׳תמיד הייתי מוצאת את הטוב בכל אחד.
עד שפגשתי אותך ופגעת בי,
והיום , אני אפילו לא מוצאת את הטוב בעצמי.׳הגענו למועדון , כמובן שלא היינו צריכים לחכות את כל התור שהיה שם בזכות עידו, עוד לפני שנכנסו היה ניתן להריח את ריח הזעה המעורבב בסיגריות ואלכוהול ושלא נדבר על כל הזוגות שעוד רגע הביאו ילדים על הקיר , התקדמנו לכיוון הבר , יודעים כבר מה אנחנו רוצים בשביל להתחיל את הערב , משום מה הרגשתי כאילו מסתכלים עליי ומחוררים את גבי בעזרת המבט , לא ייחסתי לכך חשיבות והמשכתי להתקדם לכיוון הבר , מבקשת מהברמן שלא הוריד את עיניו מגופי ארבעה שוטים ורואה שלקח לו זמן עד שהיתאפס ושם לב שקלטתי אותו בוהה בי והלך במהירות להביא את מבוקשי , לאחר דקה שנמשכה נצח הברמן החרמן חזר עם ארבעת השוטים ואמר שהם על חשבון הבית , בטח הרגיש לא בנוח בכך שהסתכל עליי , שלא תבינו לא נכון אני לא כזאת בכל מצב אחר הברמן כבר ממזמן היה עקר שלא יכול ללכת , פשוט היום אמרתי לעצמי שאני ישתחרר ויהנה אז שום בהייה מאיזה חרמן מוזר לא תהרוס לי את הלילה , הפסקתי לחשוב יותר מידי ולקחתי את השוטים מורידה אותם בגרוני אחד אחרי השני ומרגישה את הטעם המר אשר צורב ושורף את גרוני , לאחר חיפוש מהיר ראיתי את נועה מפלרטטת עם איזה בחור אז לא נתתי לעצמי להפריע להם והלכתי אל הרחבה מרגישה איך האלכוהול מתחיל להשפיע ומתחילה להוזיז את גופי לפי קצב השיר המתנגן ברקע , לאחר שלושה או ארבעה גברים אשר ניצמדו אליי וחשבו שיש להם סיכוי איתי , הלכתי לכיוון הבר לקחת עוד שתי שוטים וצ׳ייסר אך גם אז הרגשתי את העיינים אשר מחוררות את גבי במבטן , הרגשתי זאת גם שרקדתי אך עדיין אני לא מתכוונת ליחס לזה חשיבות ולהרוס לי את הערב , לאחר ששתיתי את השוטים והצ׳ייסיר התקדמתי לרחבה והבטחתי לעצמי שאני לא ייחס חשיבות למבט שמציק לי בגב מהרגע שנכנסתי לכאן , התקדמתי לכיוון הרחבה , רוקדת לפי המוזיקה שמתנגנת עד שאני מרגישה ידיים על מותניי וגוף שנצמד אליי מאחורה וחשבתי לעצמי למה לא ? וזרמתי עם אותו גבר ובדיוק שבאתי להסתובב אליו הרגשתי איך חום גופו מתנתק ממני ובמקום זאת שאני מסתובבת אני רואה את תומר מעל אותו בחור שאין לי שמץ של מושג איך קוראים לו , התחיל להיות סביבינו מעגל בגלל המכות , שכולם מריעים לתומר עד שהמאבטחים באו והיפרדו ביניהם והוציאו את שתיהם ואני שמה לב שאני הולכת בעקבותיהם לכיוון תומר , אין לי מושג למה , אולי זה בגלל שהוא מסקרן אותי ? בגלל שאני שיכורה ? או בכלל בגלל זה שהוא הציל אותי מהחרטות שידעתי שיהיו לי למחרת בבוקר אם הייתי הולכת עם אותו גבר , ״תומר״ קראתי בשמו , אין תגובה הוא מתעלם ממני ? ״ נו תומר תחכה שנייה , קשה לי עם העקבים לעמוד בקצב שלך״ וככה המשכתי לקרוא לו עד שהוא התעצבן , הסתובב וצעק ״מה ליה מה !? מה חשבת לעצמך שם שזרמת עם אותו בחור? איפה השכל שלך ?״ השפלתי את ראשי הוא צודק חשבתי לעצמי , לא חשבתי , רק אלוהים יודע לאן זה היה יכול להגיע עם תומר לא היה שם , התקדמתי לכיוונו וחיבקתי אותו , תחילה הוא היה מופתע לאחר כמה שניות חיבק אותי בחזרה ״תודה , אני לא יודעת מה היה קורה או איפה הייתי עכשיו בלעדייך״ ולפני שהספיק לענות לי בחזרה התנתקתי במהרה מהחיבוק ורצתי אל השיכים מקיאה את כל מה ששתיתי , הרגשתי שמישהו מלטף את גבי ומרים את שערי ״שש.. הכל בסדר יפה , אני פה״ שמעתי את תומר לוחש לאוזני לאחר מכן לא יכלתי לזוז , לא הרגשתי את גופי , תומר במהרה הרים אותי פתח את הדלת ליד הנהג והכניס אותי למכוניתו , חגר אותי ונכנס מהצד השני וברגע שנכנס הביא לי מים לשנות את הטעם של הקיא , תומר שם מוזיקה ואני שהייתי ישנונית ושיכורה והתחלתי לשיר או יותר נכון לצרוח את השיר שהתנגן, תוך כדי ראיתי את תומר צוחק לו מהמצב המשעשע שאליו נקלע ״אני שמחה שהמצב משעשע אותך אדון תומר אזולאי״ אמרתי לתומר עם חיוך מתגרה על שפתיי ״את לא מבינה עד כמה ליה״ הוא ענה שהחיוך שלו לא ירד מפניו ואני חייבת להגיד שבחיים לא ראיתי חיוך יפה כמו שלו עם הגומות , הזיפים והשפתיים הבשרניות האלה שבא לי רק לנשק רגע מה ? לא אסור לי לחשוב עליו.
ככה עברה לה הנסיעה שנמשכה בערך כרבע שעה , שאני מנסה לשיר את השיר שמתנגן ותומר צוחק עלי , לאחר שהמכונית נעצרה , תומר יצא בזריזות מהאוטו ובא לצד השני לפתוח את דלתי , הוא שיחרר את ההחגורה שהייתה עליי והרים אותי , ביד אחת תפסתי את נעלי העקב שהספקתי להוריד במהלך הנסיעה וביד השנייה תפסתי בצווארו של תומר , עד ששמתי לב שהמקום שאליו הגענו הוא אינו ביתי ״היי , רגע זה לא הבית שלי של מי הבית הגדול הזה ? ״ שאלתי ״ שלי , רציתי להביא אותך לבית שלך אבל את שיכורה ובטח היית מעירה את ההורים שלך בגלל השטויות שלך אז הבאתי אותך אליי ״ תומר ענה ״ הו נכון אבל שלא תחשוב שאני מתכוונת לשכב איתך בגלל שהיית כל כך נחמד אליי ״ אמרתי לו בזמן שאני מנסה להיות רצינית ללא הצלחה ״לא חשבתי לרגע שתשכבי איתי בגלל זה ליה ״ הוא אמר ברצינות בזמן שמביט בעייני , הגענו לפתח הדלת , תומר הוציא את המפתחות מכיסאו ופתח את דלת הבית , נכנסתי לתוך הבית ולא יכלתי שלא להתפעל מגודלו של הבית אך עם זאת הבית היה נראה ריק , כאילו אין חיים בבית הזה , הוא היה חסר צבע הכל לבן , הספה , השולחן , המזנון , פינת האוכל , המטבח ואם לא היה לבן אז הוא היה נשבר באפור , היה פה משהו נורא קריר , כנראה עבר משהו בילדותו , ״ליה , ליה הכל בסדר ?״ תומר שואל ומעיר אותי ממחשבותיי ושמתי לב שידיו מושטות קדימה לעברי עם כוס מים , לקחתי את כוס המים ושתיתי אותה בשקיקה , לאחר שסיימתי לשתות את המים הרגשתי את העייפות אשר נופלת עליי , וכנראה שתומר הבין שאני עייפה בגלל הפיהוק שפיהקתי , והוא הרים אותי בידיו החסונות לחדרו , והביא לי אחת מחולצותיו הוא הסתובב אם גבו אליי לתת לי פרטיות להחליף בגדים , לאחר כמה נסיונות כושלים להוריד את בגדיי ״תומר , תומר אני לא מצליחה להוריד בגדים אתה יכול להלביש אותי אתה ?״ שאלתי וברגע שתומר הסתובב לעברי ראיתי את התשוקה בעיניו ואת האיפוק שלו שהוא מתאפק לא לשכב איתי עכשיו והרגע ראיתי בכל רגע שהוא הוריד את בגדיי את התשוקה והאיפוק ולאחר שהוא סיים , תומר השכיב אותי במיטה וכיסה אותי הוא בא לצאת מחדרו ״לא, בבקשה , תישאר איתי..״ ביקשתי מתומר וזה כל מה שהוא היה צריך , הוא הוריד את חולצתו ומכנסיו נשאר בבוקסר בלבד ובא לישון לידי , עוטף אותי בזרועותיו החסונות והרגשתי מוגנת באותו הרגע , ״אתה ממש חתיך , חמוד ונחמד אבל אני פגומה , אולי עם מה שקרה ועברתי עם אדם .. הייתי נותנת לנו סיכוי .. אבל אין אני פגומה .. בגללו ..״ ושקעתי לשינה עמוקה בזרועותיו של תומר שבטח השארתי מבולבל עכשיו.___________________________
היי יפות שלי , מקווה שאתן אוהבות את הסיפור ושהוא מעניין אותכן , כי אני באמת משקיעה בו בשבילכן , בתמונה זה איך שאני מדמיינת את ליה.