13.díl

530 27 1
                                    

Chtěla jsem na záchod ale najednou mě trklo že Gejmr byl na tom záchodě a tak jsem se zastavila. ,,Zlato děje se něco?" Zeptal se ,,Ne jsen jsem si vzpoměla že Kuba byl na toaletě" ,,Aha a ani se nebudu ptát co tam dělal". Šla jsem si teda zpátky lehnout. Honza si lehl vedle mě a objal mě. ,,Co dneska vůbec budem dělat?" ,,To nevím ale dneska by to chtělo takovej klidnej den třeba pyžamovej nebo tak něco" ,,To by nebylo špatný až tak moc" ,,No jo ale kdo bude stříhat ty videa?" Vložil se do našeho rozhovoru Kuba s Jirkou. ,,Už jsi uklidil záchod?" ,,Jo teda tady uklízečka Jirka to uklidil" ,,Jaká uklízečka?!" ,,Neboj tak uklízeč no" ,,Ok no...." A byl uraženej jen 5 sekund a pak byl v poho. ,,Tak něco i pro mě gaučera vymyslete vy jůtubeři" ,,Co takhle kdyby sis založila taky kanál s gamingem nebo třeba s tím kreslením??" ,,To by nebyl špatný nápad Kubi ale nevím. Vždyť na to nemám ani techniku natož nevím ani co mám říkat!!" ,,To se naučíš postupem času. My taky prvně nevěděly co říkat" ,,To jde vidět na Honzových prvních videích" ,,Ty ho sleduješ úplně od začátku?" ,,To sice ne ale ty první videa jsem viděla" ,,Aha....tak ale Honza tě podpoří né?" ,,Jasně že jo" ,,Já nevím možná až doma" ,,Ne teď a tady!" ,,Cože?!" ,,Takže vymyslíme ti nějakej nick" ,,Kubo co ty o tomhle všm můžeš vědět vždyť ty jsi anonymní!" ,,Ale vím o tom hodně" ,,No a co ale musí se inspirovat snad českým asi nejsledovanějším youtuberem který má víc než 700000 odbělatelů a to jsem já" ,,Hele zachvilku tě doženu" ,,Kluci nehádejte se a jdem vymyslet ten nick ať má Kuba radost". Ukončila jsem tedy tu jejich hádku a přemýšlely nad nickem. ,,Co takhle Honzova prdelka? To je dobrý ne Honzo?" ,,Ne není" ,,Kluci něco normálního prosím" ,,Tak co třeba Svět podle Katky?" ,,To je chanel mý ségry!" ,,Aha tak nic no"

Po půl hodině jsme se dohodly že můj chanel sr bude jmenovat MenToska podle mentosek. ,,A s čím mám jakože začít? Ahoj všichni nebo jak?"  ,,Ahoj MenTosky a MenToskáči" ,,Kubo.. to je tvůj pozdrav" ,,No a co ale je to cool" ,,Ne to kopírování" ,,Víte co jdem to nachystat a ty se do 10 minut rozhodni protože nechci nad tady tímhle strávit celý den." ,,Dobře a máte namyšlený co to bude za video?" ,,Jo" ,,Jaký?" ,,Flašku!" ,,No jasně to budu furt prohrávat" ,,Neboj nebudeš" ,,Jak to můžeš vědět?" ,,Máme napsaný otázky. Honza je schálně schvaloval" ,,Jaký otázky? Já nic neschvaloval!"

MenT with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat