"Překvávko" řekl Justin a usmíval se u toho jako blbeček. "Jsi ráda, že jsem přišel?" "Ani nevíš jak. Obejmula bych tě, ale jak vidíš nemůžu." "No to vidím." pořád se usmíval. Vešel dovnitř, pizzu odložil na stolek a otočil se ke mně. Chtěla jsem pajdat zase zpět do obýváku, ale Justin mě chytil do náručí. "Co to děláš?" okřikla jsem ho. "Šetřím ti síly, měla by si mi děkovat a ty místo toho takhle..." "Děkuju, " řekla jsem a taky jsem se usmála. Donesl mě ke gauči a něžně mě na něj položil. Potom si sedl vedle mě. Povídali jsme si, když v tom zase někdo zvonil. Koukla jsem se na hodiny. Bylo třičtvrtě na dvě. "To bude Nina, můžeš jít prosím otevřít?" udělala jsem na něj psí oči. On poslušně vstal a šel otevřít.
"Jé Justine, co ty tady?" slyšela jsem Ninu ode dveří. "Přišel jsem se rozloučit." "Aha." Oba se vrátili a sedli si kolem mě na gauč. "Čau marode, tak co si potřebovala?" "Nemám žádný dárky pro mamku a nemám šanci je do vánoc sehnat, protože sádru mi sundaj až 27. A tak sem tě chtěla poprosit jestli by si je nešla koupit za mě. Dala bych ti peníze a řekla ti co máš koupit." "Určitě, to není vůbec problém." Justin nás bedlivě poslouchal. Potom se připojil k hovoru. "Mohl bych jít s Ninou jestli by jí to nevadilo." "Děláš si srandu? Komu by vadilo jít nakupovat s Justinem Bieberem?" "No to je taky fakt." udělal na nás sexy kukuč. Okamžitě jsme se začali všichni smát. "A kdy ty nákupy uskutečníme?" "No nevim, ale asi co nejdřív. Co třeba příští týden v sobotu?" "Jo to by šlo. To nemám zrovna žádnej koncert. Ještě se domluvíme na fb, ale teď už budu muset jít, aby mi neuletělo letadlo." "Škoda, že už musíš." řekly jsme s Ninou úplně nastejno. Justin nás obě obejmul a dal nám velkou sladkou pusu na tvář. Poté odešel.
"Ach jo" řekla jsem a koukla na Ninu. "Jj. Ale aspoň máš jistotu, že ještě přijede. A hned příští sobotu." "To máš pravdu. Už se nemůžu dočkat." "Já taky ne, jen si to představ. Celej den s Justinem v obchoďáku."
Snily jsme o tom, jaké to bude, až Justin prijede. Skoro jsme se u toho roztekly....
.....z pohledu Justina.....
Když jsem dojel před hotel, bylo půl třetí. Vystoupil jsem z auta a kráčel si to dovnitř. Vyjel jsem nahoru a šel do mého pokoje. Tam už čekal Scooter. "No Biebere, kde se flákáš?" "Sorry no, sem se trochu zdržel." "V poho, ale už by jsme měli vyrazit." "No tak na co čekáš, deme ne?" "Hele neprovokuj a radši si vem kufry,já ti je tahat nebudu." "Diť du." vzal jsem si kufry a šel k výtahu. Sjeli jsme zase dolů, nasedli do auta a jeli na letiště. Letadlo jsme stihli akorát. Koukal jsem se z okna a civěl na New York pode mnou. Po chvíli se mi zavřeli oči a já usnul.
Snad se bude líbit i když je taková o ničem. Mocinky děkuju za vote. Jste zlatíčka. Mám vás moc ráda. Omlouvám se za chyby. Lenuuulka
ČTEŠ
My life
RomanceSedmnáctiletá Vivienne je velká fanynka Justina Biebera. Jejím velkým snem je jít na jeho koncert... Už bude mít i zarezervované vstupenky. Den před koncertem se ale se svou kamarádkou Ninou vybourá a skončí v nemocnici s otevřenou zlomeninou nohy a...