פרק 4

193 16 0
                                    

״בכל לב של רווק , של אקס בעצם כל גבר - בכל לב יש אישה יפה , היפה בנשים בעיניו , זאת שתגדל את ילדיו.״

למחרת בבוקר קמתי מתי שהשעון המעורר צילצל , בדרך כלל אני קמה לפני אבל הפעם הלכתי לישון ממש מאוחר אז לא קמתי כמו בדרך כלל. נכנסתי למקלחת עושה את אירגוני הבוקר שלי , לאחר מכן פתחתי את הארון והוצאתי טי שרט כחולה מהנס , ג'ינס בויפרנד נמוך אם קרעים , שמתי את נעלי הנייק הלבנות שלי וקשרתי את חולצת הג'ינס המשבצות למכנס, שמתי מסקרה , עיפרון , בושם והכנסתי את הציוד שאני צריכה לתיק , מסטיקים , אוזניות.

ירדתי למטה לוקחת את השוקו שאני כל כך אוהבת ומתקשרת לנועה ואומרת לה שתצא למקום הקבוע והיא עונה שהיא עוד דקה כבר שם אז אני ממהרת לשם לוקחת את המפתחות מהשיש ויוצאת בזריזות מהבית.
לאחר שתי דקות הגעתי לנועה מביאה לה חיבוק ושואלת לשלומה וממשיכות לנושאים סתמיים עד שנועה שואלת או יותר נכון אומרת ׳ליה יום שישי אנחנו הולכות למסיבת תחילת שנה , אין מצב שאנחנו מפספסות אותה ׳ ואני עונה לה ׳ברור שהולכים אין מצב שלא את כבר יודעת כמה אני אוהבת מסיבות, שתייה ובמיוחד את כל החתיכים שחושבים שיש להם סיכוי איתי׳ אמרתי לה בקריצה ובאותו זמן הגענו בדיוק לבית הספר כל אחת הלכה לשיעור שלה , אני ונועה במגמות שונות ,אני הלכתי לאדריכלות והיא הלכה לפסיכולוגיה צוסיולוגיה. ככה עברו להן שעתיים של שרטוטים וסקיצות לדגם שנצטרך לעשות בסופו של דבר , התקדמתי לכיוון הקפטריה עד שראיתי את השולחן שאנחנו בדרך כלל יושבים בו כל החבורה שזה אני , נועה , שיר , טום ,עידו , רון ואלמוג התקדמתי לכיוונם בזמן שאני אומרת לכולם שלום , אפשר לומר שכולם מכירים אותי בבית הספר , הם אוהבים במיוחד לדבר , רכילות, שמועות הכל, אבל זה לא מעניין אותי מה מדברים עליי או מה חושבים עליי זה אף פעם לא עניין אותי , אבל היחידים שאני סומכת עליהם הם החבורה.

ככה עבר לו כל היום שיעורים , הפסקות ובין לבין קבענו שנלך כולנו ביחד למסיבה יום שישי ועידו הוא זה שתמיד דואג לכניסה לילד יש קשרים בכל העולם , באתי הביתה בזריזות שמה את הטלפון במטען ומתארגנת לעבודה ככה זה היה תמיד זו הייתה שיגרת היום היום שלי וימי שישי תמיד היינו יוצאים למסיבות או סתם סיבוב בשכונה ככה זה היה תמיד.

ככה עבר לו המשך השבוע עד יום שישי את תומר לא יצא לי לראות מהפעם ההיא ואני מעדיפה גם שלא לראות , הוא מערער אותי הוא גורם לי להיות ליה של הפעם זאת שהייתה ילדה קטנה שהייתה עם אדם.. חוץ מנועה אף אחד לא באמת יודע מה קרה עם אדם ואני גם מעדיפה שלא , מה שעברתי איתו אני מעדיפה לא לדבר על זה ומקווה שלא יקרה לאף אחד , בגללו אני לא יכולה להתאהב , אני פגומה בגללו..
צלצול פעמון הדלת קטע את מחשבותיי, הסתכלתי בשעון וראיתי ששקעתי הרבה זמן במחשבות על מה שקרה ואני מקבלת צמרמורת ובאותו זמן אני גם רואה שזה הזמן שקבעתי עם נועה שנתארגן ביחד למועדון , פתחתי את הדלת במהירות והכנסתי את נועה פנימה , נועה לא שאלה שאלות כנראה הבינה שהיה משהו ומתי שהוא אני אספר לה , עלינו לחדרי והתחלנו להתארגן , נועה בנתיים התחילה עם השיער והאיפור ואני חיפשתי מה ללבוש , עד שלבסוף מצאתי לבשתי חולצת סטרפלס לבנה צמודה ארוכה וחצאית תאומת ואיתם שמתי נעלי עקב בצבע בז.

לאחר מכן נועה החלה להתלבש ואני בנתיים העברתי מחליק על שערי בשביל להוריד את הנפח שלו , לאחר שנועה סיימה להתלבש היא החלה לאפר אותי ולסדר את שערי , לבסוף לאחר שעה וחצי הייתי מוכנה , נועה אמרה שהיא תפתיע אותי והיא באמת צדקה כי היא ידעה עד כמה לא אהבתי...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

לאחר מכן נועה החלה להתלבש ואני בנתיים העברתי מחליק על שערי בשביל להוריד את הנפח שלו , לאחר שנועה סיימה להתלבש היא החלה לאפר אותי ולסדר את שערי , לבסוף לאחר שעה וחצי הייתי מוכנה , נועה אמרה שהיא תפתיע אותי והיא באמת צדקה כי היא ידעה עד כמה לא אהבתי איפור לכן איפרה אותי האיפור עדין, ובשיער היא עשתה לי מחליק ובקצוות בייביליס ואז לאחר אירגונים אחרונים שמענו צפירות מחוץ ביתי חיזקתי את האודם בצבע גוף ששמתי וירדנו למטה , הלכתי אל הוריי לעדכן אותם שאני יוצאת ושלא יחכו לי ,יצאתי מהבית אם חיוך על הפנים , נכנסתי לתוך המכונית הרועשת מהמוזיקה ומהצעקות של כולם וידעתי שהיום אני הולכת להינות כמו שלא נהניתי כבר הרבה זמן .

Only in fairy talesWhere stories live. Discover now