,,Ahoj MenTe!" pozdravil Míša Honzu. ,,Honzo zdrhej malá rakovina je tady" ,,Sakra" a začal utíkat. Šel se schovat. Když jsem si dala pauzu a šla na záchod (takový ty boudy co se převáží) tak mě někdo zatáhl do jedné z nich. ,,Kačí" ,,Honzo" a políbil mě. ,,Už je pryč?" ,,Ne jsem hnedka vedle MenTe" ozvalo se z vedlejška. ,,Zdrhej!" a utíkaly jsme spolu za ruce. Bylo to dětinský ale romantický. Jo na tohle jsem dost ulítlá. Doběhly jsme teda zpátky a Míša nikde.
Blížil se večer a všichni chodily na Majáles. My jsme seděli u počítačů a hrály Minecraft i s Kubou kterej pak za námi došel. ,,Zasranej zombík!" práskl Kuba do stolu.
Když už tam nikdo nechodil rozhodly jsme se jet dom ale prvně jsme jely pro ty dva rošťáky. Kubovy se ale nechtělo a tak jsme jí napsaly jestli jí nevadí tak se pro ně nestavíme až zítra. Nevadilo jí to a tak jsme jely ke Kubovy. ,,Jdu se sprchnout a spát takže žádný hovadiny jasný kluci?" ,,Jasný" Odkývli mi. Já se sprchla a nechala je být.
------Ráno------
Když jsem se vzbudila tak jsem měla vedle seme Honzu. Šla jsem teda do kuchyně připravit něco k snídani. V ledničce nic moc nebylo až na chlast. Vzala jsem teda vajíčka a nějakej salám a dělala volský oka pro každýho. Jídlo mega moc vonělo že ty dva to vytáhlo z postele. ,,Dobré ráno miláčku" ,,Dobrý ráno Kačí" ,,Dobrý ráno vy dva" a podala jim jídlo na stůl. Kuba si k tomu vzal i něco alkoholickýho a spolíhal se na Honzu.
Šly jsme se převlíct a navštívit Kubovu ségru a vyzvednout psy.
Ráda nás viděla. Když jsme dojely tak nám nachystala kafe atd.
Povídaly jsme si o všem možným. Pomalu jsme si nevšimly že je čas oběda a tak jsme se celá banda se zvířaty vydaly někam na jídlo.
O několik týdnů později.....
,,Zlato jedu na několik dní pryč" ,,Ale co se děje?" ,,Něco skrz akce a tak" ,,Tak to jo teda" ,,Akorát ty se mnou nepojedeš" posmutněl si. ,,Nic se neděje zlato tentokrát to budu muset přežít no." ,,Vážně ti to nevadí?" ,,Ne nevadí pokud neuděláš nějakou pitomost" ,,Neboj neudělám" a dal mi pusu na nos a šel si balit věci. Šla jsem si pro vychlazený pivčo a sedla na gauč. Honza se vrátil s kabelou přes rameno a šel si taky pro pivo.
Jen tak jsme spolu seděly na gauči a mlčky jsme se na sebe koukaly. Od toho utuberingu se toho dost změnilo. Už dlouho jsme neměly chvilku na sebe buď já a a nebo on musí pracovat a já poslední dobou pracuji až do noci a proto jsme si užívaly tu chvilku co jsme spolu byly. Přitulila jsem se blíž k němu a lehla mu na hruď. Dal mi malou pusu do vlasů. Poslední dobou je celkem romantickej. ,,Lásko stalo se něco?" ,,Co? Ne ne nic se neděje proč se ptáš?" ,,Jen tak že poslední dobu se mnou nemluvíš" ,,No není čas musím makat na youtube a ty v asusu a je to celkem těžký tě nevídat tak často než předtím." ,,Tak víš co něco mě napadlo mohly by jsme se přestěhovat abych to měla blíž a tento dům pronajmout. Co ty na to?" ,,To zní dobře ale než se přestěhujeme a to všechno to bude trvat dlouho." ,,To nevadí" a naposledy jsem se přitulila k Honzovy.
Byl čas kdy Honza měl odjet a my se loučily u auta. ,,Zlato už vážně musím" ,,No-no dobře" a nastoupil do auta a odjel. Vrátila jsem se zpět do baráku. Seděla jsem na gauči a čuměla do zdi a nevěděla co dělat. Psi stále chodily okolo mě ale bylo mi to jedno. Šla jsem nahoru do pracovny a začala navrhovat nový počítače.
Večer jsem zašla do baru s klukama ze střední. Potkala jsem i mýho bývalýho nejlepšího kamaráda Adama. Bylo super chodit na střední a být s takovou partou ale teď to byl znovu ten super pocit.
Adam: ,,Kačí a ty teda těď někoho máš?"
Radek (Wedry): ,,Ty to asi nevíš že? Chodí teď s MenTem"
Pavel (Herdyn): ,,No to víš není to youtuber tak jak by to mohl vědět. Jsou spolu už několik měsíců a ty se ptáš teď?"
Adam: ,,Tak sory chlapy že se nevěnuju youtube a žiju jak obyčejný člověk."
Radek: ,,Hej lidi tak klid a jdem pít!"
A takhle to šlo dál a asi okolo 5 ráno.
Ráno druhej den..
Vstala jsem s nega velkou kocovinou a nic si nepamatuju. Vedle ně ležel Adam.
Já: ,,Do píči!"
Adam:,,Co je k sakru? Do hajzlu!"
Já:,,Nebylo nic mezi námi že ne?"
Adam: ,,Hele trenky na sobě mám takženic nebylo. Pokaždý když s někým spím na mol tak jsem nahej"
Já: ,,Já mám na sobě jenom tričko takže v poho"
Radek: ,,Lidi co tak po ránu řvete? Ani na zemi mě nenecháte kurva vyspat?"
Já: ,,Ne mohl jsi spát na gauči v obýváku nebo v pracovně"
Radek: ,,Ty máš i sedačku v pracovně? Si děláš prdel?!"
Já: ,,Nemáš být takovej hňup a jít se podívat!"
A už radši mlčel. Šla jsem dolů probudit Pavla tím stylem že jsem ho shodila z gauče. Hnedka se probral a já šla hledat prášky na hlavu. Vzala jsem i klukům a šla dělat snídani. Udělala jsem palačinky s nutelou a posypaný oříšky. Všichni jsme si pochutnaly a já se chystala do práce.
Já: ,,Klluci budete muset vypadnout"
Adam: ,,Proč?"
Já: ,,Jdu do práce"
Radek: ,,Můžem ti pohlídat psy? Prosíííím"
Já: ,,Tak fajn chlast je v ledničce ve sklepě moc toho nevypijte a nic nedávejte psům. Vrátím se až zítra"
Pavel: ,,Díky"
Já: ,,Tak čau no"
Nasedla jsem do auta a jela zase do Prahy. Mohla jsem jet za Honzou stavím se u Kuby až zítra měl by tam bejt i on. Celou cestu po dálnici jsem jela asi 120 km/h. Měla jsem hlavu plnou různých věcí nesoustředila jsem se na jízdu. ...
Čaukyy po dlouhý době vám postuju další díl. Moc se omlouvám že nevycházely. A taky za to že každá část je psaná jinak. Chtěla jsem se vás totiž zeptat která část je přehlednější protože mi někdo z vás psal že je to celkem nepřehledný a tak se to snažím přizpůsobit podle vás. Takže do komentu můžete hlasovat který je přehlednější. Tak zatím pa u dalšího dílu a děkuju mockrát za všechny hlasy a pozitivní komentáře.
ČTEŠ
MenT with love
Hayran KurguAhoj já jsem Katka. Pracuji u ASUSU jako návrhářka různých přístrojů. Bydlím v Pardubicích ale přes týden jsem v Praze u rodiny. Odstěhovala jsem se už když jsem měla 18. Není to tak dávno ale kvůli té práci nemám na nic čas. Ale vše se to změní pro...