Chloe
Ahoj jmenuji se Chloe.
Mám 18 let a bydlím v LA.Žiju sama, rodiče nemám.
Jediné co mám, je moje nejlepší kamarádka Zoe, která mi pomohla nemyslet na tu bolest, když rodiče zemřeli.
Z Pohledu Chloe:
Díváme se s Zoe na televizi a přepínáme programy, protože nic v televizi není.
Slavný zpěvák Justin Bieber byl v noci v baru viděn, jak si užívá se slavnou modelkou Hailey Baldwin.
Že by si Justin po roce našel novou holku, nebo je Hailey jenom kamarádka, jak nám tvrdí Justin.Justina nějak moc nemusím, ale musím přiznat, že se mi docela dost líbí, ale nezajímám se o něho, jako milióny holek na celém světě.
******************************
Večer
Z pohledu Chloe:
Je večer a já v županu sleduju svůj oblíbený seriál, ale najednou mi blikne smska od neznámého čísla.
Ne, že bych se tu nějak bála sama doma, ale lekla jsem se zvuku mého mobilu, protože v tuhle noční dobu mi nikdo většinou nepíše.
Odemkla jsem mobil a podívala se na sms od neznámého čísla.
neznámý: Ahoj babe, jsi sexy v tom županu.
Zděsila jsem se.
Chloe: Kdo jsi? A jak víš, že mám na sobě župan???
neznámý: Není důležité, kdo jsem.Sleduji tě už dýl a vím, že právě teď se koušeš do rtu, nedělej to!!!
Chloe: Jsi nějaký úchyl!!!
Z pohledu Chloe:
Bála jsem se, ale toho, že mě teď někde nejspíš sleduje, ale proč ho trochu nepodráždit, vždyť mi nic neudělá, jsem v pohodlí mého domu.
Schválně jsem si zkousla ret.
neznámý: Chloe, nedělej to, nebo se neudržím a stáhnu z tebe ten těsný župan a dostaneš na ten svůj zadeček.
Chloe: Co, když chci, aby jsi to udělal.;*
Pokračuji dál v provokaci, ale to ještě netuším, že si zahrávám s ohněm!
neznámý: .....
Z pohledu Chloe:
Když už neodepisoval, tak jsem šla do postele a zaspala.
Pozdě večer mně zbudily divné zvuky, chtěla jsem rozsvítit lampičku, ale byla jsem připoutána..... pomooooc!
Hrozná část, ale slibuju, že ty další budou lepší;)
Omlouvám se za chyby!!!💜
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fanfiction,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira