6.

108 8 0
                                    

"Gecenin her dilini bilirim.Lakin, neden susar acıta acıta;
İşte onu ne ben bilirim, nede yüreğim."

Sabah okul heycanım oldugu için erken saate uyanmıştım.Okul kıyafetlerini giyip saçlarıma hafif dalgalar verdim.Rımelimle rujumu sürüp aşagıya indim.Sanırım ben baya erken kalkmışım.Ortalıkta kimseler yoktu.Kolumdaki saate bakınca saatin hala sabahın 6 sıydı.Koltukta kendime yer edince ayaklar sesleri gelince kafamı arkaya dogru çevirip gelen kişiye baktım.Gelen Cansu.

+Bende bir tek erkenci benim herlade die düşünüyordum. dedim

-Bana alış güzelim, ben her zaman erken kalkarım.Uykuyu hiç sevmemde dedi göz kırparak.

+10.sınıf oldun ha? dedim

-Sende 11

+Aynen

Aradan 1 saat geçti ve bütün ev haliyle yavaş yavaş aşagıya inmeye başladı.Herkez inince kahvaltı masasına oturduk.

+Kızlar heycanlımısınız?

+Biraz

-Biraz

-Biraz

Üçümüzde aynı söylemiştik.Artık 11.sınıftım.Acaba nasıl bir okuldu? Alışabilirmiyimki? Eski arkadaşlarımı özledim.Acaba nasıllardı?

...

Şoför abi yani Mehmet Amca bizi okulun kapısına bıraktı.5 imizde arabadan indik ve okulun tabelasına baktim.

" BİLKENT KOLEJİ"

Gökhan kolumu dürtünce ona dogru döndüm.Ali, Cansu ve Adanın önden ilerlediklerini gördüm.

-Hadi gidelim?

+Onlar nereye gidiyor?

-Ali onları sınıflarına bırakacak.Bende sana sınıfını gösterecegim.Ali'de senin yanına gelir sonra Siz TM 11/ A sınız ben MF 11/B.

+Ohaa dedim

-Ne oldu? dedi

+Yanlış anlama ama hiç kekelemedin.

Güldü

-Heycanlandıgım zaman kekeliyorum dedi

+Hmm.O zaman beni ilk gördügün zaman heycanlandın yani dedim pis pis gülerek

-Ne demezsin çok dedi oda

Gökhan beni sınıfın önüne bıraktıktan sonra kendi sınıfına gitti.Sınıflarımız hemen karşı karşıyaymış.

İçimden dua ederek sınıfa girdim.Umarım benim için kötü bir gün olmaz.

Sınıfın içine girdigim zaman sınıfta 2 kişiden başka kimse yoktu.Kızın biri en önde tek başına telefonuyla ugraşıyordu diger çocukta arka tarafta tabletiyle ugraşıyordu.İçeriye birisinin girdiginin farkında bile degillerdi.Acaba nereye otursam die düşündüm.En önde oturmayı her zaman severim ama şimdi yabancı oldugum için çekindim.Bende orta sıranın en arkasına oturdum.10 dk geçtikten sonra sınıf yavaş yavaş doluşmaya başladı.Kızlar genelde birbirlerine sarılıp heycanlı bir şekilde birbirlerine birşeyler anlatıyordu.Klasik yaz tatili dönüşu sendromu.Erkeklerde birbirlerine el kol hareketleri yaparak sıralara oturdular.Sıralar dedigimde üstlerine yani.Şimdi istanbulda olmakta vardı ya.Zilin çalma sesiyle herkez sıralarına geçti ve hoca içeriye girdi.Bayan bir hocaydı.Ali nerde kaldı die düşünmeye başlıyordumki sınıftan içeriye girdi.Özür dileyerek göz ucuyla beni aradı ve görünce yanıma oturdu.Bana bakarak güldü ve bende ona tebessüm ettim.

-Merhaba arkadaşlar.Ben yeni rehberlik ögretmeniniz Elif Korkmaz.Ayrıca matematik hocanız.Bu okula yeni geldim.Önceden İstanbul Fatih Kolejinde görev yaptım.

MİRASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin