"Bütün hayatım sadece güzel bir ölüme hazırlıkmı?
Ölmek nasıl bir duygu? Ölünce ruh bedenden çıkarmış öyle der büyüklerimiz.
Ben ne zaman ölecegim.Ruhum bu yıpranmış bedenimden ne zaman çıkacak? Rahatlayacakmıyım peki?
Kendine gel dedim Nehir.Ölünce hiç bir duyu organlarım çalışmayacak die kendime hatırlattım.
Oturdugum yerde çantamı nereye koyduğumu bulunca içinden sigara paketimi çıkartıp bir dal içinden aldım.Çakmakla yaktıktan sonra içime zehri akıttım.
İşte bu...Kısa bir süreleğinede olsa beni tek rahatlatan tek ilaç.
-Hey sen napıyosun!
dedi bi kız sesi.Arkamı döndügüm zaman yeni gelen kız oldugunu gördüm.
+Sigara dedim 'sanane' der gibi.
Kafasını anladım der gibi salladı ve yanımdaki çimenlige oturdu.Elindeki sigara paketinden bir dal agzına götürdü ve yaktı.Îçine bir duman çektikten sonra kafasını gökyüzüne kaldırıp içindeki zehri dışarıya üfledi.
-Bendenmi hoşlandın sen yoksa?
dedi.Ona anlamayan bakışlarla bakınca tekrar sinsi bir gülümseme ve kendinden emin bir şekilde-Geldigim 1 dk boyunca beni dikizliyosunda dedi.
+Dikizledigim dogrudur ama hoşlanmadım senden.
-Ah Allah'ıma şükürler olsun.Bende lezbiyensin die düşünmeye başlamıştımki degilmisin.
Kafamı olumlu bir şekilde sallarken DANKKKKK!!!
Ne lezbiyeni lan.+Pardonda ne lezbiyeni? dedim sert bir şekilde.
Ellerini boşver der gibi salladı.Boşta olan elini bana dogru uzatarak
-Gizem ben.Tanıştıgıma memnun oldum dedi
+Nehir bende.Bende pek memnun olamadım ama neyse dedim.
Yüzünde piç bir gülümseme oluştu.
-Zaten benimle ilk tanışmada kimse memnun olmaz.Sen gene iyi çıktın.
diyince istemeden güldüm.Degisik bir kızmış cidden.
...Tenefüsün bittigini belirten zil çaldıgında ikimizde aynı anda ayaklandık.Sınıfa dogru ilerlemeye başladık.
-Hangi okuldan geldin?
dedi.Nerden biliyordu yeni geldigimi.Hiç konuşmamıştık ve daha tanışalı 10 dk olmuştu.
+Nerden anladın yeni oldugumu?
-Okulun ilk günü tek başına arka sırada oturan yeni ögrenci modun var.Hem eger arkadaşın olsaydı tenefüse tek başına çıkmaz tam aksine kızlarla o igrenç yaz tatili dönüşu dedikodu sendromuna girerdin.
Bu kız hep böyle uzun konuşmalarmı yapar.Ve neden bu kadar bilmiş.
+İstanbuldan geldim, sen?
-İzmir :)
dedi gene gıcık ederek.Zaten İzmir deyiz.
Gözlerimi devirdigimi görmüş olacakki agzına gizli bir fermuar yaptı.Saniyeler sonra ikimizde sınıfın içine girdik.Saniyeler içinde çogunun gözleri bize döndü.
Gizem havalı bir edayla sırasına otururken bende utangaç bir sekilde yerime oturdum.
-Hey sizi gidi aptallar.Bize bakmayı kesin ve o lanet kafalarınızı bizden uzakta tutun.Güzelligimize bir kusur getireceksiniz dedi Gizem
Ona " ne diyon kızım sen" bakışı attım.Oda bana " sen karışma" der gibi baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS
Подростковая литератураSadece bir miras uğruna geçmişi mahfolan hayatlar -"Biliyomusun, bir anneyle evlat arasındaki bağ ilk doğduğu anda birbirine bakan gözlerle olur." -"Aynı kandan gelmemiz bile sana olan aşkımdan vazgeçmemi engelleyemez" "Senin için herşeyimden vazge...