Who???

1.9K 111 4
                                    

Z pohledu Justina:

Pořád na ní myslím, je tak krásná.

Co by se asi stalo, kdyby zjistila, kdo jsem.Nejspíš by mě nenáviděla.

Ale včerejší noc mi ukázala, jak moc mě miluje a já ji.

Právě nahrávám ve studiu nový song ' Let me love u' je tak trošku o nás dvou.

Blikla mi sms, od koho jiného než od Chloe.

Chloe: Co dělá můj tajný miláček???

Justin: Nic důležitého Chloe, a co ty?

Chloe: Pokouším se odhalit tvojí identitu, zlato😘.

Justin: Nechtěj mě naštvat Chloe.

Dál už mi nenapsala.Co když zjistí, kdo jsem?Bude mě nenávidět?

********

Večer:

Z pohledu Chloe:

Večer jsem se probudila na něco na mém stehně, okamžitě jsem zakřičela.

,,Chloe to křičení si nech na potom, až tě budu lízat" řekl nadrženým hlasem.

,,Si myslíš.Dokud mi neřekneš, kdo jsi, tak rozsvítím světlo" mrkla jsem na něho, což asi přes tu tmu neviděl.

,,Moc si věříš lásko" řekl a dal mi pusu na líčko a ruku z mého stehna přesunul na můj rozkrok.

Chtěla jsem mu ruku dár pryč, ale ten idiot mě spoutal.

,,Okamžitě mě odvaž" řekla jsem už celkem naštvaně, ale on vůbec nevnímal a svojí ruku dal na mé kalhotky.

Začal mě tam dráždit a já se neubránila pár vzdychům.

,,Už toho nech" řekla jsem a snažila se nohama kopat, ale on to dál úspěšně ignoroval a místo toho, aby mě nechal, tak strčil svojí hlavu do mého klína a začal mě tam lízat.

Byla jsem na něho naštvaná, ale byl tak dobrý, že to nešlo nevzdychat.

Jak jsem docílila silného orgasmu, tak se odtáhl a já byla tak vyčerpaná, že jsem hned usla.

Poslední slova, co jsem slyšela byly ,,Miluji tě Chloe"

Taky ho miluju, ale nevím, kdo to je.

Omlouvám se za krátkou část!
Děkuju za komentáře a podporu.💜

Unknown Boy (Mafia, sex) Kde žijí příběhy. Začni objevovat