״אתה יכול לסגור את העיניים שלך לדברים שאתה לא רוצה לראות, אבל אתה לא יכול לסגור את הלב לדברים שאתה לא רוצה להרגיש."
-ג׳וני דפ-הגעתי למקום הקבוע שלי ושל נועה ובזמן שאנחנו מתקדמות לבית ספר לאחר שעשינו את מסורת הבוקר התמידית שלנו,עצרה לידנו מכונית ג׳יפ שחורה שאי אפשר לראות ממנה כלום מבחוץ.
הייתי נורא סקרנית לראות מי במכונית, משום מה הייתי לי תחושה לא טובה לגבי המכונית הזאת מין תחושה שאני יודעת שאני הולכת לראות אותה עוד הרבה, מחשבותי נקטעו על ידי הורדת חלון המכונית,
לא התייחסתי לכך ובאתי להמשיך להתקדם לבית ספר אלא שבדיוק נועה תפסה אותי ולא נתנה לי להתקדם , מתוך המכונית היה ניתן לראות בלורית שטנית מציצה מתוכה ומביטה בנו "אתן יודעות איפה זה אזולאי תעשיות בע״מ ?" צמרמורת עברה בגופי ברגע ששמעתי את קולו העבה והמחוספס ואם איך שהוא נראה לא הייתי נותנת לאותו אדם יותר מגיל 20. שמתי לב שנועה בוהה בו מהופנטת ועונה לו בחולמניות "כן , זה נמצא במרכז המסחרי שליד הקניון, הנסיעה לשם לא ארוכה אז לא יקח לך הרבה זמן, אתה פשוט צריך להמשיך לנסוע ישר ואז לפנות ימינה לעבור את הכיכר שמאלה ואתה שם , אבל אני יכולה לבוא איתך ולהראות לך את הדרך אם אתה רוצה" אמרה לו בזמן שאני מסתכלת עליה בהלם כאילו אנחנו לא עומדות לאחר ליום הראשון של הלימודים. ״לא נועה את לא יכולה ללכת להראות לו איפה זה כי אם את לא זוכרת יש לנו בית ספר להגיע אליו״ עניתי לה עצבנית ומשכתי את ידה בשביל שנוכל להמשיך ללכת כבר ״ תעזבי לי את היד את מכאיבה לי ! מה עובר עלייך ליה ? ממתי את לא עוזרת לבן אדם שצריך את העזרה שלך ?״ שאלה נועה ״אני לא יודעת אבל אין לי תחושה טובה לגבי הגבר הזה מין תחושה כזאת שאני הולכת לראות אותו עוד הרבה ושאני הולכת להיפגע הרבה , ואני לא מתכוונת לתת ללב שלי שוב להיפגע אחרי מה שהוא עבר עם אדם ״ אמרתי לנועה ובדיוק שסיימתי את המשפט נכנסנו לרחבת התיכון. נכנסנו לכיתה והתיישבנו אחת ליד השנייה , וככה עבר לו היום הראשון לאט לאט ובייסורים , ישר שסיימנו ללמוד אני ונועה מיהרנו לביתנו אני להתארגן למשמרת בעבודה ונועה , נועה בטח ממהרת אל האוכל , איך שהגעתי לבית עליתי לחדרי ושמתי את התיק בפינה , את הטלפון במטען בשביל שיהיה לי סוללה בכל זאת אני יחזור מאוחר וישר התחלתי להתארגן שמתי טייץ שחור עם פסים לבנים באמצע , טי שרט לבנה שקשרתי בצד , נעלי סופרסטאר הלבנות שחורות , ג׳קט ג'ינס כחול כי טיפה קריר שם בגלל המזגן , כובע אדידס שחור לבן ואת השרשת זהב שלא יורדת לי מהצוואר.
לאחר שסיימתי להתארגן ואירגנתי לי בתיק מטען מפתחות וכסף רזרבי למקרה שאני יתקע יצאתי לכיוון הקניון שבמרכז המסחרי.