,,Jsem blázen to vím bez vás. Nechcete si se mou zahrát třeba ps nebo něco?" ,,Jasně že jo miláčku" ,,Jen to pošlu Gejmrovy co jsem dostal abych se mu pochlubil a ať závidí" ,,Ty jsi provokatér",,Však jo" ,,Ale napiš mi že klidně mu taky vytvořím pc ale bude to drahý" ,,Jak moc?" ,,Podpis a vak" ,,Zlato ty zbíráš vaky?" ,,Od youtuberů jo mám jich hodně"
Najednou se rozezněl zvonek. ,,Jirkooooo" zařval Honza. ,,Ne nechoď tam! Kubo né" ,,Proč máš tady Honzu a ještě někoho nebo co?" řekl povědomý hlas. No jasně byl to Gejmr. ,,Gejmre?" ,,Aha takže nějakou kočku co mě zná tak já za ní půjdu". Najednou si stoupl do obýváku a my hrály na ps. ,,Ani se nepřibližuj. Nechci vědět jak vypadáš. Chci aby jsem tě stále měla tak jak je to teď. ,,Pozdě a otevři oči" ,,Ne" ,,Dělej!" ,,Proč?" ,,Protože chci vědět co jsi za kočku" ,,To je moje kočka Gej-Kubo!" ,,To už taky vím že je to Gejmr ale já nechci vidět jak opravdu Gejmr vypadá" ,,Normálně se podívej prostě mě uvidíš a hezky popovídáš jak si se k tomu hňupovy dostala atd....." ,,Jakýmu hňupovy?!" ,,Víš jakej je to lamač srdcí?" ,,Hmm tak to ani já nevím a ty jí to nenamlouvej jako každé mé holce"
Po dlouhým hádání jsme ty oči otevřela. Vypadal elegantně tak hezky. Nevím jak ám ho mám popsat ale tak večer jsme všichni popíjely sklinku vína. Hezky jsme si popovídaly atd.. Celej večer jsem byla opřená o Honzu. Najednou jsem usla. Nebyla jsemvšak v úlným spánku. Tím pádem jsem cítila jak mě Honza nese do postele. Ta postel byla měkčí než gauč. Myslím že mě odnesl do Jirkovy postele.
Byla jsem někde ale nevím kde. Byl Tam Gejmr a Honza. Honza byl přivázanej a nemohl se hýbat. Já však taky byla přivazaná taky. Najednou se ke mě přišel Gejmr. Nevím co chtěl ale v očích jsem viděla touhu. Touhu po něčem co neznám. Honza začal křičet. Kuba byl blíž ke mě. Když jsem se mu podívala do ruky byl tam bič. NE jen to ne. ,,Kubo ne prosím ušetři mě prosím!!" ,,Ne jseš raději s ním než se mnou" Najednou jsem schytala ránu. Bolí to jako tenkrát při tom znásilnění...
Probudila jsem se. Byla ještě noc. Honza vedle mě nespal. Byla jsem tam sama v tý postely. Šla jsem se podívat tedy po něm. Spal na gauči s Jirkou. došla jsem za ním. ,,Zlato pojď spát prosím za mnou" ,,CO co se děje něco se ti stalo?" vyjekl ,,Pššt jen špatný sen. Prosím pojď za mnou" ,,Dobře miláčku" a šel za mnou do postele. Teď jsem usla konečně v pocitu bezpečí.
,,Honzo?" ,,No?" ,,Co jdeš dělat?" ,,Katka má horečku tak jí jdu pro obklad na hlavu" ,,Jaktože má horečku?" ,,Jak to mám vědět se jí zeptej ne?" ,,Dobře" došel teda za mnou a ptal se mě.,, Jakto že máš horečku?" ,,Co já mám horečku?" ,,No asi jo když to Honza říká" ,,Já nemám horečku" ,,Nééé?" ,,Ne nemám ty máš jen studený ruce" ,,Aha tak nic no" ,,Co máte dneska v plánu?" ,,Najít Kubovy holku" ,,Né jen to ne Jirko!"
ČTEŠ
MenT with love
FanfikceAhoj já jsem Katka. Pracuji u ASUSU jako návrhářka různých přístrojů. Bydlím v Pardubicích ale přes týden jsem v Praze u rodiny. Odstěhovala jsem se už když jsem měla 18. Není to tak dávno ale kvůli té práci nemám na nic čas. Ale vše se to změní pro...