V předchozí části
,, Ach moje milovaná Chloe, brzy budeš zase moje a tentokrát už chybu neudělám. '' Bylo poslední, co jsem slyšela, a pak mě pohltila tma.
...Z pohledu Chloe
Ráno jsem se probudila a první co bylo jsem se rozhlédla kolem sebe.
Vedle mě Jason sladce spinkal. Trošku mě zarazila jeho ruka na mém pasu, ale více mě zarazila jeho noha kolem mé.
,, Jasone vstávej, budíček. '' Zatřásla jsem s ním a on okamžitě dal nohu jinam.
,, Nenecháš mě ani vyspat? '' Zamračil se na mě.
Podívala jsem se na něho vražedně a pokroutila hlavou.
Chystala jsem se mu něco říct, ale v tu chvíli byl nademnou.
,, Nesnáším, když mě někdo vzbudí, zlato! '' Zašeptal mi do ucha a svými rty jel pomalu dolů, dokud se mi nepřisál na krk.
Tohle jsem si nemohla nechat líbit, a tak jsem rychle zareagovala a vrazila mu koleno přímo do jeho rozkroku.
Svíjel se nademnou, ale to mi bylo v tu chvíli jedno.
,, Za tohle zaplatíš Chloe! '' Zařval naštvaný Jason.
,, Omyl Jasone, to ty jsi ten, který to schytal! '' Řekla jsem mu už ve stoje.
,, Vypadá to, že už jsi v pohodě, když jsi mě chtěl ojet, ale já nejsem hloupá Jasone! Teď zmiz! '' Zařvala jsem poněm a šla jsem do kuchyně.
Po chvíli slyším už jen hlasité třísknutí dveří.
....Z pohledu Jasona:
Zjistil jsem, že to s Chloe bude velmi těžké, hlavně potřebuji hodně trpělivosti, abych se udržel.
...,, Čau bro, co se ti proboha stalo?'' Vykřikl zděšeně Maejor, hned potom, co jsem přišel za klukama do skladu.
,, To je na dlouho! '' Neměl jsem náladu mu vysvětlovat, co se mi stalo a už vůbec né poslouchat jeho kecy typu: 'Tohle ti udělala holka?'. To opravdu ne.
,, Zavolej kluky, musíme něco vyřešit!''
Přikázal jsem mu.
..
Do deseti minut tam byli všichni kluci z mého gangu.,, Liame vyhledej mi číslo na nějakého špiona, potřebuji nechat sledovat mojí budoucí holku!'' Řekl jsem vážně a kluci se zasmáli.
,, Jason se nám zamiloval? Opravdu hodně by mě zajímalo co to máš s nohama, ale odpověď mi došla. Ale stejně nechápu, jak je možné když si prošukal celou noc, tak jak můžeš mít takovou náladu!? To ti ta holka utekla? '' Zasmál se Niall.
Zcela jsem ignoroval jeho otázky.
,, Na Chloe mi nikdo z Vás nešáhne. Pro informaci Maejor je to ta holka, kterou jsi nejspíš chtěl zabít, ale naštěstí ti utekla!'' Podíval jsem se na něho přísně, ale on se začal hlasitě smát.
,, Takže tohle ti udělala holka!? '' Všichni se mi smáli.
,, Kreténi! '' Prohlásil jsem a chystal se opustit sklad, ale ještě jsem stihl domluvit špiona na Chloe.
Potřebuji vědět, kde a co Chloe dělá a jakmile se jí dotkne cizí muž, tak zasáhnu.
..
Část je taková divná, tak snad jste jí pochopili. Mockrát Vám děkuji za úžasné komentáře. 💜💜💜
Určitě jsem zvědavá na Váš názor! Napište mi ho do komentáře.
I LOVE YOU.
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fanfiction,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira