5.díl

718 32 0
                                    

Byly jsme v picérce a Honza nám objednal 2 jeho nejoblíbenější. Je tak mega boží když ji jíte.

Po chvilce co jsme si vyzvedli pizzu jsme šly za Tomášem. Došly jsme ruku v ruce k němu a zazvonili. Honza se schoval do keře a dával mi náznak abych šla taky. Šla jsem a hned co jsem tam šla vyšel ze dveří. Rozhlížel se kdo je tam a kde je. Najednou šel směrem k nám. Honza mě schoval za něj protože nás Tomáš viděl. ,,Baf?" Řekl Honza když ho uviděl. ,,Ha ha tak pojďte vy dva" řekl a my šly. Došly jsme do jeho pokoje. ,,Tak Honzo kdy půjdem do studia a nainstalujem to vive?" ,,Můžem hned" ,,Jo tak čekej ještě něco tady zařídím" ,,Tak my pomalu půjdem do auta" šly jsme do auta a sedly si. Zasedla jsem na přední sedadlo přímo na přání Honzy. V tom došel Tomáš. ,,To je moje místo" ,,Teď už ne" hájil mě Honza. Určitě si myslí že jsme spolu takže nemáme co skrývat.

Cesta do studia uběhla rychle takže to bylo super. Vyšly jsme ty schody a Honza odemknul studio. Honza si sedl za počítač a Tomáš za druhý. Tom si ihned dal sluchátka a tak nic neslyšel. Honza se na mě díval celou dobu. ,,Pojď si sednout" a poklepal na stehna. Šla jsem teda a dívala se jak pracuje. ,,Co to sakra?! Kluku ty se nezdáš!" ,,Oba jsme se podívaly na něj a váhaly jsme co říct. ,,Bože tak na mě sedí no co" ,,Eeeeee" úplně věděl co mezi námi je. ,,No tak spolu chodíme to je takovej problém to říct?!" Vyjekla jsem. ,,Dokaž to" začaly jsme se teda líbat. ,,Sakra" zaklel si pro sebe ale my nepřestávaly. ,,Ale to už stačí kluku!" ,,Snad nežárlíš?" ,,Ne" ,,Jo" ,,No tak jo ale necháte toho"

MenT with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat