acaba tuvaletin içinemi düştü diye endişelendim ikiz biliyomusun?
Neden bu kadar laubaliydi bu çocuk allah aşkına.
+Hiç komik degilsin Ali ya
dedim huysuz bir sekilde.
-Uğraşma şu kızla ilk günden kaçırcaksın yoksa dedi Cansu
Ona onaylayan bir bakış attıktan sonra aynı anda güldük
-Lan kıza bak benim yaptıgım o güzel espirilere gülmez Cansunun kurdugu cümleye güler vay anasını
+Prensip meselesi canım ya
dedim böbürlenerek.Bu sözüme Ali haricinde herkez güldü.Ali yüzünü ekşilterek söyledigim cümleyi tekrarladı.Komik bir hali vardı :)
Gözlerim istemeden bir anda Barış denen çocuga kaydı.Benim baktığımı hisseti heralde oda bana baktı.Çok utandım ya, bozuntuya vermeden diger tarafa yöneldim.
-Ee Nehir anlat bakalım İstanbuldaki hayatın nasıldı?
+Neyi merak ediyorsun mesela?
-Hm bilmem.Nasıl bir ailede büyüdün mesela, sana iyimi davranıyolardı yoksa kötümü? Nasıl bir okulda okudun, kaç kardeşin vardı? Ve ailen trafik kazasında ölmüştü dimi?
-Nefes al be İrem!Çok fazla iyi degil bunu hala ögrenemedinmi dedi Ozan
İrem tam agzını açacaktiki konuşmaya başladım.
+Orta gelirli bir ailenin yanındaydım.Babam okulun müdürü anndem aynı okulda sınıf öğretmeniydi.Kendi kızları sandıkları içinmi bilmiyorum ama beni hiç bir zaman mutsuz etmediler, anne baba sevgisi nedir biliyorum
Bu sözü söylememle saniyler içinde pişmanlık duydum.Ada ve Cansu...Ah Nehir naptın sen!
+Meslek lisesinde okuyordum.10 yaşında erkek kardesim vardı.Ve evet bi trafik kazası sonucu kaybettim.
Herkez beni pür dikkat dinliyordu.Gerildigimi hissettim.
-Sevgilin varmı?
Bir an şok oldum.Neydi bu kızın derdi ya.Hepsi bi yandan
-Oha duygusuz dediler
İrem bu tepkiyi beklemiyormuş gibi bi havası vardı.Tahminimce bu kız hep böyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS
Teen FictionSadece bir miras uğruna geçmişi mahfolan hayatlar -"Biliyomusun, bir anneyle evlat arasındaki bağ ilk doğduğu anda birbirine bakan gözlerle olur." -"Aynı kandan gelmemiz bile sana olan aşkımdan vazgeçmemi engelleyemez" "Senin için herşeyimden vazge...