To jsem vážně nečekala!

1.1K 75 5
                                    

V předchozí části

,,Wow, ty si s ní chtěl spát? Konečně se poučíš, že s děvkama se spát nemá! '' Smál jsem se dál.

,, Běž někam Bieber! '' Pokroutil hlavou.

Z pohledu Chloe:

Budík mě vzbudil v brzkých ranních hodinách.

Ach jo, McCanne! Za to zaplatíš!

Uvažovala jsem nad tím, jestli ho zabiju zbraní nebo nožem, ale dostala jsem skvělý nápad.

Vzala jsem si pouta, neobtěžovala jsem se ani oblíkat. Nechala jsem si jen dlouhé tričko a kalhotky, podprsenku jsem neřešila.

Plán je jasný, zabít mého souseda Jasona McCanna, ale nejprve bude trpět!
..

Vyšla jsem potichu na chodbu, kde v těchto ranních hodinách ještě nikdo naštěstí nebyl.

S dveřmi jsem neměla žádný problém, tak jsem je lehce vypáčila.

No musím říct, že to tady má luxusní, ale Jason bude nejspíš bordelář.

Na chodbě se mu válely boxerky a spoustu dalšího oblečení, nebudu ani zmiňovat ponožky a taky ručník.

Obhlídla jsem kuchyň a zkontrolovala, jestli v bytě ještě někdo není.

Naštěstí byl vzduch čistý.

Už mi zbývala jen jedna místnost, tedy ložnice, kde má být údajně Jason McCan.

Otevřela jsem dveře a se zbraní v ruce vešla do dveří.

To co jsem viděla mě dostalo.

Vyskytl se mi pohled na nádherného blonďáka, který spal jako malé dítě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyskytl se mi pohled na nádherného blonďáka, který spal jako malé dítě.

Jeho růžové rty měl lehce vypouklé, jeho tvář byla pečlivě oholena a vlasy zarovnány.

Plno tetování mu zdobilo hruď i ruce. Jednou rukou si podpíral hlavu a druhá ruka byla položená na jeho větší bouličce v Calvin Klein bílých boxerkách, zakousla jsem se do rtu.

Ach jo, na co to myslím.

Už za chvíli bude ležet v kaluži své vlastní krve.

Opatrně a hlavně rychle jsem vzala jeho ruce, které jsem připoutala k dřevu jeho postele, naštěstí se ani nepohl.

Poté, co byl zajištěný, tak jsem si vyndala zbraň a nůž, se kterým si chci trošku pohrát.

Šla jsem do kuchyně, kde jsem si napustila vodu, už vím, jakým způsobem ho probudím.
...

Vlezla jsem si mezi jeho nohy, sice nedobrovolně, ale udělat jsem to musela, aby jsem ho v případě nouze mohla praštit do jeho slabých míst.

Vylila jsem na něho studenou vodu ze sklenice a čekala, co se stane.

,, Chloe? '' Vytřeštil oči McCann.
....

Část je kratší, já vím, ale v další části se to už rozjede!
❤️❤️❤️
Moc Vám všem děkuji za podporu!
❤️❤️❤️

Unknown Boy (Mafia, sex) Kde žijí příběhy. Začni objevovat