2.díl

1.2K 50 0
                                    

Najednou se domem ozval zvonek. Věděla jsem že jsou to kluci a tak jsem šla otevřít.
,,Ahoj Káťo tady ti vedu Honzu a sebe"
Usmál se tím nejvíc rošťáckým úsměvem.
,,Ahoj ty musíš být Katka jak si s ní teď posílám fotky" ,,Jo poďte dál a tam dozadu však víte" ,,A kam jdeš?" ,,Pro pití" ,,Ale to neuneseš" ,,Tak pojď taky Honzo"

Šla jsem teda s Honzou pro pití. Vzala jsem ledničku takovou tu malou s ledem a do toho jsme naskládaly různý chlast aby nebyl hnusnej. Jenže jak jsme to tam naskládaly tak mě Honza vzal do náruče a shodil mě do bazénu. Jenže jaksi nepočítal s tím že ho vezmu sebou. David se nám smál a tak jsme vymyslely pomstu. Vzaly jsme si pistolky a střílely na něj. Pak jsme ho dostaly k bazénu a Honza ho tam srazil. Došel přede mě. Byly jsme 5 centimetrů od sebe. Ten hezkej pocit nám ale překazil David.
,,Ale no ták neber mi ji" ,,Vždyť není tvoje tak mlč!" ,,Tvoje taky ne" ,,Chceš to vidět že je moje?" ,,To nedáš kámo! Nepolíbíš ji!" ,,Pozdě právě se chystám"
V tom se ocitl na mých rtech. Spolupracovala jsem protože jsem začala panikařit. On mě ale čím dál víc uklidňovat.
,,No teda to jsi neudělal!" ,,Pozdě už je moje!" ,,Víš jak dlouho ně trvalo zbalit jinou holku a ty tady půl roku s ní chodíš ven a tak dál a zbalíš ji jedním pohledem to není fér!!" ,,Je já jsem krásnější totiž"
A takhle se furt dohadovaly a já tam jen stála a probouzela se z toho co se teď právě dělo. V hlavě mi znělo že bych s ním neměla chodit že je to jen další omyl ale srdce mi říkalo že to s ním mám zkusit. Stále to ve mě válčilo dokud mě Honza nevzal do náruče a skočil se mnou do bazénu. Já se rozkašlala protože jsem si lokla trochu vody. Oni z toho ale udělaly velkou tragédii a tak jsem je ignorovala. Přestala jsem a obi se stále nemohly uklidnit.
,,Kluci už přestaňte!! Sere te ně s tímhle" ,,Promiň ale tak tady vysvětli Davidovy čí jsi" ,,Jo vysvětli mi to" ,,Byla jsem s tebou Davide jen na jednu noc a to ještě na mol kvůli tobě takže to nic nebylo ale ty to stále nemůžeš pochopit. Kdybych tě nenáviděla tak to nahlásím na policajty ale když tě mám tak ráda tak to neřeknu. Teď si mě přivlastnil Honza tak jsem Honzova. Promiňte jdu si lehnout" ,,Já jdu už dom" ,,Miláčku můžu přespat?" ,,Jo"
A šla jsem. Vyšla jsem do pokoje a jen slyšela jak se ti dva baví. Najednou práskly dveře a Honza šel za mnou.
,,Promiň já jsem ještě musel s ním něco řešit a tak..." ,,Jo řešily jste jak jste mě hezky vytočily" ,,Ty jsi to slyšela?" ,,Všechno"

MenT with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat