V předchozí části:
,, Zítra brzy ráno vyrážíme na průzkum! '' Usmála jsem se na kluky.
Z pohledu Jasona:
,, Proč jsi jí nezabil Maejor, co když je to holka z nějakého gangu! '' Kroutil jsem hlavou nad Maejorem, který viděl nějakou holku v autě u našeho skladu.
,, Byla rychlejší než já, ale trefil jsem se do zadního skla jejího Range. Vypadala, že by nedokázala zabít ani mouchu, natož člověka. Typuji jí tak na 18 let. Ale musím říct, že byla hodně sexy.'' Zasmál se.
,, Tak jsi jí měl unést. Už dlouho jsem si nezašukal! '' Zasmál jsem se taky.
Já jsem ti říkal, ať jdeš s náma večer do klubu! Je tam spoustu dobrých štětek. '' Řekl.
,, Nešukám děvky!'' Řekl jsem upřímně.
Od doby kdy jsem ztratil svojí nevinnou Chloe jsem se nedotkl žádné holky. Při té vzpomívce jsem měl slzy nakrajíčku.
,, Ok bro, ale nevíš o co přicházíš! Řekl, nacož jsem pokroutil jen hlavou.
,, Zítra brzy ráno jedeme s klukama prozkoumat okolí, pojedeš s námi?'' Zeptal se mě Maejor.
,, Má spoustu práce. '' Prohlásil jsem.
,, Ok bro.'' Řekl Maejor.
...
Další den
Z pohledu Chloe:
S klukama jsme obhlídli sklad a okolí, ve kterém snad ani nikdo nebyl.
Vymysleli jsme plány na zítřejší den, zítra je zabijeme. McCann by měl být podle informací ve svém novém bytě v L. A. a ostatní členové jejich gangu ve skladu, o které se už postarají kluci.
,, Víte co máte zítra všichni dělat? '' Naposledy jsem se zeptala kluků, nacož přikývli.
,, Chloe kdyby něco, tak volej! Buď hlavně opatrná! '' Řekl Alfredo.
Jen jsem se usmála, pozdravila a vydala se na cestů do svého domu.
Musím ještě zjistit přesnou polohu bytu McCanna.
...Doma:
Vycházela jsem schody do svého bytu a všimla si dveří s nápisem Jason McCann. No kurva, ten koho mám zabít je můj soused!
Alespoň to budu mít lehčí díky tomu, že tu znám byty nazpaměť.
...Večer:
Seděla jsem v nednom z nejvyhlášenějších klubů v L. A., když v tom jsem viděla dva členy z McCannova gangu, byl tam ten kluk tmavší pleti, který se mě pokoušel včera dohnat a ještě jednoho neznámého kluka.
Šel přímo ke mě.
Naštěstí jsem u sebe měla zbraň, takže jsem neměla vůbec strach.
,, Ahoj kotě, co ty tu tak sama? '' Zeptal se.
,, Myslím si, že tě to nezajímá! '' Podívala jsem se mu do očí.
,, Liam! '' Zavolal na něj kluk tmavší pleti.
Z pohledu Liama:
,, Hej musíš mě rušit bro, právě se chystám sbalit tamtu krásku! '' Byl jsem celkem naštvaný.
,, Tuhle krásku musíme unést. Viděla nás u skladu a nejspíš i zbraně. Navíc McCann chce šukat! " Řekl vážně.
,, Ok bro, ale já jí budu šukat jako první. Dostanu jí'' Řekl jsem a chystal se to uskutečnit.
Z pohledu Chloe:
,, Sorry babe, ale kamarád potřeboval poradit, kde jsou záchody. '' Řekl.
Málem jsem se neudržela a vybuchla smíchy. Lepší výmluvu očividně nemá.
Je mi jasné, že mu řekl, ať mě co nejdříve zabije, ale to chlapeček ještě neví s kým má tu čest!
...
Má vůbec cenu to psát? V předchozí části je 94 readers a 22 votes a jeden komentář.😥Názor?
Pro další část dejte alespoň 50 votes. 🙏❤️
❤️❤️❤️
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fiksi Penggemar,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira