1.díl

1.8K 62 4
                                    

Je normální sobota ráno. Teda spíše odpoledne protože jsem se vrátila včera odpoledne a kamarádi mě zatáhly do baru. Když se ale probudím leží vedle mě můj nejlepší kamarád David Sraček.
,,Davide už zase?!" ,,Co se děje kolik je hodin?" ,,Je jedna odpoledne" ,,A proč jsi nahá?" ,,Na to bych se taky chtěla zeptat ale tebe" ,,Nic si z toho večeru nepamatuji"
A šla jsem si dát sprchu. Pak se vrátím a David už tam není. Jdu teda dolů a uvidím ho jak mi čumí do lednice. ,,Nic tam není. Celej týden nejdem doma" ,,Ajo to je síla zvyku" a šla jsem si zpátky do pokoje pro telefon. Přišlo mi upozornění na snapchatu.
,,Davide?" ,,No?" ,,Víš že MenT tě natáčel jak si byl ztřískanej v tom baru" ,,Cože?!" ,,Jo ale jak vidím tak i mě"
Takže jsem se dívala na to jak MenT se s námi ztřískal. Super uvidím mého nejoblíbenějšího youtubera a ani nepožádám o podpis?!
,,Víš že ti dal i podpis na zadek?" ,,Si děláš srandu?!" ,,Ne ty jsi se tam i vyslíkala a nikdo tě nemohl zastavit"
Sakra! Zase mě to popadlo.
,,No nic tak já jdu za Honzou a měj se" ,,Ahoj"
A šel. Zajímalo by mě kdo je ten Honza furt o něm mluví. Mohl by to být MenT. No nic asi si půjdu zaběhat a pak si lehnout do bazénu.

Už jsem ležela v bazénu a zatím mi někdo poslal snap. Myslela jsem že to bude David ale byl to MenT.

Čau kočko to tobě jsem se podepisoval na zadek???

Ahoj no jen tak trošku.....

Vyfotíš mi ho? Chci vědět jak jsem byl na mol.....

Chviličku počkej.... (poslala fotku)

Tak to jsem až moc na mol nebyl

No já si ani nepamatuju co se dělo

Tak nechceš se sejít a osvěžit mozek na koupališti?

No tak necheš vzít Davida a dojít je mě?

Abych se udržel u takové kočky na uzdě

Tak za 15 minut u mě?

Jasný....

A chvilku jsme si ještě posílaly nějaký fotky například jak jsem v plavkách nebo jak byly před barákem atd.

MenT with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat