בן אדם בלי רגש זה בן אדם שחוסך לעצמו את היכולת להפגע.
״מה אתה עושה פה ?״ שאלתי את תומר בישירות ״מה שאת עושה פה ״ ענה , ולאחר מבט זריז על תומר שהיה לבוש בבגדי ספורט הבנתי כמה טיפשה יצאתי אבל לא נתתי לו לראות שהוא השפיע עליי בכך, אז באתי להמשיך בריצה שלי בזמן שאני ממלמלת לתומר תודה על שהציל אותי מלהתרסק על ישבני וברגע שרק התקדמתי צעד אחד הרגשתי יד מושכת אותי לאחור היד של מי תנחשו , תומר כמובן , ״את לא חושבת שאנחנו צריכים לדבר על מה שהיה יום שבת ?״ תומר שואל אותי את המובן מאליו , פשוט קיוויתי שנוכל לדחות את הרגע הזה מאוחר יותר או שהוא פשוט ישכח אבל אני מבינה שלא, ״על מה יש לדבר ? הצלת אותי מטעות שהייתי מצטערת עלייה כל ימי חיי אפשר לומר , לקחת אותי לביתך בגלל שהייתי שיכורה וזהו״ עניתי לתומר ״זהו ? אז כנראה שלא נדבר על העיניין שהיה בבוקר , אבל בסדר בחירה שלך אני לא מתכוון לשבור איתך את הראש״ ברגע שהוא אמר זאת התחילה ביניינו מלחמת נעיצת מבטים , הרי אין מצב שהאמנתי לו אפילו לרגע שהוא לא רוצה לדבר על מה שקרה יום שבת ועל מה שנפלט מפי על אדם , דבר שאני לא מתכוונת לספר , היחידה שיודעת את כל הסיפור וכל מה שעברתי איתו היא נועה. לאחר שתי דקות שהרגישו כמו נצח שתומר כבר הבין שאני לא מתכוונת להוריד את המבט הוא הוריד את מבטו התקרב אליי ״ יבוא היום ואת תהיי שלי ליה ״ ובאותה המהירות שהוא אמר את המשפט שרודף אותי עוד מהפעם הקודמת שאמר זאת , הוא המשיך בריצתו ונעלם כאילו לא היה פה לפני דקה.
זה יותר מידי בשבילי חשבתי לעצמי , התחלתי בדרך חזרה לביתי שמה שתומר אמר רודף אותי כל הדרך הביתה ׳יבוא יום ואת תהיי שלי ליה׳ , ׳את עוד תהיי שלי ליה אלימלך׳ שהגעתי הביתה הדבר הראשון שעשיתי היה להיכנס להתקלח ועל הדרך לנסות להפסיק את המחשבות על תומר , אבל כמובן שזה לא הצליח לי זה רק הגביר את המחשבות עליו, לאחר מקלחת ארוכה מהרגיל שלקחה שעה וחצי יצאתי מהמקלחת , סירקתי את שערי הארוך שמגיע לי עד לישבן , שמה הלבשה תחתונה תואמת של ויקטוריה סיקרט , קרם גוף ופיגמה קצרה של ניקי , נשכבתי במיטתי לוקחת את הטלפון מהשידה בודקת אם יש משהו חדש ורואה מלא הודעות ושיחות שלא נענו מנועה התקשרתי אליה בחזרה לראות על מה החפירה, ״מה קרה ? ״ שאלתי בזריזות את נועה ישר שענתה ״תנחשי למי יש דאבל דייט״ נועה אמרה או יותר נכון צרחה ״ לי ולך אני מנחשת״ עניתי לה באנחה ״נועה את יודעת שאני לא רוצה אף אחד אחרי מה שהיה עם אדם״ אמרתי לנועה ״את חייבת להפסיק להיות אנטי ולהיות תקועה בזה ליה , עבר מלא זמן מאז את לא חושבת שהגיע הזמן להמשיך הלאה ? ״ נועה שאלה ברצינות ״לא נועה , את יודעת מה קרה והיה ואת יודעת שאחרי כל מה שהיה אני לא יכולה לאהוב שוב , אני פגומה באהבה ״ עניתי לה בזמן שכל מה שהיה עובר לי מול עייני כמו סרט נע , ״שטויות , אין דבר כזה פגומה באהבה , מה שאדם עשה ברור שלא פשוט לך וגם מה שעברת בגלל זה אבל עבר מלא זמן מאז והגיע הזמן שיהיה לך מישהו ולפני שאת עונה , אני לא מתכוונת לקבל לא כתשובה אני עשר דקות אצלך ״ וניתקה ללא הזדמנות להתנגד לה , אני שונאת שהיא עושה את זה אבל אני אוהבת אותה כל כך, היא תמיד נמצאת שם שאני זקוקה.
קמתי מהמיטה שמה את הטלפון במטען מבינה שאני הולכת לחזור מאוחר היום ולאחר עשר דקות כמו שנועה אמרה היא הגיעה לביתי וישר הפכה אותי למין צעצוע שלה , התחלנו להתאפר להחליף תלבושות עד שמצאנו את הבגד המושלם לכל אחת מאיתנו , נועה לבשה חולצת בטן ארוכה עם פסים שחורים לבנים , חצאית תואמת ונעלי עקב.אני לבשתי שמלה כחולה רחבה ונעלי סופרטאר לבנות שחורות.
לאחר שהתאפרנו , לא נתתי לנועה לאפר אותי מוגזם , היא שמה לי רק איילנר , מסקרה עיפרון שחור ואודם ורדרד עדין , נועה התאפרה איך שהיא אוהבת ומתאים לה , אני עשיתי מחליק לשערי ועשיתי לנועה בייבליס , לאחר התארגנות ארוכה שארכה שעתיים וחצי יצאנו מותשות אך מרוצות מהתוצאה , בזמן שנותר לנו שחיכנו לבנים שיבואו לאסוף אותנו אירגנתי לי ארנק יציאה תואם לשמלה בצבע כחול , שמתי שם כסף , מפתחות , מסטיקים ועוד דברים הכרחיים ליציאה , בדיוק שסיימתי לארגן את דברי שמענו צפירה מלמטה וירדנו , יצאנו מהבית תוך כדי שאני צועקת להוריי שיצאתי ושלא יחכו לי וחושבת לעצמי איך אני מתכוונת לעבור את הדייט הזה ומזכירה לעצמי לא להקשיב לנועה יותר בחיים. שהתקדמתי הבחנתי בשני גברים האחד גבוה בערך מטר 75 בעל שער שטני ועיינים בצבע דבש והשני יותר גבוהה מחברו בערך מטר 80 בעל שיער שחור ועיינים בצבע כחול שגם ממרחק מהפנטות , הבנתי שהדייט שלי להיום זה הבחור עם העיינים המהפנטות ברגע שנועה הלכה אל הבחור השני , ״היי , אני דניאל ״ הבחור שמסתבר ששמו דניאל אומר עם חיוך כובש , ״ היי, אני ליה״ אני מציגה את עצמי בפניו ואומרת לעצמי שאולי הערב לא הולך להיות כל כך גרוע כמו שחשבתי.