,,Honzo zítra je poslední den co jsme tady a pozítří už odjíždíme" ,,Cože?! To už tak uteklo!" ,,Jo a škola čeká s maturitou už příští týden" ,,Nee já se nenaučil" ,,Co myslíš že já?" ,,Maturita je lehká vy dva" ,,Tak schválně zlato když ji dáš koupím ti psa-" ,,A když ji dáš i ty tak ti taky koupím štěně a bude to stejná rasa a to bude-" ,,Jack Russel" ,,Jooooo" a tak jsme se dohodly. Tak a teď to musím dát. Jack Russel je moje nejoblíbenější rasa psa.
O 7 dní později, den před maturitou
,,Už se učíš 5 dní bez přestávek! Dej si přestávku furt piješ jen energy drinky a nespíš!" ,,Nedám! Chci mít maturitu" ,,Volám Kubovy" ,,Proč jemu?!" ,,On ti pomůže jak tenkrát Jirkovy s maturitou"
,,No tak jsem tady kde máte ten akutní případ pane Macák?" ,,Tam!" a ukázal na mě. ,,Káťo proč se tak šrotíš? To ti je tak nutná? Já maturitu udělal i když jsem se nešrotil. Jirka se taky tak učil a udělal to tak že jsem ho vytáhl ven. Takže jdi se převlíct a my počkáme." ,,Nikam nejdu" ,,Tak princezno uděláme to po zlém" vzal mě od toho učení do naruče a odnesl mě nahoru. Snažil se mě převlíct ale nespolupracovala jsem byla jsem tak unavená. ,,No tak zlato jen hoďku půjdem" ,,Nemám sílu ani stát natož někam jít" ,,Tak tě tam donesu" ,,Už jste?" ,,Jo"
,,Proč nejde po svých?" ,,5 dní nespí a neunese se na nohou" ,,To je ještě horší takže nikam se nejde a pěkně to dospí" ,,To ji mám zase převléknout?" ,,Jo " Tak zasese mnou šel a zase převlíkl. Hezky mě uložil a dal pusu na čelo. ,,Ne Honzo neodcházej" vydala jsem ze sebe zase nějaká slova. ,,A co Kuba? Čeká na mě" ,,Jen 5 minut prosím" ,,Jak chceš jen mu to řeknu" šel teda na chodbu a zakřičel na Kubu. Vrátil se a lehl si vedle mě. ,,Jestli ti jde o toho psa tak bych ti ho koupil i tak" a jaksi jsem usla.....
Další den
Měla jsem tam být s Honzou na 9 takže jsem spala takových 15 hodin. Vzbudila jsem se teda v 8 abych si stihla dát sprchu a upravit se. Tak za 30 minut po probuzení jsem vyška z koupelny a Honza už v postely nebyl. Šla jsem teda dolů na snídani a tam jsem ho uviděla. ,,Mockrát vám děkuji kluci-. Kde je Kuba?" ,,Ten ještě spí" ,,Jdem ho vzbudit nebo ho necháme spát?" ,,Vzbudíme ho po Gejmrovsku" ,,Ok beru skleničku s vodou" se šly jsme ho teda vzbudit. ,,Kubo? Vztávej" ,,Ne kotě teď ne" ,,Tak to máš špatný já tvoje kotě nejsem." A polila jsem ho. ,,Co se děle?!" ,,Nic jen jsme tě chtěly vzbudit." ,,My chtěly ale řekl jsi mi kotě". ,,Aha tak to promiň. Tak šup jdem" ,,No ok"
Ve škole
Byla jsem tak moc nervní že jsem furt chodila po chodbě. Honza byl uvnitř a já mám jít po něm. Najednou vyšel z místnosti. ,,JEDNA!" ,,Jéj!" Ale v tom mě vyrušil učitelčin hlas. ,,Kateřina-" ,,Jo už jdu"
O pár minut později....
,,Slečno máte za jedna přeji hezké prožití zbytku dne" ,,Děkuji a nashle". Vyšla jsem z místnosti a uviděla Honzu. Ihned jsem mu skočila okolo krku. ,,Tak co?" ,,Jedna!" ,,No vidíš já ti to říkal. Tak a teď jedem pro štěňátka" ,,Já chci holčičku!" ,,Já taky" ,,A jde mají vůbec štěňata?" ,,Našel jsem jeden inzerát s 2 fenečkama takže tam zajedem." ,,A kde to je?",,Tady někde" ,,A to je kde?" ,,Nech se překvapit"
ČTEŠ
MenT with love
Hayran KurguAhoj já jsem Katka. Pracuji u ASUSU jako návrhářka různých přístrojů. Bydlím v Pardubicích ale přes týden jsem v Praze u rodiny. Odstěhovala jsem se už když jsem měla 18. Není to tak dávno ale kvůli té práci nemám na nic čas. Ale vše se to změní pro...