Od mých narozek uběhl asi týden. Pětky už jsem si opravila a tak sem se rozhodla, že si začnu trochu užívat. S Ninou jsme se dohodly, že zajdeme do nějalého klubu a pořádně zapaříme. Na netu jsme našly klub v centru New Yorku, který budou nově otevírat. Myslím, že se jmenuje White shark nebo tak nějak. Slavnostní otevření bude tenhle čtvrtek. Už se nemůžu dočkat. Na pařbě sem nebyla už pěkně dlouho.
Konečně je čtvrtek. Klub otvírají v osm večer, takže až přijdu ze školy budu mít dost času na to abych se připravila. Do centra je to asi půl hodiny. To znamená, že by jsme měly vyjet tak v sedm.
....po škole....
Takže teď si pujdu dát vanu, umeju si vlasy, nalakuju nehty, nalíčím se , něco na sebe oblíknu a může se jet. Do sedmi to snad stihnu. Nina by k nám měla přijít ve třičtvrtě......
Před chvílí jsem vylezla z vany a právě si suším vlasy. Už jsem si stihla připravit i oblečení. Budu si brát stříbrnou mini sukni, bílý tílko, náhrdelník se sovou a černý lodičky na hodně vysokym podpadku. Ještě černý nehty a bude to dokonalý...
zazvonil zvonek...
"Mami to bude Nina běž jí prosím otevřít já teď nemůžu,díky." houkla jsem na mamku..... Už jsem si česala vlasy když přišla Nina za mnou do pokoje. Vypadala úchvatně. Měla na sobě černomodrý koktejlky, který jí splývaly na těle a k tomu zlatý lodičky, taky na vysokym podpatku a zlatý nehty. Sice to bylo jednoduchý, ale naprosto úžasný......No mohlo se jet.... "Mami tak mi jedeme jo?" " Fajn. Dobře se bavte." "Vrátíme se asi kolem půlnoci nevadí?" "Nevadí, ale jestli se ti zejtra nebude chtít vstávat tak tě příště nikam nepustím jasný?" "Jasně šěfe. Tak ahoj." "Ahoj."... Vyšly jsme z domu a nastoupily do mýho stříbrnýho Broučka. Do školy s nim nejezdim, protože to mám kousek a nemůžeme si dovolit tankovat tak často. Takže s ním jezdí mamka do práce a do města na nákupy atd... Nastartovala sem dala tam jedničku a vyrazily jsme do víru velkoměsta. ..
Snažila jsem se aby byla trochu delší tak snad se bude líbit. Comment by potěšit. Omlouvám se za chyby. Jsem moc ráda za těch pár lidí co to čte. Snad vás bude víc. Lenuuulka
ČTEŠ
My life
RomantizmSedmnáctiletá Vivienne je velká fanynka Justina Biebera. Jejím velkým snem je jít na jeho koncert... Už bude mít i zarezervované vstupenky. Den před koncertem se ale se svou kamarádkou Ninou vybourá a skončí v nemocnici s otevřenou zlomeninou nohy a...