V pÅ™edchozà Äásti
Hned poznám o koho se jedná a ským mám tu Äest se opÄ›t setkat.
,, Tak teÄ si pohrajeme holÄiÄko!" Řekne úchylnÄ› a mÄ› se zatajà dech.
PokouÅ¡Ãm se zvednou z postele, ale to nestihnu a znovu padám do nÃ, protože mÄ› opÄ›t shodà zpátky.
Než se stihnu zpamatovat tak už se tyÄà nademnou a já cÃtÃm tlak na rukou, pozdÄ›ji zjistÃm, že to jsou pouta. Jsem v pasti.
,,Ach jo, jsi tak trapný Jasone. LepÅ¡Ã způsob jsi nevymyslel?" PokroutÃm oÄima.
,, NesnášÃm, když kroutÃÅ¡ oÄima a ty to vÃÅ¡! " ZaÅ™val na mÄ›.
,,NesnášÃm, když moje otázky ignorujeÅ¡!" ZaÅ™vala jsem hlasitÄ›ji.
,,Tak poslouchej holÄiÄko, po mÄ› Å™vát nebudeÅ¡!'' Řekl už klidnÄ› a zaÄal se ke mÄ› docela blÃzko pÅ™ibližovat.
,,Jdi pryÄ Jasone!'' Kopala jsem nohama, ale snÃm to nic neudÄ›lalo.
,, Nějak z tebe ten alkohol vyprchal, alespoň si to budeš pamatovat jak jsem dobrej.'' Zašeptal mi do ucha a už byl mezi mýma nohama.
,,Neee'' Řvala jsem a kopala nohama dál.
,, Jsi tak nádherná, že se už poslednà dny nemůžu udržet!'' Řekl.
,,Sleduješ mě?'' Šokovaně jsem se ho zeptala.
,,Na tohle mám své lidi, ale když je v tvé blÃzkosti nÄ›jaké pako, tak zakroÄÃm.'' Usmál se.
,,Ty idiote, okamžitě vypadni!" Opět jsem zařvala.
,, Věděl jsem, že když vzdycháš, tak nahlas, ale nevěděl jsem, že řveš až tak hodně." Uchechtl se.
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fanfiction,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira