Z pohledu Chloe:
Den se táhl neskutečně pomalu a já se těšila na večer, přesně na to, jak přijde můj neznámý unknown boy.
O půlnoci:
Je přesně půlnoc a já nemůžu usnout, dívám se do hluboké magické tmy a čekám, lépe řečeno jsem si myslela, že příjde, ale nepřišel.
Šla jsem blíž k oknu a uslyšela šustění, je tady.
Vstoupil mi do pokoje a já jsem ho okamžitě objala.
,,Chloe" zašeptal mi zvrhlým a chraplavým hlasem, který jsem na něm tak moc milovala.
,,Že ty jsi nebyla ještě ani ve sprše" znovu mi zašeptal, měl pravdu čekala jsem na něho a nechtěla nikam chodit, co kdyby odešel, ještě jsem se ani nepřeclíkla do pyžama, což určitě poznal.
,,Nebyla" řekla jsem a víc sa na něho natiskla, miluju jeho mátovou vůni.
Opatrně mě vzal do náruče a šel semnou směrem ke koupelně.
Pomalu mi svlékl všechny kousky mého oblečení, ale já chtěla ať jde semnou.
,,Prosím pojď semnou" řekla jsem zoufalým hlasem.
Zapálil skořicovou svíčku, místo světla.Pořád nechápu, proč nechce, abych zjistila kdo je.
Svlékl si své oblečení a spolu jsme vešli do sprchového koutu.
Trochu jsem se styděla, což on hned zaregistroval.
,,Ach sladká Chloe, nemusíš se předemnou stydět, jsi krásná" řekl jeho sametový hlas, zahřálo mě to u srdce.
Teď jsem si uvědomila, jak moc ho doopravdy miluju.
Jo zamilovala jsem se bezhlavě do tajemného neznámého kluka.
Pustil vodu a umyl mi tělo.Následně vzal houbičku, na kterou dal sprchový gel a začal mi ho houbičkou roztírat po těle.
Zatajil se mi dech, když jsem zjistila, že houbičkou se blíží k mému nejcitlivějšímu místě tam dole.
Vyšlo ze mě pár stonů.Poznal, jak moc vzrušená jsem.
Začal mě líbat na krku a okusovat ho.
Bylo to zase něco jiného, než sex s ním.
Samozřejmě já to tak nenechala a vzala jsem houbičku, že mu jeho služby oplatím.
Nachvíli protestoval, protože nechtěl ať nedělám něco, co nechci, ale já jsem mu řekla, že to chci udělat.
Důkladně jsem umyla každý sval na jeho těle, každé tetování.
Pomalu jsem houbičkou jela až dolů, nacož zatajil dech.
Začala jsem ho líbat, stejně tak, jako on předchvílí mě.
Jela jsem jazykem až dolů k jeho přirození, různě ho sála, okusovala, a líbala.
Jak jsem byla u jeho podbříška, zvedl mi hlavu a začal mě líbat na rty.
Opřel mě o studené kachličky ve sprchovém koutě.
Zachvěla jsem.
Opatrně do mě vnikl a já se mu přitiskla na krk, kde jsem vypustila mnoho stonů.
Povyhoval se ve mě pomalu, abych si vychutnala každý jeho milimetr v sobě.
Po vášnivém milování ve sprše jsme se přesunuli do mého pokoje.
,,Řekneš mi někdy tvé jméno" zeptala se Chloe, ale Justin jí neodpověděl.
Promilovali se celou noc.
Neskutečně mnoho si vážím Vaší podpory.Děkuju všem!💜
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fanfiction,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira