17.díl

480 26 0
                                    

Nechala jsem tedy psy a šla do našeho studia. Tam jsem si zapla pc a přemýšlela jsem co dělat. Měla jsem pár možností ale nic moc se mi nechtělo dělat. Šla jsem teda zpátky pro mou ňuňatou Miu a odnesla si ji nahoru do studia. Teď mě napadl jeden dobrej nápad.  Ihned jsem si to někam zapsala jinak bych asi to do 5 minut zapoměla. Pak mě napadl ještě lepší nápad. Vzala jsem si teda Honzův stativ s foťákem a šla fotit Miu. Konečně jsem si zkusila fotit s tak dobrým foťákem ale některý fotky nebyly moc kvalitní protože Mia se furt hýbala. Pak jsem to zkusila se samospouští a ty už vypadaly líp protože jak jsem tam byla s ní tak se míň vrtěla. Pak jsem zašla i pro Honzu s Kessie. Myslím že i pro ně by to mohlo být super. ,,Co je to tady-" ,,Můj nápad ještě jsem ale o tom nepřemýšlela to mi jen tak přelítlo přes nos ale mohlo by to být super." ,,Jo tak pojď ty moje modelko" ,,Ne teď jsi na řadě ty" ,,Já?" ,,Jo já už mám fotky s Miou" ,,Aha" ,,Tak na vem si obě bude to ňuňu" ,,Přivede mi to víc odběratelů?" ,,Možná jo" ,,Tak foť a pak ještě nafotím tebe já" ,,No ok"

Po 2 hodinovým focením se psy jsme toho měli dost a tak jsme šly zpátky dolů si s němi hrát. Až bylo kolem půl noci psy už byly hodně unavení a tak jsme s nimi šly do ložnice a tam je daly spát. My jsme taky nebyly nějak extra živí a hlavně já po těch dnech a tak jsme šly taky spát.

MenT with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat